quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 13:40 schreef The.Judge het volgende:
Er is trouwens ook een shop in Amsterdam die (een deel van) de collectie van WW verkoopt. Ga ik liever naar toe en qua prijs scheelt het niet zoveel, je bent anders ook nog veel geld kwijt aan de verzendkosten als je het besteld.Voordeel in Amsterdam is ook dat je het gewoon kunt passen, alhoewel de maten vrij goed overeenkomen met de Europese. Hou er alleen rekening mee dat je eigenlijk, om het goed te laten zitten, je een hele of halve maat kleiner met bestellen dan je normaal hebt. Het moet tenslotte wel goed aansluiten. In Amsterdam kun je gewoon passen.
quote:Link naar het topic waar de quotes uitkomen: Nieuwe bikini voor de zomer......
Op vrijdag 14 juni 2002 13:49 schreef The.Judge het volgende:
Ik zit net even te graven in mijn hersens.... is alweer een jaar geleden dat ik er was...... ik weet nog dat het een erg drukke straat was die vrijwel parralel loopt aan de Albert Kuip. In de etalage hebben ze wat voorbeelden hangen, maar hebben ook erg mooie uitgaanskleding.
ik weet niet of dit het goede forum is?
quote:Wicked weasel, bikini's die via internet in australie te bestellen zijn...verder nog geen winkel gevonden waar ze te koop zijn. Totdat ik dit tegen kwam dus....alleen kan ik dus niets vinden zonder naam of adres van die winkel
Op woensdag 18 juni 2003 16:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
En waar staat WW voor ? Misschien dat je dan daar op kan zoeken met google..
[Dit bericht is gewijzigd door Lil_devil op 18-06-2003 16:17]

trouwens als je zo'n aanelkaar knoop bikinie koopt maar dan een maatje te klein heb je toch hetzelfde effect?
quote:ehmmm dat heb ik nog nooit geprobeerd
Op donderdag 19 juni 2003 15:03 schreef Kimmie het volgende:
trouwens als je zo'n aanelkaar knoop bikinie koopt maar dan een maatje te klein heb je toch hetzelfde effect?
BTW: Ze zien er wel leuk uit...
quote:Ja dat dacht ik dus ook, dat ze alleen via hun site verkopen, alleen in een ouder topic (zie eerste post) zei iemand dat deze in amsterdam ook te koop zijn. Niet het hele assortiment, maar toch.....Is wel makkelijk als je ze eerst ff kan passen enzo
Op vrijdag 20 juni 2003 10:13 schreef -Schorpioen- het volgende:
Op hun site http://www.wickedweasel.com/oz/faq_index.html staat dat ze alleen maar verkopen via hun site. En dus niet aan winkels verkopen. Maar ik neem aan dat jij ergens het tegenovergestelde hebt gehoord....BTW: Ze zien er wel leuk uit...
quote:Dank je!! In asterdam neem ik aan? Weet je heel toevallig ook de naam van die winkel
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef fotoloog het volgende:
op de ceintuurbaan zit die shop ! vlak bij de ferdinand bol.
quote:Die loopt inderdaad wel redelijk paralel aan de Albert Cuypstraat
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef fotoloog het volgende:
op de ceintuurbaan zit die shop ! vlak bij de ferdinand bol.
quote:Anders zoek je het via de telefoongids \ gouden gids. Even bellen en je weet het zeker. Postcode regio kan je dan ook vast wel achterhalen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:58 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Dank je!! In asterdam neem ik aan? Weet je heel toevallig ook de naam van die winkel
quote:Nee niet dus! zie Nieuwe bikini voor de zomer......
Op zondag 22 juni 2003 22:55 schreef Lil_devil het volgende:
Dank je dank je dank je020-6629089
Veenendaalse Lingerie, De
Ceintuurbaan 292 1072GK Amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |