Alweer 30 dagen: (10 to go!)
Still going strong:
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen -> opnieuw
Stroef 7 dagen -> opnieuw
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
Stroef 17 dagen en 22 uur
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAvarage 21 dagen
Yodium 21 dagen
Als er nog fouten zijn meld het dan maar even.
Inschrijven is niet meer mogelijk.
quote:je dacht zeker, ik houdt het met gemak nog wel een paar dagen uit? dat dacht ik tenminste maar opeens was het gewoon over en was het zo gebeurd
Op vrijdag 20 juni 2003 22:53 schreef MrMoon het volgende:
* MrMoon is out.
Grrr khaat die sexreclames op tv. Kwas ff The A-team aan et zien ik kon niet slapen. Komt er een reclame blok langs met sex reclames. Tsja toen konk et niet meer houden
quote:Ook masturbatie. Het ging er namelijk om dat je niet mocht klaarkomen, dus zelfs geen natte droom mocht hebben.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:43 schreef Pauline het volgende:
Ging dit over onthouding van sex of ook over onthouding van masturbatie?
quote:idd ik ken het
Op zaterdag 21 juni 2003 01:39 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
je dacht zeker, ik houdt het met gemak nog wel een paar dagen uit? dat dacht ik tenminste maar opeens was het gewoon over en was het zo gebeurd
Jammer MrMoon, lang volgehouden. Volgens mij ben je toch de winnaar, de rest ligt er gegarandeerd uit. Als je met zoiets bezig bent reageer je echt wel af en toe, zeker na de herhaalde oproepen hier. Wat mij betreft ziet de lijst er zo uit.
en de winnaar is :
MrMoon met 32 dagen!!!
Uitgevallen zonder melden (binnen 1 dag waarschijnlijk
):
geforceDDQ
ITCHY1
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)
Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen -> opnieuw
Stroef 7 dagen -> opnieuw
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
Stroef 17 dagen en 22 uur
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAvarage 21 dagen
Yodium 21 dagen
corrigeer maar waar nodig
quote:haha ik sla dit keer over. Ff het gemis inhalen
Op zaterdag 21 juni 2003 14:47 schreef Wolve000 het volgende:
Komt er nu ook nog een derde wedstrijd?
En dan eentje met meldingsplicht om te laten zien dat je nog meedoet
quote:Ik ook... dat doe ik voorlopig echt niet weer!
Op zondag 22 juni 2003 03:45 schreef MrMoon het volgende:[..]
haha ik sla dit keer over. Ff het gemis inhalen
Deze kan wel op slot ivm verwarring dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |