Een van mijn grote favorieten is toch wel Sun van Jill Sander.
Nee, sorry, het was grappig bedoeld! Sorry dat ik niet lollig kan zijn!
Kl van Lagerfeld, Rush van Gucci, Escape van Calvin Klein, Yvresse (vh Champagne) van YSL, Jungle van Kenzo en ook echt heel lekker is Montana van Montana natuurlijk.
Ik heb er nog veel meer die ik lekker vind maar deze heb ik nu in huis, ik vind het leuk om regelmatig zo niet dagelijks te wisselen. Het hangt helemaal van de stemming af.
quote:Ik begreep meteen dat het grappig bedoeld was hoor Kleintje! Alleen sommige mensen begrijpen dat alleen als er een smiley bij staat. Je was zeker wel lollig, ga zo door!
Op 19 februari 2001 17:05 schreef Kleintje het volgende:
Nou... als mijn ventje een lekker luchtje op heeft is hij om van te smullen
Alleen die nasmaak van het luchtjeNee, sorry, het was grappig bedoeld! Sorry dat ik niet lollig kan zijn!
quote:
Op 19 februari 2001 17:08 schreef zodiakk het volgende:
*zodiakk noteert alles
Favoriet op dit moment zijn:
-Mania van Giorgio Armani
-Contradiction van Calvin Klein (alle luchtjes van CK zijn heeeeerlijk)
Mijn favoriete zomergeurtjes zijn:
-Acqua di Giò van Giorgio Armani
-Roma van Laura Biagiotti
Worden jullie dames niet gek van die dikke overkill aan luchtjes die bij de (afdeling) parfumerie hangen? Ik wordt er zo onpasselijk van als ik er langs moet.
Ehm, carry on
Is trouwens al weer lang op, dus:
Monty!!!!! Ik weet al wat voor moederdag!
En voor mannen Jean-Paul Gaultier
quote:Vrienden van mij worden helemaal gek van Marousha. Heel veel jonge meiden hebben die geur op. Me vind het wel een lekkere geur alleen zijn er teveel meiden die deze parfum op hebben en dan vind ik het niet meer speciaal. Met valentijnsdag heb ik DonnaKaran-Cashmere mist gekregen van mijn vriend. Erg lekker geurtje ook. Maar mijn favoriet is toch denk ik Gloria vd Bilt-Reverie.
Op 19 februari 2001 16:57 schreef berney het volgende:
marouscha heb ik op moment,(als ik het zo goed schrijf)
= een lekkere doordringende geur,ik moet er niet teveel van opdoen anders wordt iedereen bedwelmt..
wat is jullie favo parfum??
erg lekker allemaal en vooral vreselijk zoet!
quote:Nou ik word daar dus echt altijd super misselijk.
Op 20 februari 2001 00:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Even offtopic-vraagje, maar evengoed over parfum:Worden jullie dames niet gek van die dikke overkill aan luchtjes die bij de (afdeling) parfumerie hangen? Ik wordt er zo onpasselijk van als ik er langs moet.
Ehm, carry on
Ben ik nou de enigste vrouw die echt totaal niet van parfum houdt? Ik vind het echt vreselijk, ook me deo's zijn altijd geurloos. Ik word misselijk van al die luchtjes.
Bij mannen kan ik het heel soms wel lekker vinden, maar dan moet het wel heel licht zijn.
quote:ehm.. mag ik dan even aan je ruiken op de T&M?
Op 21 februari 2001 21:53 schreef MissX het volgende:
Nou ik word daar dus echt altijd super misselijk.Ben ik nou de enigste vrouw die echt totaal niet van parfum houdt? Ik vind het echt vreselijk, ook me deo's zijn altijd geurloos. Ik word misselijk van al die luchtjes.
Bij mannen kan ik het heel soms wel lekker vinden, maar dan moet het wel heel licht zijn.
Mijn deo gebruik vrij spaarzaam, maar dat moeten anderen maar bepalen/ruiken voor mij.
Argh, wéér offtopic. Ik ben benieuwd op welke plek ik sta als hier ooit een verkiezing voor komt..
quote:LOL van mij wel hoor
Op 22 februari 2001 11:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
ehm.. mag ik dan even aan je ruiken op de T&M?![]()
steekt verreweg met kop en schouders boven de rest uit...
dan ver daaronder op een gedeelde tweede plaats:
L'eau d'Issey
en Hugo for Women...
Heb nog Lou Lou van Cacharel en Marousschia ergens liggen, gebruik ze nooit, zijn gekregen en absoluut niet mijn favo geuren.
quote:
Op 22 februari 2001 11:17 schreef MissX het volgende:
LOL van mij wel hoor
Ik mis een 'ruik'-smiley...
quote:Lou Lou heeft mijn moeder maar die mag ze noooooit gebruiken van mij want ik krijg er acuut hoofdpijn van.
Op 22 februari 2001 12:27 schreef Barb het volgende:Heb nog Lou Lou van Cacharel en Marousschia ergens liggen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |