quote:*pffffff* stop er eens nieuwe batterijen in, sukkel!
Op maandag 16 juni 2003 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
...maar weet iemand waar Zij is? Dit uit oprechte ongerustheid en een vorm van sociale controle en ook, omdat ik nu afkickingsverschijnselen begin te vertonen. Zolang niet zonder Haar en nogwel onaangekondigd. Niet een dikke smoes verzonnen om haar vertrek te duiden. Geen drama dit keer. Ik begin me echt ongerust te maken. Moeten we de ziekenhuizen niet afbellen? Heeft iemand iets op de telex gezien? Of is zij gewoon zonder iemand te verwittigen naar zonniger orden vertrokken? Dit terwijl het hier bijna niet zonniger kan dan nu? Nee, ik begin haar echt te missen nu, hoor...
quote:Ah, de ONZ-charme...
Op maandag 16 juni 2003 01:29 schreef laffer het volgende:[..]
*pffffff* stop er eens nieuwe batterijen in, sukkel!
quote:Een stemmetje heeft me ingefluisterd dat Zij morgen weer zal posten.
Op maandag 16 juni 2003 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
...maar weet iemand waar Zij is? Dit uit oprechte ongerustheid en een vorm van sociale controle en ook, omdat ik nu afkickingsverschijnselen begin te vertonen. Zolang niet zonder Haar en nogwel onaangekondigd. Niet een dikke smoes verzonnen om haar vertrek te duiden. Geen drama dit keer. Ik begin me echt ongerust te maken. Moeten we de ziekenhuizen niet afbellen? Heeft iemand iets op de telex gezien? Of is zij gewoon zonder iemand te verwittigen naar zonniger orden vertrokken? Dit terwijl het hier bijna niet zonniger kan dan nu? Nee, ik begin haar echt te missen nu, hoor...
quote:Welk stemmetje? Ken ik dat stemmetje?
Op maandag 16 juni 2003 01:32 schreef Lamon het volgende:[..]
Een stemmetje heeft me ingefluisterd dat Zij morgen weer zal posten.
Een pak van ieders hart dus..
quote:Ik bedoel is het een betrouwbaar stemmetje?
Op maandag 16 juni 2003 01:32 schreef Lamon het volgende:[..]
Een stemmetje heeft me ingefluisterd dat Zij morgen weer zal posten.
Een pak van ieders hart dus..
quote:zal wel 1 van de vele zijn die in je hoofd rondhangen!!
Op maandag 16 juni 2003 01:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Welk stemmetje? Ken ik dat stemmetje?
quote:En daar gaat mijn semi-amusante reply...
Op maandag 16 juni 2003 01:36 schreef laffer het volgende:[..]
zal wel 1 van de vele zijn die in je hoofd rondhangen!!
quote:Krijg ik toch ineens zo`n fatima-smaak in mijn mond...
Op maandag 16 juni 2003 01:38 schreef Lamon het volgende:[..]
En daar gaat mijn semi-amusante reply...
quote:Die niet zou hebben aangesloten op je eerste reply, maar goed, het is dus zomaar om te dollen dat je zegt dat Zij morgen weer post...? Je hebt helemaal geen contact met haar en je hebt geen flauw benul van wie ik bedoel met Haar...
Op maandag 16 juni 2003 01:38 schreef Lamon het volgende:[..]
En daar gaat mijn semi-amusante reply...
quote:fatima? fatima?, wie heeft het over fatima?
Op maandag 16 juni 2003 01:40 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Krijg ik toch ineens zo`n fatima-smaak in mijn mond...
quote:Jij toch?
Op maandag 16 juni 2003 01:41 schreef Ryan3 het volgende:[..]
fatima? fatima?, wie heeft het over fatima?
quote:Lees mijn eerste post es, ik dus.
Op maandag 16 juni 2003 01:41 schreef Ryan3 het volgende:[..]
fatima? fatima?, wie heeft het over fatima?
quote:Nu wel, maar daarvoor toch niet? Anyway ik merk wel weer dat niemand mijn bezorgdheid deelt. Ze zou wel in het ziekenhuis kunnen liggen of getrouwd zijn met een vent in Las Vegas...
Op maandag 16 juni 2003 01:42 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Jij toch?
quote:Absoluut niet nee, maar desalniettemin zijn vele ideeen uit mijn brein ontsproten in het verleden volledig ongesubstantieerd toch waarheid gebleken, al was dat niet de oorspronkelijke intentie. Dus je weet maar nooit..
Op maandag 16 juni 2003 01:40 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Die niet zou hebben aangesloten op je eerste reply, maar goed, het is dus zomaar om te dollen dat je zegt dat Zij morgen weer post...? Je hebt helemaal geen contact met haar en je hebt geen flauw benul van wie ik bedoel met Haar...
quote:Retorische vraag hè...
Op maandag 16 juni 2003 01:43 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Lees mijn eerste post es, ik dus.
Of heeft dat pureinse taalgebruik enige vermogens aangetast?
quote:Je zegt dus zomaar wat en dat kan soms wel en soms niet uitkomen?
Op maandag 16 juni 2003 01:45 schreef Lamon het volgende:[..]
Absoluut niet nee, maar desalniettemin zijn vele ideeen uit mijn brein ontsproten in het verleden volledig ongesubstantieerd toch waarheid gebleken, al was dat niet de oorspronkelijke intentie. Dus je weet maar nooit..
quote:Welnee ze leest nu gewoon dit topic....
Op maandag 16 juni 2003 01:44 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nu wel, maar daarvoor toch niet? Anyway ik merk wel weer dat niemand mijn bezorgdheid deelt. Ze zou wel in het ziekenhuis kunnen liggen of getrouwd zijn met een vent in Las Vegas...
quote:Het is "deze topic". Anyway, jij denkt dat ze gewoon de hele tijd heeft zitten chatten in #jeweetwel of zo?
Op maandag 16 juni 2003 01:47 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Welnee ze leest nu gewoon dit topic....
quote:Zoiets..
Op maandag 16 juni 2003 01:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je zegt dus zomaar wat en dat kan soms wel en soms niet uitkomen?
Vaagdoenerij terzijde, ik dacht trouwens dat je k_i_m bedoelde, ik ben niet up to date FOK!wijs, dat blijkt maar weer...
quote:Dit topic, dat topic, deze topic maakt het wat uit? Neerlandicus ben ik niet. Ik denk overigens niets, alleen maar dat je je niet zo druk moet maken.... Je ziet haar heus wel weer verschijnen hier... toch?
Op maandag 16 juni 2003 01:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Het is "deze topic". Anyway, jij denkt dat ze gewoon de hele tijd heeft zitten chatten in #jeweetwel of zo?
quote:Als je wilt doen, doe het dan goed, het is "dit topic".....
Op maandag 16 juni 2003 01:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
"Het is "deze topic". Anyway, jij denkt dat ze gewoon de hele tijd heeft zitten chatten in #jeweetwel of zo?
quote:Jij bedoelt dat ik met "Zij" en "Haar" K_i_m bedoelde? Da's nou ook een grap zeg.
Op maandag 16 juni 2003 01:50 schreef Lamon het volgende:[..]
Zoiets..
Vaagdoenerij terzijde, ik dacht trouwens dat je k_i_m bedoelde, ik ben niet up to date FOK!wijs, dat blijkt maar weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |