Hmz.....
* Dagobert gaat maar weer verder met zijn zoektocht.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 13-08-2002 13:18]
Angelique, nog eventjes en je bent een echte prinses
* Het gevolg loopt de trappen van het paleis op en Tara klopt op de deur
Hier spreekt voormalig prins Tara. Met het verdwijnen van mijn troonopvolgster en voormalig schoonzusje Pluisje ben ik hier gekomen om mijn troon terug te eisen! In naam van het welbehagen op het eiland, doe open!
Dit gaat haast te makkelijk. Volg mij, we gaan direct richting de troonzaal.
* TARAraboemdijee gaat naar links richting een grote deur, iedereen volgt hem. Behalve twee wachters die achterblijven bij de deur.
aan kop van dit duistere gezelschap rijd een vrouw op een zwart paard.
haar gezicht is verzonken in haar cape maar niet te min is de duistere glimlach om haar mond te zien.
als je goed oplet zie je dat er een verandering plaats vind,
de ogen lichten heel even op en de glimlach word breder.
welkom terug oude vriend, ik heb je gemist...
wie paranormale gaven zou hebben zou kunnen aanvoelen dat dit lichaam word gedeelt.
twee entiteiten die een compromis hebben gesloten en samen regeren over het werktuig van vlees en bloed.
* Een kleine plechtigheid in de troonzaal volgt waarin prins Tara de troon officieel herneemt en weer tot prins van het eiland wordt gekroond. Ook Angelique wordt gekroond tot prinses. Dan is de korte ceremonie ook al voorbij.
Ik denk dat het hoog tijd is dat we een officiele verklaring naar buiten brengen.
dan neemt ze haar plaats in tussen de lange rij bediendes en bewakers.
Krijg nou wat, iemand is me voor geweest.
Och nee hè heb je die TARA weer. Dacht dat die wat minder ambitieus zou gaan doen, maar nee hoor.
* Bij gebrek aan beter gaat Num de positie van het gebouw nog maar eens precies bepalen. Om vervolgens maar weer richting boerderij te gaan.
Dagobert is de naam, ik kom voor Prins Tara, ik weet de weg.
* Hij gaat naar binnen, hangt zijn jas op en nog voor de bediende zijn weerwoord gereed had is hij weer verdwenen. Met een simpele klop op de deur kondigt hij zijn aanwezigheid aan en stapt de kamer binnen.
Goedenavond Tara, het loopt gesmeerd zo te merken. Hoe staat het er mee?
Goedenavond heer Dagobert
Alles loopt prima zoals je ziet. Ik ben weer helemaal geinstalleerd op mijn oude plekje
Hoewel, het innemen van het paleis ging me eigenlijk ietsjes te gemakkelijk, totaal geen weerstand en niemand te bekennen. Maar dat mag de pret niet drukken
Angelique is boven bezig met het herinrichten van de vertrekken.
Wil je trouwens wat te drinken? Er was alleen ranja toen we hier aankwamen, maar we hebben inmiddels weer ruim keus.
Overigens heb ik de bevolking een iets ander verhaal op de mouw gespeld, dat heb je vast wel meegekregen. Op deze manier denken ze dat ik niets met de ontvoering te maken heb.
Een Whiskey zou me smaken, maar een pisang gaat er ook wel in. Doe maar wat je het makkelijst is.
Pluisje is op dit moment in het Hotel. Ze heeft continue bewaking dus dat zal het probleem niet zijn. Het lijkt een geslaagde actie mijn heer.
heren, ik denk dat de tijd rijp is voor het maken van plannen om het eiland te zuiveren van al die toeristische atracties.
* rebel_girl pakt een kaart van het eiland erbij.
iemand suggesties?
Dank U mijn heer.
* Dagobert buigt zich vervolgens voorover en kijkt op de kaart die midden op tafel ligt.
Wat dachten we van het ontranja-en van het eiland. Weg met de Ranja!
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:47]
ik stel voor dat we het omtoveren tot iets anders, iets wat symbool staat voor onze prins.
wat zegt u ervan heer tara?
* Op dat moment stormt de in het blauw gehulde man het paleis binnen.
Sorry dat ik jullie stoor, maar ik vrees dat pluisje weer vrij is. We hadden te weinigmanschappen om haar gevangen te houden, ik heb haar bij de gevangenis gedumpt. Ik vrees dat we een nieuwe tactiek moeten bedenken.
Onee, gloeiende! Jullie kunnen ook niks he! Dat betekend dat we nu het paleis moeten verdedigen!
Ze beklimmen het marmeren bordes van het Paleis. Ze kruipen door de sierbetraliede kelderraampjes. Ze gaan achterom via de dienstingang... Ze zijn overal.
Hoewel het personeel het vorstenhuis goed schoon houdt is het ondoenlijk alles ranja-vrij te krijgen. Er is geen vertrek of er is eindeloos ranja gedronken. Er is in ranja gebaad, met ranja geklonken en er zijn talloze ranja mors-en-braspartijen geweest. Het paleis zweemt een historisch zoete ranjasfeer uit die er over 100 jaar nog zal hangen.
Ware het niet dat de mieren met hun minitieuze mondjes elke ranjadroppel opsmullen en afvoeren naar de kerk.
Ze krioelen over de karpetten, beklimmen bevuilde gobelins, duikelen in gouden bokalen en doen zich te goed aan de ranjadoordrenkte matrassen van de hemelbedden...
Er is geen plek waar geen ranja-orgie geweest is in het paleis. Zelfs de gerenomeerde wijnkelder is ervan doortrokken.
De bewoners en het personeel zien het gekrioel van de oranje werkstertjes die bezig zijn elke ranja-molecuul te verwijderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |