Laat ze daar maar eens iemand de kop in slaan, eens opletten hoe ze er daar mee omgaan...
quote:Een groot deel van de Marrokanen. Schrijfers als Abdelkader Bennali vind ik weer een aanwinst voor onze cultuur.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:13 schreef nikk het volgende:[..]
Precies, de Marokkanen geven de allochtonen een slechte naam.
quote:Zal ik doen. Maar ik ben ook aan het werk.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:14 schreef freud het volgende:
SCH, ga je vandaag nog in op reacties op posts van jou, of negeer je zaken waar je geen weerwoord hebt? Ik vond je idee van het teveel benadrukken wel leuk, maar dat geldt imo ook voor andere zaken. Ik zou je mening wel willen horen, maar ook in andere topics negeer je replies.
quote:nederland wordt niet crimineler, het komt alleen vaker in 't nieuws.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:54 schreef SCH het volgende:[..]
Sssssst Ssssssssssst
![]()
![]()
Het is wel waar maar het komt de meeste mensen niet zo goed uit dat dit verder bekend wordt
Zijn jullie 2 nou aan 't beweren dat het % criminele allochtonen van de huidige generatie hetzelfde is als die van hun ouders (toen zij hier net kwamen)?
sorry maar daar kan (zelfs) ik me niet in vinden stelletje rechtse ratten
quote:Ehhh...context...was da? Ikke ni snappe, ikke achterlijke allochtoon
Op dinsdag 17 juni 2003 14:58 schreef Ernst het volgende:[..]
Van context heb je ook nog nooit gehoord is het wel?
lees de posts eens door van degene die ik quote, je zult zien dat het volledig in de context past
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:56 schreef Ernst het volgende:[..]
Nou, quote ze eens zou ik zeggen.
quote:Zoiets?
iedere marrokaan heeft een grote bek van hier tot casablanca en dat moeten ze maar eens afleren ze denken dat ze alles kunnen flikken...
quote:Ik doelde op de opmerking van Bastard..
Waarom heb je het dan over de daad van 1 iemand?
quote:Dan heb je de contekst niet goed begrepen, of ik ben niet helemaal duidelijk geweest.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:16 schreef Castor het volgende:
lees de posts eens door van degene die ik quote, je zult zien dat het volledig in de context past
quote:Ik lees over dat soort domme en kortzichtige posts heen.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nl. veel te vaak opmerkingen als alle Marokkanen dit en al die Moslims dat
quote:Ja, ja. Maar tussen dat werk door heb je wel alle tijd om ongenuanceerde shit uit te slaan ?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:16 schreef SCH het volgende:[..]
Zal ik doen. Maar ik ben ook aan het werk.
quote:Een vrouw van 39 en haar 62-jarige echtgenoot.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
een bejaard echtpaar
Ruime definitie van bejaarden heb jij .
quote:Je ziet mij nergens zeggen dat er niets aan de hand is..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:12 schreef Ernst het volgende:[..]
Dat is jouw perceptie, net als het de perceptie van sommige mensen is (veelal gestaafd met cijfers) dat (jonge) Marokkanen buitenproportioneel veel voor problemen zorgen.
quote:Oh, het gaat om de leeftijd!
Op dinsdag 17 juni 2003 15:20 schreef keeper het volgende:[..]
Een vrouw van 39 en haar 62-jarige echtgenoot.
Ruime definitie van bejaarden heb jij
.
quote:Nou, jammer van de opmerking, maar verder geen reden om je daar druk over te maken en de rest van het topic het steeds over de vorm van de posting te hebben in plaats van de kern van de zaak. En zo enorm vaak komen zulke posts overigens helemaal niet voor.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoiets?
quote:Niks naïef. Jij zegt dat het zo enorm erg is met die opmerkingen, ik zeg dat het wel meevalt. Af en toe zal er best zo'n opmerking geplaatst worden, maar het gros van de posts hier gaat gewoon over die kutjong.
Doe niet zo naief zeg, dat siert je niet...
Jouw oneindige gedrentel over de vorm waarin posts gegoten worden sier je overigens ook niet.
Maar goed, ik wil wel eens weten waarom het bericht van de Telegraaf ineens volledig gediskwalificeerd wordt, alleen maar omdat het van de Telegraaf afkomstig is.
quote:Ja die woorden zijn inderdaad vreselijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik doelde op de opmerking van Bastard..
quote:Joh
Op dinsdag 17 juni 2003 15:19 schreef DemonRage het volgende:
... in het land van de blanken.
quote:I know, maar ik was gewoon benieuwd naar jouw kijk op zaken, aangezien we meestal 180 graden verschillen van mening
Op dinsdag 17 juni 2003 15:16 schreef SCH het volgende:[..]
Zal ik doen. Maar ik ben ook aan het werk.
quote:Precies, het is het steeds daarop ingaan wat het gros van de topics verkloot.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees over dat soort domme en kortzichtige posts heen.
quote:Zeg dan ook niet dat het niet gebeurt..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik lees over dat soort domme en kortzichtige posts heen.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:52 schreef Strolie75 het volgende:En niemand stelt hier een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht,
quote:Altijd 2 bronnen, da's de gouden regel
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef Ernst het volgende:
Maar goed, ik wil wel eens weten waarom het bericht van de Telegraaf ineens volledig gediskwalificeerd wordt, alleen maar omdat het van de Telegraaf afkomstig is.
quote:Whehehe,...
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef Ernst het volgende:[..]
Jouw oneindige gedrentel over de vorm waarin posts gegoten worden sier je overigens ook niet.
Ik kan hier maar beter niet posten verder denk ik, want wat ik vind wil je NIET weten
quote:Haha, ja vast. Nu wel?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef SCH het volgende:
Altijd 2 bronnen, da's de gouden regel
quote:Zelfde geldt voor jou, zeg dan ook niet dat het niet gebeurt alleen om dat jij over dat soort posts heen leest..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef Ernst het volgende:[..]
Precies, het is het steeds daarop ingaan wat het gros van de topics verkloot.
quote:Je zou nog wat posts beantwoorden.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef SCH het volgende:[..]
Altijd 2 bronnen, da's de gouden regel
quote:Sorry, je hebt het toch over de marokkaanse bevolking (in Nederland) in z'n geheel? Zo niet dan heb ik je idd verkeerd begrepen.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:18 schreef nikk het volgende:[..]
Dan heb je de contekst niet goed begrepen, of ik ben niet helemaal duidelijk geweest.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:52 schreef nikk het volgende:[..]
Nope, alleen de Marokkaanse medemens.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:13 schreef nikk het volgende:[..]
Precies, de Marokkanen geven de allochtonen een slechte naam.
quote:Deze gasten zouden ze zowiezo het land uit moeten flikkeren........niet gedragen? Terug naar je eigen land!
Op dinsdag 17 juni 2003 15:19 schreef DemonRage het volgende:
En dat "teringblanken" durven ze hier te roepen... in het land van de blanken. Als ze er een probleem mee hebben dat hier zoveel blanken zitten gaan ze toch lekker terug naar hun poepbruine landje.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:24 schreef Ernst het volgende:[..]
Haha, ja vast. Nu wel?
quote:Nee natuurlijk niet. Maar ga niet miepen over dat een weerloos bejaard stel zomaar wordt aangevallen, terwijl het in werkelijkheid gaat om een vrouw van 40 jaar.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef qbus het volgende:
Oh, het gaat om de leeftijd!
quote:Ik zie die posts wel, maar ik ga er niet op in. Het is aan de moderator om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Op die mensen ga ik niet in, omdat die mensen waarschijnlijk toch niets te melden hebben dan wat simplistisch geblaat, dus waarom zou je dan überhaupt gaan zitten miepen over de vorm van zijn post als de inhoud al nergens op slaat?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfde geldt voor jou, zeg dan ook niet dat het niet gebeurt alleen om dat jij over dat soort posts heen leest..
quote:Gijs, ik had het over de mensen die wel fatsoenlijk reageren. Zoals Ernst als zei, dit soort topics worden ook verneukt door mensen die steeds op dat soort generaliserende posts ingaan.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeg dan ook niet dat het niet gebeurt...
quote:Ik bedoel uiteraard niet elke Marokkaan, wel een groot deel.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:24 schreef Castor het volgende:
Sorry, je hebt het toch over de marokkaanse bevolking (in Nederland) in z'n geheel? Zo niet dan heb ik je idd verkeerd begrepen.
quote:Waar maak je je dan druk om? Je MAG toch zeggen dat er iets aan de hand is? Je MAG toch zeggen dat het niet de Grieken betreft maar een Noord Afrikaans volkje?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je ziet mij nergens zeggen dat er niets aan de hand is..
.
En het is niet mijn perceptie, het gebeurt ook echt..
quote:Wat nobel van je, maar dat beantwoord nog steeds niet de vraag waarom het artikel van de Telegraaf volledig gediskwalificeerd wordt.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:25 schreef SCH het volgende:
Je mag het er over hebben
Het is gewoon verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren. Het achtpaar is het zoveelste slachtoffer van zinloos geweld omdat ze voor een ander (in dit geval een dier) opkomen.
Dat het hier Marrokanen betreft is in eerste instantie niet zo heel belangrijk, al verdient het in dit geval wel een vermelding aangezien de daders het echtpaar mishandelde uit racistische motieven (kutblanke).
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-06-2003 15:28]
quote:Ga er dan ook niet op in Daggla, het bevordert de discussie niet echt. Zo speel je alleen mensen in de kaart die er voor leven om elk topic te verkloten. En wat nog belangrijker is, vergelijk de posts van de mensen die normaal kritiek uiten op groepen criminelen Marokkanen niet met die users.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfde geldt voor jou, zeg dan ook niet dat het niet gebeurt alleen om dat jij over dat soort posts heen leest..
quote:Zeg dan ook niet dat het niet gebeurt..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:21 schreef Ernst het volgende:[q]ik zeg dat het wel meevalt. Af en toe zal er best zo'n opmerking geplaatst worden,
quote:Verklaar je eens nader, want ik begrijp niet echt wat je hier nou mee bedoelt..
quote:Omdat er op het moment dat het gepost werd nergens anders bekend was..
quote:Hij heeft liever 2 bronnen. Op zich logisch, maar het is wel erg veel graafwerk, omdat elke krant zijn type berichtgeving heeft. Misschien ook wat videobeelden erbij voor de zekerheid
Op dinsdag 17 juni 2003 15:27 schreef Ernst het volgende:[..]
Wat nobel van je, maar dat beantwoord nog steeds niet de vraag waarom het artikel van de Telegraaf volledig gediskwalificeerd wordt.
Zieke mensen,.......... echt ziek,.....
quote:Dat moet je ook niet doen dan. Ik wil graag meer bronnen, zeker als het om de telegraaf en dit thema gaat.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:27 schreef Ernst het volgende:[..]
Wat nobel van je, maar dat beantwoord nog steeds niet de vraag waarom het artikel van de Telegraaf volledig gediskwalificeerd wordt.
quote:Das mooi, maar dat kon ik niet uit je posts halen
Op dinsdag 17 juni 2003 15:26 schreef nikk het volgende:[..]
Ik bedoel uiteraard niet elke Marokkaan, wel een groot deel.
quote:Alsof dat het minder erg maakt........
Op dinsdag 17 juni 2003 15:25 schreef keeper het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ga niet miepen over dat een weerloos bejaard stel zomaar wordt aangevallen, terwijl het in werkelijkheid gaat om een vrouw van 40 jaar.
quote:Ik vind jou niet bij de mensen horen die normaal kritiek leveren. Kom op zeg.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga er dan ook niet op in Daggla, het bevordert de discussie niet echt. Zo speel je alleen mensen in de kaart die er voor leven om elk topic te verkloten. En wat nog belangrijker is, vergelijk de posts van de mensen die normaal kritiek uiten op groepen criminelen Marokkanen niet met die users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |