abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2003 @ 09:56:11 #1
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_11186860
En deel drie alweer! Met waarschijnlijk MrMoon als enige deelnemer nog

Alweer 30 dagen: (10 to go!)
Still going strong:
geforceDDQ
ITCHY1
MrMoon
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)

Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen -> opnieuw
Stroef 7 dagen -> opnieuw
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
Stroef 17 dagen en 22 uur
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAvarage 21 dagen
Yodium 21 dagen


Als er nog fouten zijn meld het dan maar even.

Inschrijven is niet meer mogelijk.

pi_11187484
wat een kut actie
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:51:17 #3
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_11245392
IK GELOOF DIT NIET VAN DIE 30 DAGEN
Die zoute stokjes...
pi_11258307
* MrMoon is out.
Grrr khaat die sexreclames op tv. Kwas ff The A-team aan et zien ik kon niet slapen. Komt er een reclame blok langs met sex reclames. Tsja toen konk et niet meer houden
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_11259663
HOMO!!!!!!!!!
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11259726
Haha en de rest heeft zich geloof ik niet meer gemeld toch? Nou niemand heeft dan de 40 dagen gehaald in de tweede wedstrijd. Haha best slecht eigenlijk.
Nou gefeliciteerd 30 dagen is een hele prestatie ik kwam maar tot de helft daarvan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 21 juni 2003 @ 00:13:49 #7
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_11260040
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 00:24:22 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_11261533
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:53 schreef MrMoon het volgende:
* MrMoon is out.
Grrr khaat die sexreclames op tv. Kwas ff The A-team aan et zien ik kon niet slapen. Komt er een reclame blok langs met sex reclames. Tsja toen konk et niet meer houden
je dacht zeker, ik houdt het met gemak nog wel een paar dagen uit? dat dacht ik tenminste maar opeens was het gewoon over en was het zo gebeurd
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_11264590
nog een keer?:)
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11265241
Ging dit over onthouding van sex of ook over onthouding van masturbatie?
pi_11267106
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:43 schreef Pauline het volgende:
Ging dit over onthouding van sex of ook over onthouding van masturbatie?
Ook masturbatie. Het ging er namelijk om dat je niet mocht klaarkomen, dus zelfs geen natte droom mocht hebben.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_11267226
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 01:39 schreef SlickerThanAverage het volgende:

[..]

je dacht zeker, ik houdt het met gemak nog wel een paar dagen uit? dat dacht ik tenminste maar opeens was het gewoon over en was het zo gebeurd


idd ik ken het
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_11268307
zijn er nog mensen die het nog een keer willen proberen ? of neit .. ikke wel ..
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11268664
Duh, ik sla ff over, ik ben nog steeds de schade van de eerste keer aan het inhalen.

Jammer MrMoon, lang volgehouden. Volgens mij ben je toch de winnaar, de rest ligt er gegarandeerd uit. Als je met zoiets bezig bent reageer je echt wel af en toe, zeker na de herhaalde oproepen hier. Wat mij betreft ziet de lijst er zo uit.

en de winnaar is :
MrMoon
met 32 dagen!!!

Uitgevallen zonder melden (binnen 1 dag waarschijnlijk ):
geforceDDQ
ITCHY1
NmQ.Thijs
anahka2309 (-3 dagen)

Uitgevallen :
Insanem666 ????
Underdoggy 2,5 dagen
Vrieskist 3 dagen
InWonderland 4 dagen
Yodium 5 dagen -> opnieuw
Stroef 7 dagen -> opnieuw
Rolfvp 8 dagen
Line 8 dagen -> opnieuw
Homesettlers 8 dagen
Line 10 dagen
Aernoud 11 dagen
Wolve000 11 dagen
Zebigboss 13 dagen
ssebass 14 dagen en 14,5 uur
Desdinova 15 dagen
Toet 15 dagen
Stroef 17 dagen en 22 uur
MrAbagnale 18,5 dagen
Adfundum 18,5 dagen
Robertjuuh 20,5 dagen
SlickerThanAvarage 21 dagen
Yodium 21 dagen

corrigeer maar waar nodig

Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 21 juni 2003 @ 14:47:20 #15
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_11268692
Komt er nu ook nog een derde wedstrijd?
En dan eentje met meldingsplicht om te laten zien dat je nog meedoet
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_11284611
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 14:47 schreef Wolve000 het volgende:
Komt er nu ook nog een derde wedstrijd?
En dan eentje met meldingsplicht om te laten zien dat je nog meedoet
haha ik sla dit keer over. Ff het gemis inhalen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 24 juni 2003 @ 00:26:22 #17
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_11332597
quote:
Op zondag 22 juni 2003 03:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha ik sla dit keer over. Ff het gemis inhalen


Ik ook... dat doe ik voorlopig echt niet weer!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 00:27:31 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_11332617
We gaan verder in 40 Days 40 Nights - Derde wedstrijd

Deze kan wel op slot ivm verwarring dus

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')