quote:Niet zo schreeuwen jo! Ik ben je toch niks verschuldigd ofzo?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:03 schreef Ernst het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op de vraag!! Waarom was die jongen daar? Waarom, als jij, of god weet iemand anders van die groep, je toch al in moet houden zou je juist een extra verleiding in de groep brengen?
Zoals Sunchaser al zei, je gaat toch ook geen AA-meeting in de kroeg houden?
Maar ik zei het zelf ook al...ik weet niet waarom dat jongetje daar was. Ik zou het zelf zeker NIET hebben gedaan. (kind meenemen)
quote:Denk wel dat het merendeel van de tot kinderen aangetrokken zich goed gedragen. Waarschijnlijk zal het percentage verkrachters, aanranders en perverselingen wel hoger liggen dan bij andere geaardheden vanwege het verbod op het practiseren ervan. (mensen die er slecht mee omgaan en er gefrustreerd over raken)
Op vrijdag 20 juni 2003 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Maar hoe denk jij trouwens dat de verdeling ligt? Hoeveel pedo's als jij en Rooderik zijn er, en hoeveel 'foute'? En is die verhouding te veranderen? Wanneer het 'verschijnsel' bespreekbaar wordt, zullen er dan minder kinderen misbruikt worden?(En hoe oud ben je trouwens?)
Ja, ik denk dat er minder kinderen misbruikt worden als pedofilie bespreekbaar wordt. Dan kan je het namelijk gewoon vertellen aan je ouders, vrienden en dokter zonder angst over hun oordeel. Op die manier krijgt het niet de kans om uit te groeien tot een enorme frustratie met alle mogelijke gevolgen van dien. Je kan er optijd mee leren omgaan, mocht dat nodig zijn.
Ik zelf heb het voor mezelf jaren lang ontkent en ontweken na het incident met het meisje waar ik het eerder over had. Ben er zwaar depressief en half gefrustreerd over geworden. Na HEEL lang nadenken heb ik het uiteindelijk verteld aan m 'n moeder...probeer je voor te stellen hoe leuk dat is om te doen
Maar...sindsdien gaat het echt alleen maar beter met me
(Zie profiel...18)
[Dit bericht is gewijzigd door YogiBear op 20-06-2003 18:19]
quote:Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:17 schreef milagro het volgende:ervaringen? ik mag hopen van niet, zeg.
En daar mogen deze mensen best saampjes over kletsen vind ik.
quote:hun hele leven bestaat uit inhouden en verdringen, reden genoeg voor mij om mijn kind niet alleen te laten met zo'n man, de verleiding is te groot, iedere aanraking van zo'n kind kan wel eens als toenadering uitgelegd worden, kan wel eens de verleiding doen ontstaan net even verder te gaan dan wenselijk is.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Het lijkt mij verdomd moeilijk om op dié manier van kinderen te houden..en je continu bezig te moeten houden met *in*houden..
kan, hoeft niet, maar kan, en dat houdt dus een risico in, en daar stel ik mijn kind liever niet bloot aan.
quote:Maar dat is iets wat tussen twee volwassen mensen afspeelt.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
quote:Ervaringen dus??
quote:ook als ze "speelkameraadjes" meenemen?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
Ze kunnen er niets aan doen misschien, ze zijn vrij om te denken en te voelen wat ze willen, maar ik heb er geen begrip voor, het bestaat, meer dan dat wordt het niet bij mij.
En ik weiger het 'mooie' te zien van een 'relatie' tussen een kind van 8 en een vent van 30..sorry hoor...
verbieden, oppakken, nee dat niet, maar accepteren als gewoon een variatie op een thema, als ongevaarlijk en onschuldig, nee.
En op de manier waarop het nu gaat, zal het ook niet gebeuren.
Ik zou de keus zo respecteren als iemand mij niet bij z'n kinderen wil. Maar op dit moment is het beeld van een pedofiel zo verbogen, dat je het maar beter kan verzwijgen omdat je anders je doodvonnis tekent.
quote:Je tekent je "dood"vonnis als je aan mijn kind komt.. zolang dat niet gebeurt, maar er "slechts" overmatige interesse is, dan kom ik met je praten en ja dat zal inhouden dat ik jou zeg uit de buurt van mijn kind te blijven, doe je dat niet, dan teken je alsnog je "dood"vonnis.. i.e. een schop in je kruis.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:26 schreef YogiBear het volgende:
Weet je wat het probleem is milagro? Als iemand pedofiel is zal ie het waarschijnlijk nooit tegen je zeggen. Dus je kan wel mooi zeggen "als ie in de buurt komt, nooooouuuu...", maar je kan een pedofiel niet herkennen dus weet je ook niet of ie het is.En op de manier waarop het nu gaat, zal het ook niet gebeuren.
Ik zou de keus zo respecteren als iemand mij niet bij z'n kinderen wil. Maar op dit moment is het beeld van een pedofiel zo verbogen, dat je het maar beter kan verzwijgen omdat je anders je doodvonnis tekent.
quote:Er zijn wel meer 'ervaringen' dan seksuele.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:17 schreef milagro het volgende:ervaringen? ik mag hopen van niet, zeg.
quote:Het heeft qua worsteling/comingout best veel overeenkomsten met die van een homo. Alleen zal het voor jou nog veel moeilijker zijn... En je kan er natuurlijk nog steeds niets mee, practisch, na de 'comingout'.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:18 schreef YogiBear het volgende:Ja, ik denk dat er minder kinderen misbruikt worden als pedofilie bespreekbaar wordt. Dan kan je het namelijk gewoon vertellen aan je ouders, vrienden en dokter zonder angst over hun oordeel. Op die manier krijgt het niet de kans om uit te groeien tot een enorme frustratie met alle mogelijke gevolgen van dien. Je kan er optijd mee leren omgaan, mocht dat nodig zijn.
Ik zelf heb het voor mezelf jaren lang ontkent en ontweken na het incident met het meisje waar ik het eerder over had. Ben er zwaar depressief en half gefrustreerd over geworden. Na HEEL lang nadenken heb ik het uiteindelijk verteld aan m 'n moeder...probeer je voor te stellen hoe leuk dat is om te doen
Maar...sindsdien gaat het echt alleen maar beter met me(Zie profiel...18)
Hoe stel je je je toekomst voor? Enig idee?
(Je leeftijd staat niet in je profiel.)
quote:Ik heb op de afgelopen 3 IBLDs geen vrouw gezien.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:42 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Zijn die meetingen een mannenaangelegenheid of komen er ook weleens vrouwen??
quote:Dit jaar de nieuwe Wehkamp-catalogus niet vergeten hè.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:58 schreef Roooderik het volgende:Ik heb op de afgelopen 3 IBLDs geen vrouw gezien.
Op het JF komen ook maar zeer sporadisch vrouwen, en ik heb nog geen vrouwen gezien daar die zeiden dat ze op jongetjes vielen.
quote:Ik ben je getroll zat, Rob.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:04 schreef robh het volgende:[..]
Dit jaar de nieuwe Wehkamp-catalogus niet vergeten hè.
quote:Stout jongentje geweest he??
Op vrijdag 20 juni 2003 19:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik ben je getroll zat, Rob.
Wat mij betreft ben je een tijdje weg.
quote:Moet even wat kinderbueno halen voor mn lievie's.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Ik ben je getroll zat, Rob.
Wat mij betreft ben je een tijdje weg.
Ik ben al weg
quote:SCH vader? Yeah right!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Je bent vader nota bene...
quote:Hij had het over een tien jarige jongentje die hij uit school ging halen.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
SCH vader? Yeah right!
quote:Daar geloofde ik dus ook geen hol van. Hij heeft het er bij mijn weten in een topic nooit
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
SCH vader? Yeah right!
*ril*
quote:Who's your daddy ?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:SCH vader? Yeah right!
quote:"Zijn eigen 10-jarige snotneusje"
Op vrijdag 20 juni 2003 19:13 schreef schatje het volgende:
Hij had het over een tien jarige jongentje die hij uit school ging halen.
quote:Jij hab die Bueno's al in huis hè schobbejakje?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:14 schreef robh het volgende:
Who's your daddy ?
quote:Niet doen, SCH kan zich niet verdedigen nu.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:15 schreef Oculus_Dei het volgende:
Het is moeilijk discussieren met:
- domme mensen;
- mensen die hun mening al gevormd hebben en niet voor andere openstaan;
- slecht geinformeerde mensen;
- verkeerd geinformeerde mensen;
quote:SCH is homo.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
Hij had het over een tien jarige jongentje die hij uit school ging halen.
Die is echt geen vader hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |