kijk het zit zo, in het sperma van mannen zit blijkbaar een stof die zaadcellen van andere mannen aanvalt, echt actief zeg maar en dat is het enige wat dat stofje doet. zodra het sperma in de vagina van de vrouw terecht komt wordt dit stofje geactiveerd en mochten er vreemde zaadcellen aangetroffen worden in de vagina dan gaat dat spul tot actie over. dit betekend dat vrouwen van nature vreemd gaan, anders had sperma die eigenschap niet gehad.
natuurlijk gaan niet alle vrouwen vreemd dat snap ik ook wel, maar een kat verliest haar haren maar niet de streken dus het is altijd maar de vraag hoe groot de prikkel moet zijn om toch toe te geven aan de verleiding
quote:bron? link?
Op woensdag 18 juni 2003 17:29 schreef deepthroat het volgende:
ja, 't is echt waar, vrouwen gaan van nature vreemd, ik heb biologisch bewijs gevonden.kijk het zit zo, in het sperma van mannen zit blijkbaar een stof die zaadcellen van andere mannen aanvalt, echt actief zeg maar en dat is het enige wat dat stofje doet. zodra het sperma in de vagina van de vrouw terecht komt wordt dit stofje geactiveerd en mochten er vreemde zaadcellen aangetroffen worden in de vagina dan gaat dat spul tot actie over. dit betekend dat vrouwen van nature vreemd gaan, anders had sperma die eigenschap niet gehad.
natuurlijk gaan niet alle vrouwen vreemd dat snap ik ook wel, maar een kat verliest haar haren maar niet de streken dus het is altijd maar de vraag hoe groot de prikkel moet zijn om toch toe te geven aan de verleiding
je hebt het volgens mij over een overblijfsel uit de oertijd, je weet wel, de tijd zonder aangeleerde normen en waarden.
maar grappige theorie, dat wel.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 18-06-2003 17:34]
quote:Kat?? Vos, ja, maar in dit geval kan je er beter poes van maken.
maar een kat verliest haar haren maar niet de streken
quote:waevah
Op woensdag 18 juni 2003 17:34 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Kat?? Vos, ja, maar in dit geval kan je er beter poes van maken.
quote:lezen is ook een kunst he, het zit dus niet in de vagina maar in het sperma
Op woensdag 18 juni 2003 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:Hoe weet de vagina welke sperma van een bekende is en welke van een vreemde? Zit dat opgeslagen in een data-vagina?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:34 schreef BrokenToe het volgende:
No shit! Heb je dat geproefd?
quote:Wat moet ik me hier dan bij voor stellen? Tot actie overgaan?
zodra het sperma in de vagina van de vrouw terecht komt wordt dit stofje geactiveerd en mochten er vreemde zaadcellen aangetroffen worden in de vagina dan gaat dat spul tot actie over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |