Degene die ik speel zij nou:
GTA: Vice city (PC)
Ik vind het echt leuk spel vooral die vrijheid. Ik heb hem op de ps2 gespeeld maar pc vind ik echt veel beter en niet alleen grafisch
GTA: Vice City topic ( Deel 13 )
Stronghold Crusader (PC)
Al spel van paar jaar oud maar echt leuk. Soort age of empires maar dan veel leuker
[PC] Stronghold (crusader)
Battlefield 1942
Ik denk bij iedereen wel bekend, vooral online erg goed spel. Ik speel vooral de mod: Desert combat
[FOK]BF1942 Clan Deel 4
[Centraal] BF1942 : Desert Combat
[PC] BF1942 + add-ons [deel 2]
Super monkey ball 2(Gamecube)
De story en de singel player heb ik al heel lang geleden links laten liggen maar laaste tijd speel ik met 3 vrienden de mini-games:
-Monkey race 2
-Monkey traget 2
-Monkey tennis
-Monkey soccer
-Monkey dogfight
Het Grote Super Monkey Ball topic
Spellen die ik nog moet spelen maar waar ik echt geen zin in heb:
Zelda: The wind waker(NGC) zit ergens bij ganodorfs tower
Metroid prime(NGC) Zit ergens vast bij meta ridely
Geinig spelletje, en draait ook lekker op alle putertjes hier
Verder Operation Flashpoint over LAN
Als je een bepaald spel speelt, ff een screenie erbij en wat info
Immerse yourself in the frighteningly intense world of Counter-Terrorism.
This is the ultimate multiplayer gaming experience that combines all the elements of the Half-Life. online universe with new single and multiplayer content. At the heart of this package is Counter-Strike, the number one played online action game built as an add-on for Half-Life., the PC CD-ROM named Game of the Year by over 50 publications worldwide. The package also contains the multiplayer components from Half-Life., Opposing Force, and Team Fortress Classic.
Team-based gameplay casts players in the role of terrorist or counter-terrorist, competing against each other throughout a variety of game scenarios. Teams are given access to real-world ammunition and equipment. Each player has unique attributes and the ability to upgrade gear and skills at the end of each successful mission.
!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 16-06-2003 20:52]
Tennis Master Series, GTA Vice City, Championship Manager 4, Cycling Manager 3 demo, Grand Prix 4
En daarnaast Splinter Cell.... errug goeie graphics.
En omdat ik niet zo hard mag rijden op de nederlandse weg....
Colling McRae Rally 2
quote:Nee hoor Counterstrike Condition Zero van komt eraan dus weg met je SOF2!!!
Op maandag 16 juni 2003 20:54 schreef Hells_Angel het volgende:
Zeker Meesterlijk SoF2 online!!
Ik speel het alweer anderhalf jaar.....
De mensen die counterstrike spelen moeten echt overstappen naar Soldier of Fortune 2 want das toch veel beter joh
En of koers BF, speel in DCB-clan staan op t moment wel redelijk goed op de CTF ladder van CB
quote:Ja laten we massaal op dat cheat-spel overstappen
Op maandag 16 juni 2003 20:56 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Nee hoor Counterstrike Condition Zero van komt eraan dus weg met je SOF2!!!
SSX Tricky (Xbox)
DOA 3 (Xbox)
En verder nog wat spul hehe
Voor de rest wil ik meestal wel gamen maar heb er geen geduld voor Dus ik heb een hoop spellen geinstalleerd maar speel niks
Na mijn vraag zijn er maar 2 ! mensen geweest die gedaan hebben wat ik gevraagd heb, wat meer info en een screen ofzo.
Een topic waarin je games opsomt voegt niet veel toe...
CM4
en af en toe :
Burnout 2
CM4 is de beste voetbalmanagement-sim ondanks zijn gebreken, en Burnout 2 blijft de beste arcade-racer ooit, ik heb alleen ff een ''game-dip' en speel momenteel amper...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |