quote:kan je ze zelf niet gebruiken dan?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 3 pakjes condooms van Durex, Type Avanti.
Deze condoom is niet van rubber gemaakt maar van een materiaal dat zachter en dunner is voor een ultiem gevoel.
Elk pakje bestaat uit 5 condooms dus in totaal 15 stuks. Ze zijn nieuw, ongebruikt en de doosjes zijn nog gesealed. Houdbaar tot Juni 2006
De winkelprijs is 9,99 euro per pakje. Koop je alle 3 de pakjes krijg je ze voor 15 euro incl verzendkosten. Het zijn geen afgekeurde condooms of iets dergelijks maar gewoon eerlijk gewonnen en gekregen van Durex.
quote:Ja ik heb er echt super veel gekregen en ik weet niet wat ik er allemaal mee moet doen. want de condooms gebruik ik zelf maar 1x in de maand.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:jij hebt echt vaak wazige shit te koop
quote:ze waren toch ongebruikt?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:34 schreef RijstNatie het volgende:[..]
Ja ik heb er echt super veel gekregen en ik weet niet wat ik er allemaal mee moet doen. want de condooms gebruik ik zelf maar 1x in de maand.
quote:heb nog een voorraad voor me eigen liggen
Op zaterdag 21 juni 2003 14:34 schreef dr.dunno het volgende:[..]
kan je ze zelf niet gebruiken dan? [afbeelding]
quote:Nou dan bewaar je ze toch???
Op zaterdag 21 juni 2003 14:34 schreef RijstNatie het volgende:[..]
Ja ik heb er echt super veel gekregen en ik weet niet wat ik er allemaal mee moet doen. want de condooms gebruik ik zelf maar 1x in de maand.
quote:3? dan kunnen die 15 er toch ook nog wel bij?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:35 schreef RijstNatie het volgende:[..]
heb nog een voorraad voor me eigen liggen
quote:dat komt omdat ze van een dunner materiaal zijn gemaakt.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:37 schreef apennootjes het volgende:
Klinkt interessant. Hoe komt het dan dat je een fijner gevoel krijgt. Ik denk dat ik ze wel wil overnemen. Kan je me jouw emailadres geven?
quote:eigenlijk twijfel ik nu. Die ander user zei dat ze snel scheuren. En dat klinkt eigenlijk vrij logisch.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:40 schreef RijstNatie het volgende:[..]
dat komt omdat ze van een dunner materiaal zijn gemaakt.
Jij kan mij je email adres wel geven, dan regelen we het wel.
quote:?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:38 schreef dr.dunno het volgende:[..]
3? dan kunnen die 15 er toch ook nog wel bij?
what's next, gebruikte onderbroeken in V&A?![]()
quote:het is durex, beste condooms van de wereld toch ofso? wrom zouden ze anders zo duur zijn. En die dingen worden getest enz.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:41 schreef apennootjes het volgende:[..]
eigenlijk twijfel ik nu. Die ander user zei dat ze snel scheuren. En dat klinkt eigenlijk vrij logisch.
quote:hoe duur zijn ze dan wel?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:43 schreef RijstNatie het volgende:[..]
het is durex, beste condooms van de wereld toch ofso? wrom zouden ze anders zo duur zijn. En die dingen worden getest enz.
quote:winkelprijs 9,99 ga maar bij de kruidvat kijken.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:45 schreef apennootjes het volgende:[..]
hoe duur zijn ze dan wel?
quote:10 euro voor 1 pakje (5stuks)
Op zaterdag 21 juni 2003 14:49 schreef Leroy_Lijmsnuiver het volgende:
Tien euro voor 1 condoom, ammenevernooitniet. Dat is zes potten lijm. Wie betaald er nu tien euro voor een condoom.
quote:Het was ongetwijfeld om de grapjassen voor te zijn...
Op zaterdag 21 juni 2003 14:40 schreef MotionMan0 het volgende:[..]
Haha!, het zou niet zo zijn zeg!
lol
quote:toch zeker al drie keer gebeurd en bij normale durex niet.... maar goed kzal niet meer ot reageren hier er over
Op zaterdag 21 juni 2003 14:48 schreef RedDevil085 het volgende:
Even mee bemoeien... Die condooms scheuren dus echt niet, he... Ze zijn gemaakt voor "extra pleasure", maar dat neemt niet weg dat ze evengoed van dat gepatenteerde durex-rubber zijn gemaakt... Heb ergens gelezen dat dat spul toch wel godvergeten sterk is... Dus tenzij jij de lompste boer op de wereld bent met een snikkel vol splinters is het wel veilig, gok ik zo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |