quote:Neuh, die zijn volgens mij nooit echt gehypt en daar hoor je nog wel wat van. Pinkpop bijvoorbeeld.
Op zondag 22 juni 2003 22:04 schreef Meneer_Aart het volgende:
Saybia.
Nog zoiets: Raemonn. Dankzij Starmaker hadden ze een enorme hit met Supergirl, maar daarna was het niets meer.
En ondanks dat Sixpence relipop is hebben ze toch nog wel een paar andere leuke nummers gemaakt, vind ik. Maar die hebben ze niet echt heel erg uitgebracht, zeg maar.
quote:Dat idee had ik dus ook. Want ik kan nou niet zeggen dat The Second You Sleep, The Day After Tomorrow en In Spite Of zo'n enorme knallers geweest zijn.
Op maandag 23 juni 2003 10:28 schreef Seborik het volgende:
Saybia zit nu toch pas echt in de lift naar boven?
quote:Ik geloof dat Peter Koelewijn achter dat gedrocht zat. Maar goed, daar hoor je ook niks van totdat hij met 'Kom van dat dak af, de 2003 trance mix' aan komt kakken.
Op maandag 23 juni 2003 10:45 schreef BAZZA het volgende:
Gompie! met hun"Who the fuck is Alice!?"
quote:Dan moet jij maar eens naar de boerenfeesten komen in het zuiden
Op maandag 23 juni 2003 10:49 schreef BAZZA het volgende:
En natuurlijk Pater Moeskroen met "Roodkapje"
quote:Daar moet ik maar voor passen ben ik bang
Op maandag 23 juni 2003 10:54 schreef Dezz het volgende:
Dan moet jij maar eens naar de boerenfeesten komen in het zuiden
quote:Eigenlijk ging het over bands die gehyped zijn. Aan tong's voorbeelden kun je zien dat hij daarmee bands bedoelt die door de critici de hemel in geschreven zijn. Maar waar commerciëel succes kort was of helemaal uitbleef.
Op maandag 23 juni 2003 08:53 schreef cleany het volgende:[..]
dit ging over bands waar je niks meer van hoort, niet bands waar je juist wel veel van hoort....
zoals
-Guns `n Roses
-Train
-2 in a room
-London Beat
..
One hit wonders of bands die ooit wél heel groot zijn geweest passen daar dus niet zomaar bij.
En Within Temptation past prima, als toortsdragers van de gothic rock stroming die bejubeld is maar geen blijvertje blijkt/zal blijken te zijn. Laten we wel wezen, voor alles wat er over gezegd is hebben ze welgeteld één hit(je) gehad. Mother Earth en Running up that hill zijn al niks geworden.
En zowat alle artiesten van het Eurovisie Songfestival natuurlijk.
quote:Mother Earth heet in de top 10 gestaan. Running Up That Hill volgens mij ook. Dus dat is niet waar.
Op maandag 23 juni 2003 14:19 schreef Vibromass het volgende:
Mother Earth en Running up that hill zijn al niks geworden.
quote:En pijnlijk, tenenkrommend terecht mag ik wel zeggen.
Op maandag 23 juni 2003 14:19 schreef Vibromass het volgende:
Running up that hill zijn al niks geworden.
quote:Zeker gemist dat ze onlangs het nieuwe album Meteora hebben uitgebracht en hun wereldtoer half hebben moeten afblazen. Bzzzt.
Op maandag 23 juni 2003 14:47 schreef Steve-O het volgende:
linkin park
quote:* hap hap
Op maandag 23 juni 2003 14:48 schreef Stonehead het volgende:[..]
Zeker gemist dat ze onlangs het nieuwe album Meteora hebben uitgebracht en hun wereldtoer half hebben moeten afblazen. Bzzzt.
quote:NME was overigens ook niet te beroerd om hun live-optredens volkomen terecht ook weer verpletterend de grond in te boren. Goeie kans dus dat we er echt nooit meer iets van horen.
Op maandag 23 juni 2003 19:17 schreef IsaacD het volgende:
The Vines ...
quote:Je slaat zelf anders de plank een aantal keren behoorlijk mis
Op maandag 23 juni 2003 14:19 schreef Vibromass het volgende:[..]
Eigenlijk ging het over bands die gehyped zijn. Aan tong's voorbeelden kun je zien dat hij daarmee bands bedoelt die door de critici de hemel in geschreven zijn. Maar waar commerciëel succes kort was of helemaal uitbleef.
One hit wonders of bands die ooit wél heel groot zijn geweest passen daar dus niet zomaar bij.
En Within Temptation past prima, als toortsdragers van de gothic rock stroming die bejubeld is maar geen blijvertje blijkt/zal blijken te zijn. Laten we wel wezen, voor alles wat er over gezegd is hebben ze welgeteld één hit(je) gehad. Mother Earth en Running up that hill zijn al niks geworden.
quote:Voorbeelden graag
Op maandag 23 juni 2003 20:51 schreef Summertime het volgende:[..]
Je slaat zelf anders de plank een aantal keren behoorlijk mis
quote:Yup ik ook
Op zondag 22 juni 2003 21:58 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ik heb ze nog live gezien
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:04 schreef Meneer_Aart het volgende:
Saybia.
quote:Hebben vorige maand nog een nieuwe cd uitgebrackt
Op maandag 23 juni 2003 14:46 schreef Stonehead het volgende:
Third Eye Blind.