quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:15 schreef SCH het volgende:
In het kader van "herinnert u zich deze nog?" - terug van weggeweest, de abortusboot. In Polen - veel protest en gedoe terwijl er 200.000 illegale abortussen per jaar plaatsvinden - dus een zekere noodzaak is er wel.Abortusboot meert buiten Gdansk aan
GDANSK Het Nederlandse abortusschip de
Langenort is buiten de haven van Gdansk
voor anker gegaan.De boot kon niet in
de haven aanmeren omdat hij met stenen
werd bekogeld door woedende betogers.
In een andere Poolse haven werd het
schip de toegang geweigerd vanwege "het
slechte weer".President Kwasniewski
noemt de komst van het schip "volsterkt
negatief".Polen kent met Ierland de
strengste abortuswetgeving van Europa.
Op het schip zal voorlichting gegeven
worden abortus.In Poolse wateren zullen
geen abortussen worden uitgevoerd.Wel
kan het schip daarvoor desgewenst naar
internationale wateren uitwijken.
quote:moeilijk he,. je eigen policy
Met betrekking tot de openingspost hebben we besloten om hier een wijziging in de policy aan te brengen: Je openingspost moet uitnodigen tot een discussie en mag niet eindigen met een simpele dooddoener of one-liner. Daarnaast moet je mening over het geposte nieuws geformuleerd worden op een dusdanige wijze dat ze niet aanstootgevend, polariserend of aanvallend werkt. Enkel kots-smileys of 'hoofd-tegen-de-muur' smileys zullen niet getolereerd worden en leiden onherroepelijk tot een slotje.Maak gebruik van externe bronnen, die objectief en onafhankelijk zijn. Citeer uit je bron de relevante passage en, heel belangrijk: geef een link naar het hele artikel.
wat zijn we weer heerlijk met dubbele standaarden bezig
quote:Zegt de ene kloon tegen de andere.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:28 schreef slaughtermonkey het volgende:wat zijn we weer heerlijk met dubbele standaarden bezig
quote:leer nou maar eens je eigen policy uit je hoofd, je vergeet bij bepaalde users iets te makkelijk de regels
Op zaterdag 21 juni 2003 20:29 schreef robh het volgende:[..]
Zegt de ene kloon tegen de andere.
quote:Ok.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:31 schreef slaughtermonkey het volgende:
leer nou maar eens je eigen policy uit je hoofd, je vergeet bij bepaalde users iets te makkelijk de regels
als je echt in je eigen policy gelooft, dan ga je nu principieel doen in SCH`s topic
anders kun je die policy ook beter doorspoelen, wordt dan ook een wassen neus
quote:Ik zal er nog even naar kijken. Voor nu ga je op ignore.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:34 schreef slaughtermonkey het volgende:
ik kan me een zeker flikker topic herinneren wat met dezelfde argumenten door een zekere RobH werd geslotenals je echt in je eigen policy gelooft, dan ga je nu principieel doen in SCH`s topic
anders kun je die policy ook beter doorspoelen, wordt dan ook een wassen neus
quote:mijn topic hoeft niet open hoor, die van SCH mag dicht.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:38 schreef robh het volgende:[..]
Ik zal er nog even naar kijken. Voor nu ga je op ignore.
quote:Dat was het topic van speedcore, jij bent speedcore niet.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:39 schreef slaughtermonkey het volgende:mijn topic hoeft niet open hoor, die van SCH mag dicht.
En ik kijk straks wel even. Nu ben ik weg.
quote:oh ja wel hoor, maar d`r is een bepaalde mod, die is wat extreem bangeil geworden, dus ben ik wat extreem kloongeil geworden
Op zaterdag 21 juni 2003 20:41 schreef robh het volgende:[..]
Dat was het topic van speedcore, jij bent speedcore niet.
En ik kijk straks wel even. Nu ben ik weg.
quote:ben jij....
Op zaterdag 21 juni 2003 20:43 schreef slaughtermonkey het volgende:oh ja wel hoor, maar d`r is een bepaalde mod, die is wat extreem bangeil geworden, dus ben ik wat extreem kloongeil geworden
kom maar terug als je ooit weer eens unbanned bent dan.
quote:over 10 seconden dus
Op zaterdag 21 juni 2003 20:44 schreef robh het volgende:[..]
ben jij....
kom maar terug als je ooit weer eens unbanned bent dan.
Dat gaat toch te ver?
quote:Niets verder dan een "Go Bush" post naar mijn mening. Bovendien moeten er dan ook weer legio reacties op die post weggehaald worden.
Op zondag 22 juni 2003 16:38 schreef Sidekick het volgende:
robh, waarom blijft de Bin Laden-verheerlijkings-post gewoon staan (in "stilte voor de storm")?Dat gaat toch te ver?
quote:Ik dacht dat de stupiditeit van de opmerking er wel duimendik bovenop lag.
robh, waarom blijft de Bin Laden-verheerlijkings-post gewoon staan (in "stilte voor de storm")?Dat gaat toch te ver?
Zie de reactie van Gurgeh, maar als je er écht aanstoot aan neemt wil ik het wel verwijderen, inclusief de rest van de reacties van en op IkIkIk.
quote:Beide uitspraken zijn nietszeggend.
Op zondag 22 juni 2003 17:09 schreef tvlxd het volgende:
Wel leuk dat "Go Bush" gelijk staat aan "Heil Bin Laden". nofi.
quote:Oh?
Op zondag 22 juni 2003 17:10 schreef robh het volgende:
Beide uitspraken zijn nietszeggend.
Een post als:
quote:is even erg als:
Ik ben erg blij dat Bush landen als Irak en Afghanistan aanvalt, de bewoners van deze landen hebben ook recht op vrijheid.Go Bush!
quote:
Ik ben erg blij dat Bin Laden terroristische aanslagen pleegt, de bewoners van de westerse landen hebben geen recht op veiligheid.Heil Bin Laden!
quote:Sorry Farzin, appels en peren. Maar het idee was leuk hoor
Op zondag 22 juni 2003 17:14 schreef Gil-galad het volgende:Oh?
Een post als:
is even erg als:
quote:Geeft niets rob.
Op zondag 22 juni 2003 17:19 schreef robh het volgende:
Sorry Farzin,
quote:Waarom zeg jij dan dat Heil Bin Laden is te vergelijken met Go Bush ?
appels en peren. Maar het idee was leuk hoor
quote:Beide uitspraken zijn allebei nietszeggend. Let op het woord "nietszeggend" in deze.
Op zondag 22 juni 2003 17:21 schreef Gil-galad het volgende:Waarom zeg jij dan dat Heil Bin Laden is te vergelijken met Go Bush ?
quote:Getrol ? Mag ik weten waar dit op slaat ?
Op zondag 22 juni 2003 20:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En Gil-galad: Kap eens met dit getrol.
quote:Jij blijft er zin in houden he sidekick. Ga eens lekker buitenzitten, het zonnetje schijnt
quote:Het is wel duidelijk dat je de pest hebt aan alles wat met religie te maken heeft maar het houdt de discussie nogal op als je daar ook alles mee doodslaat met one-liners. Dan kom je toch niet in zo'n topic.
Op zondag 22 juni 2003 20:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Getrol ? Mag ik weten waar dit op slaat ?
Volgens mij ben je juist uitermate gefascineerd door religie want je hebt het er altijd over. Je weet er ook voldoende van dus kom dan gewoon met argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |