quote:Idd.
Op donderdag 19 juni 2003 17:02 schreef Gellius het volgende:[..]
Klèwang.
Plaat!!!
vosss
Is bijna altijd de eerste die een antwoord heeft op de "ik heb een probleem'vraag topics"
en xxxdeesjuh,
voor alle gewaagde foto's in B&H
quote:Just for the record, is dat in willekeurige volgorde?
Op donderdag 19 juni 2003 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Plunk, Batuwu_Griekgriek (alleen de nick al), DennisMoore, Gellius (met zijn oude usericon), Nosigar.
.
(Passend vereerd... uiteraard.)
quote:Volkomen.
Op donderdag 19 juni 2003 17:04 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Just for the record, is dat in willekeurige volgorde?
.
(Passend vereerd... uiteraard.)
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:04 schreef zodiakk het volgende:
Ik was altijd diep onder de indruk van het gewauwel van YRRAB.
quote:Mooi. Dan mag dit topic nú naar ONZ.
Op donderdag 19 juni 2003 17:05 schreef Ryan3 het volgende:Volkomen.
quote:Net als Fatima's woordvolgorde.
Op donderdag 19 juni 2003 17:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Volkomen.
quote:Zal ik ze dan maar snel op volgorde zetten?
Op donderdag 19 juni 2003 17:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mooi. Dan mag dit topic nú naar ONZ.
.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:06 schreef JAM het volgende:[..]
Net als Fatima's woordvolgorde.
.
quote:Té aardig
Op donderdag 19 juni 2003 16:56 schreef JAM het volgende:Tsja, je hoeft niet te vermelden wat voor een indruk hè. Nou, DennisMoore maakte ook wel een bepaalde indruk op mij.
.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Té aardig
.
quote:Barry dus...
Op donderdag 19 juni 2003 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Ehm... van Dam...
quote:Jeps, helemaal mee eens.
Op donderdag 19 juni 2003 17:13 schreef Fogerty het volgende:
Ik vermeld alleen even degenen die -naar mijn mening onterecht- nog helemaal niet zijn genoemd in dit topic: risk one, sjak
quote:Nee, hij heeft binnen kort z'n coming out.
Op donderdag 19 juni 2003 15:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
En Herald, uiteraard. Zou hij nog steeds niet ontmaagd zijn?
Hoogleraar (?)
Aernout
GB, ooit, nu niet meer. Toen waren homo's voor mij nog "onbekend".
BHFH
MoJo
Kasta
Jerney
SoM
K_I_M
Iedereen op zijn eigen manier dan.
[Dit bericht is gewijzigd door JoostW op 19-06-2003 17:17]
quote:Als ik het tegenkom, ja.
Op donderdag 19 juni 2003 17:04 schreef zodiakk het volgende:
YRRAB
En niet allen inzake de asiatische meisje met babyvet, hoewel ik me daar ook goed in kan vinden.
FredHoelenPapers btw ook..
quote:is dat niet Sjef ?? zoveel indruk heeft ie anders niet gemaakt
Op donderdag 19 juni 2003 17:18 schreef JoostW het volgende:
Kikkerlikker; genial.FredHoelenPapers btw ook..
![]()
quote:Sjef ja.. sorry
Op donderdag 19 juni 2003 17:20 schreef Harrie het volgende:[..]
is dat niet Sjef ?? zoveel indruk heeft ie anders niet gemaakt
Ik weet z'n nick nog.. van de 10.000 man hier.. en jij ook Dus wel een bepaalde manier .. iedereen op zijn eigen manier eh..
quote:Ja want jij bent mij toch?
Op donderdag 19 juni 2003 15:35 schreef Scandalous het volgende:[..]
![]()
Ik zou zelf Jerney zeggen, en ze weet zelf wel waarom
me:
scandy
BE
semmie
hoe-die-nie (door z'n oude usericon )
DarkElf
Xenia
GB
Herald
Sakura
quote:die viel me ook het eerste op, maar dan door zijn steeds terugkerende reply:
Op donderdag 19 juni 2003 17:04 schreef _dazzling het volgende:
ik weet niet of ik zn naam wel goed schrijf,maarvosss
Is bijna altijd de eerste die een antwoord heeft op de "ik heb een probleem'vraag topics"
en xxxdeesjuh,
voor alle gewaagde foto's in B&H
quote:
"daar zou je Hem zo inschuiven zeg"
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:46 schreef kasper het volgende:
En Yvonne natuurlijk.Volgens mij heb ik haar op het eerder genoemde Veronica BB forum weleens toegebeten dat ze maar eens een cursus Nederlands bij de LOI moest gaan volgen.
Ik kan mezelf beschrijven als een servicemedewerker met grote interesse in de ICT. Met name, tijdens mijn afstudeerperiode, heb ik geleerd de Automatisering vanuit verschillende hoeken te bekijken en op eigenzinnige wijze op te lossen of te verbeteren. Uit deze ervaringen weet ik dat de Automatisering een grote aantrekkingskracht op mij uitoefent en dat ik op dit gebied verder wil. De hierbij opgewekte interesse en opgedane ervaring vormen dan ook het grootste deel van de sterke motivatie voor deze sollicitatie. Ik beschik over een goede kennis van Windows, Acces, Excel, Word en Powerpoint, kortom het volledige Office pakket. Samen met mijn opleiding geeft dit, naar mijn mening, een geschikte achtergrond voor de vacante functie.
Uit stage- en afstudeerervaringen weet ik nu dat ik iemand ben die niet alleen in teamverband maar ook individueel goed functioneert. Ook zet ik mij volledig in voor mijn desbetreffende taken en ik werk flexibel. Goede communicatieve vaardigheden en enthousiasme zijn twee begrippen die mij omschrijven. Zoals al blijkt uit mijn curriculum vitae kan ik mijzelf snel inwerken in nieuwe materie en ben ik verder in staat onder druk prestaties te leveren.
Ik ben me ervan bewust dat ik als schoolverlater misschien niet over de gewenste ervaring beschik. Met mijn ambitie vormt dit echter geen belemmering om mijn carrière bij De Baanbreker succesvol te beginnen. Het lijkt mij erg leuk om voor uw organisatie te gaan werken omdat, dit een beginnend bedrijf is. Dit spreekt mij aan omdat ik graag een helpende rol speel om de organisatie tot een succes te brengen.
quote:Je maakt niet echt indruk.
Op donderdag 19 juni 2003 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:Ik kan mezelf beschrijven als een servicemedewerker met grote interesse in de ICT. Met name, tijdens mijn afstudeerperiode, heb ik geleerd de Automatisering vanuit verschillende hoeken te bekijken en op eigenzinnige wijze op te lossen of te verbeteren. Uit deze ervaringen weet ik dat de Automatisering een grote aantrekkingskracht op mij uitoefent en dat ik op dit gebied verder wil. De hierbij opgewekte interesse en opgedane ervaring vormen dan ook het grootste deel van de sterke motivatie voor deze sollicitatie. Ik beschik over een goede kennis van Windows, Acces, Excel, Word en Powerpoint, kortom het volledige Office pakket. Samen met mijn opleiding geeft dit, naar mijn mening, een geschikte achtergrond voor de vacante functie.
Uit stage- en afstudeerervaringen weet ik nu dat ik iemand ben die niet alleen in teamverband maar ook individueel goed functioneert. Ook zet ik mij volledig in voor mijn desbetreffende taken en ik werk flexibel. Goede communicatieve vaardigheden en enthousiasme zijn twee begrippen die mij omschrijven. Zoals al blijkt uit mijn curriculum vitae kan ik mijzelf snel inwerken in nieuwe materie en ben ik verder in staat onder druk prestaties te leveren.
Ik ben me ervan bewust dat ik als schoolverlater misschien niet over de gewenste ervaring beschik. Met mijn ambitie vormt dit echter geen belemmering om mijn carrière bij De Baanbreker succesvol te beginnen. Het lijkt mij erg leuk om voor uw organisatie te gaan werken omdat, dit een beginnend bedrijf is. Dit spreekt mij aan omdat ik graag een helpende rol speel om de organisatie tot een succes te brengen.
quote:Huh? W&G?
Op donderdag 19 juni 2003 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
sollicitatiebrief
Mensen die in een paar woorden zeer rake dingen zeiden, sowieso posts waar je even op moest puzzelen, leuke woordgrappen,
geem mensen die 6 A4tjes nodig hadden om hun intelligentie te bewijzen.
Verder was BB1 een genot voor het oog, voer voor psychologen,
Moor, Spider, Voyeur, etcetc
stuk voor stuk kunstenaars met woorden.
Verder maakt speedcore nog steeds indruk, misschien ook wel omdat ik een van de weinige ben die z'n posts begrijp
Calypso vergeet ik nooit meer.
Swetzz is een van de overgbleven oldbies die een leuk herkenbaar stukje kan neerzetten.
Karboenkel, een van de newbies die ook geniaal leuke posts kan plaatsen, woordkunstenaar!
quote:Ja, het bloemschikken is ondergesneeuwd geraakt bij de oldbies hier op Fok!.
Op donderdag 19 juni 2003 18:36 schreef yvonne het volgende:
Swetzz is een van de overgbleven oldbies die een leuk herkenbaar stukje kan neerzetten.
Hij wist zoveel van Final Fantasy
Via hem ben ik ook bij de Gijsjes terecht gekomen
quote:Het was kantklossen en nude volleybal
Op donderdag 19 juni 2003 18:38 schreef Ernst het volgende:[..]
Ja, het bloemschikken is ondergesneeuwd geraakt bij de oldbies hier op Fok!.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:36 schreef yvonne het volgende:
Mensen die in een paar woorden zeer rake dingen zeiden, sowieso posts waar je even op moest puzzelen, leuke woordgrappen,
geem mensen die 6 A4tjes nodig hadden om hun intelligentie te bewijzen.
De rest eigenlijk niet.. oldbies/newbies boeit me niet zo.. daarmee bedoel ik. er word niet eens geintresseerd naar een newbie gekeken naar welke kwaliteiten hij/zij kan hebben/ontplooien op FOK! Nee word bijna altijd standaard afgewezen of ze moet dikke tieten hebben en die willen laten zien.
quote:Dat is vrij pessimistisch. Ik vind newbie's altijd interessant en ontdek daartussen ook altijd interessante users. Voorbeeld: rereformed, Peter_Hoopman.
Op donderdag 19 juni 2003 18:45 schreef Bastard het volgende:
Grappig, maar dat is serieus de user Paralien... zijn visie boeit mij op een sadomasochistische manier.De rest eigenlijk niet.. oldbies/newbies boeit me niet zo.. daarmee bedoel ik. er word niet eens geintresseerd naar een newbie gekeken naar welke kwaliteiten hij/zij kan hebben/ontplooien op FOK! Nee word bijna altijd standaard afgewezen of ze moet dikke tieten hebben en die willen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |