Een echtpaar uit west-Friesland is gisteravond na een avondje uit in Enkhuizen zwaar mishandeld.
De 39-jarige vrouw maakte op de Westerstraat een opmerking over het mishandelen van een hond door een groep Marokkanen. Die vlogen direct daarna af op de auto waar het echtpaar in zat. De man en de vrouw werden daarbij naar eigen zeggen uitgemaakt voor 'teringblanken'. Nadat de antenne van het dak was gerukt, werd de vrouw zo zwaar mishandeld dat zij met drie losgeslagen boventanden, een zware hersenschudding en een gebroken neus naar het ziekenhuis moest. De 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd en moest zijn mond laten hechten.
Het echtpaar heeft bij de politie in Enkhuizen aangifte gedaan van doodslag.
[Dit bericht is gewijzigd door Fullbrain op 17-06-2003 12:02]
Alsof wij sommigehollanders lieverdjes zijn....
quote:Kijk, nou spreek je eens de waarheid
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Ik zeg niks.
quote:Wel!
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef nikk het volgende:[..]
Het zal wel eens niet.
quote:Maakt niet uit welk volk dit is, dit doe je gewoon niet, stelletje klereleijers
Op dinsdag 17 juni 2003 12:02 schreef SliderTPP het volgende:
En waarom moet dat in hoofdletters??Alsof wij sommigehollanders lieverdjes zijn....
quote:Ik neem aan dat je poging tot doodslag bedoeld, en je caps lock staat aan.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:01 schreef Fullbrain het volgende:
Het echtpaar heeft bij de politie in Enkhuizen aangifte gedaan van doodslag.
quote:Ik weet het wel zeker..
Op dinsdag 17 juni 2003 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Topictitel aangepast, al heb ik zo'n vermoeden dat dit topic niet lang openblijft gezien het niveau van de reacties.
quote:De waarheid staat er... alleen die hoofdletters zijn idd wel irritant
Op dinsdag 17 juni 2003 12:03 schreef SCH het volgende:
Kun je die kapitalen even weghalen - en gewoon de waarheid in de topictitel zetten.
-edit- hoofdletters weggehaald zie ik net
[Dit bericht is gewijzigd door BigBear op 17-06-2003 12:08]
quote:thx, Strolie75.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Topictitel aangepast, al heb ik zo'n vermoeden dat dit topic niet lang openblijft gezien het niveau van de reacties.
Gezien de titel, de kapitalen en de openingspost vindt ik het niet gek.
quote:Welke waarheid?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:03 schreef SCH het volgende:
- en gewoon de waarheid in de topictitel zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |