zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? hoe gaan jullie hier mee om?
[Dit bericht is gewijzigd door Oxxie op 20-06-2003 08:54]
quote:daar heb je internaten voor
Op donderdag 19 juni 2003 14:15 schreef Oxxie het volgende:
Hoi ik ben en vader met 1 zoon sinds een jaar heb ik een nieuwe vriendin. In het begin klikte alles prima tussen mijn zoon en mijn nieuwe vriendin. Maar de laatste tijd wordt hij steeds moeilijker in de omgang.. geen kus meer geven... niet blij zijn als ze er is.. liever alleen door pappa naar school gebracht willen worden.. etc..zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? hoe gaan jullie hier mee om?
Hoe oud is hij?
als ik er met hem over wil praten dan zegt hij gewoon "ik vind haar niet lief". Ligt ook een beetje aan hoe zo'n bui die heeft..
quote:Mijn zoon was ook 5 toen ik een nieuwe relatie kreeg, en wij hebben min of meer hetzelfde meegemaakt, gelukkig maar voor een korte tijd.
Op donderdag 19 juni 2003 15:08 schreef Oxxie het volgende:
Hij is vijf.als ik er met hem over wil praten dan zegt hij gewoon "ik vind haar niet lief". Ligt ook een beetje aan hoe zo'n bui die heeft..
Is er in de directe situatie iets verandert? samenwonen, is je nieuwe vriendin aanmerkelijk vaker bij jullie?
Is er in haar omgang met hem iets verandert? bijv. geeft ze hem wel eens op zijn donder, in tegenstelling met voordat hij zicht zo gedroeg?
Wij zijn trouwens al twee jaar uit elkaar.
Heeeeeeeel veel succes !
Maar hoe jij het zou moeten oplossen? Praat er eerst eens met je vriendin over. Laat haar niet een surrogaat moeder proberen te spelen, want zij zal nooit de plaats van de echte moeder kunnen innemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |