Dan vraag ik me af hoeveel jonge Deutscher Madchen unser Fuhrer wel niet gepaald heeft. Hoeveel huisvrouwen wel niet met hun stoffer en blik aan het spelen waren, simulerend dat zij door de grote leider werden bemint. Dan denk ik.. was ik maar net zo groot als hem. Dan zou alles beter zijn. Maarja.. Adolfje was stout geweest, en dat zal ik niet zijn. En dan zeggen allen vrouwen weer dat ze 'bad boys' willen. En ik wil helemaal geen olifantsoren als Will Smith. Het is hopeloos...
BTW ik wist niet precies in welke subforum ik het moest plaatsen, als het verkeerd is, moet men het maar verschuiven
ik gun je geen lang leven op fok
[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 21-06-2003 17:17]
quote:Dat is waar. Om macht te krijgen moet je over de lijken van anderen gaan. Pim was altijd gedressed in kinky outfits terwijl hij zich erg vermaakte in de dark room en Ad Melkert liet zich lekker aftuigen door zijn Chileense schone met een leren wipje, om maar enkele voorbeelden te noemen.
Op zaterdag 21 juni 2003 17:14 schreef WeirdMicky het volgende:
iedereen die zoveel macht heeft is per definitie al 'stout'
quote:Interessant, hoe kwam hij aan dat boekje?
Op zaterdag 21 juni 2003 17:18 schreef Toet het volgende:
Mijn oud-geschiedenisleraar heeft eens wat brieven voorgelezen uit een boekje met liefdesbrieven aan Hitler. Hij was dus inderdaad populair, hij kreeg net zulke aanbiddende fanmail als de boybands van nu.
quote:Geen idee
Op zaterdag 21 juni 2003 17:27 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Interessant, hoe kwam hij aan dat boekje?
quote:Uh, is Harry Mulisch niet homo??
Op zaterdag 21 juni 2003 17:11 schreef Lemmiwinks het volgende:
Kijk maar naar de machtige genie Harry Mulisch en zijn wonderschone blonde godin van rond de 20 die nu zijn oogappel is.
quote:No way.
Op zaterdag 21 juni 2003 17:32 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Uh, is Harry Mulisch niet homo??
quote:Mannen niet ?
Op zaterdag 21 juni 2003 17:11 schreef Lemmiwinks het volgende:
Vrouwen willen geld.
quote:Want je weet wat ze zeggen over donkere mannen
Op zaterdag 21 juni 2003 17:34 schreef Disorder het volgende:
Seriemoordenaars krijgen ook best vaak fanmail. De donkere kant van de mens is voor de vrouwen soms aantrekkelijk.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:36 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Want je weet wat ze zeggen over donkere mannen
quote:haha, masterlijke smiley hoor
Op zaterdag 21 juni 2003 17:38 schreef Wisp het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:43 schreef WeirdMicky het volgende:
haha, masterlijke smiley hoor
quote:Dat is een geintje neem ik aan?
Op zaterdag 21 juni 2003 17:28 schreef Butt_Plugg het volgende:
Ik kan me voorstellen dat vrouwen hem een lekker ding vinden. Heel knappe man
Maar eh ontopic, Hitler was in zijn leven absoluut niet populair bij de vrouwen. Sterker nog zijn eerste en enige relatie was met Eva Braun en dat was toen hij al behoorlijk op leeftijd was. Later toen hij een machtig politicus veranderde dat. Maar dat zal meer met zijn macht te maken hebben gehad.
Verder verbaas ik me een beetje over de vele ophemeltopics die er de laatste tijd over Adolf Hitler staan. Is dat de nieuwe fase waarin we Hitler best wel oke mogen vinden of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |