Hier de highlights:
Zo net voor zonsopgang zag het er spooky uit op de heide:
1:
2:
Dan gebeurt het! De zon komt op. Het enige dat ontbreekt is een bombastisch klassiek stuk. Ik moet zeggen dat de zonsopgang met totale stilte en werkelijk NIEMAND om je heen best indrukwekkend is!
3:
4:
5:
Naar achteren kijkend is de hei nog steeds in nevelen gehuld
6:
7:
Even een backlit shotje. De opkomende zon achter de boom gehouden
8:
9:
Ineens zijn ze er. Wat een horens!
10:
Even kijken of er geen gehoornde vriend achter me staat en dan nog een doorkijkje schieten
11:
Ze zijn er ook in het wit, exclusief horens:
12:
De adem van de enorme wilde koeien komt dampend naar buiten omdat het nog aardig koud is:
13:
Deze koe probeert verstoppertje met me te spelen maar dat lukt niet echt geweldig:
14:
Dan is het 7.00am... Ruim 50 digitale foto's en anderhalf rolletje Fuji Velvia verder ga ik weer naar huis om tevreden terug in bed te kruipen. Ik was aardig tevreden over de digifoto's en verwacht nog meer van de Velvia slides. Stay tuned!
JeroenH: vind je het nu niet jammer dat je niet meekon?
[Dit bericht is gewijzigd door TheMarco op 15-06-2003 18:49]
quote:Ja en nee. Ik vind de foto's schitterend en ik had er graag bij willen zijn. Ik wil best geloven dat de sfeer ontzettend vreemd is als je daar in je eentje zo vroeg staat. Vooral die mis maakt het erg creepy.
Op zondag 15 juni 2003 18:44 schreef TheMarco het volgende:
JeroenH: vind je het nu niet jammer dat je niet meekon?
Ik heb voor volgend weekend 'niets doen' in mijn agenda gezet (zo erg is het met mij, zelfs mijn vrije tijd moet ik plannen), misschien dat ik dan eens heel vroeg opsta.
quote:Hilversum is een erg mooi dorp vind ik, veel groen en veel Dudok-gebouwen. Er wordt echter de laatste tijd veel lelijks gebouwd en je hoort mensen alleen maar zeiken over het verkeer. Het is heel simpel: kom met de fiets en Hilversum is een genot om je te verplaatsen (alle auto's staan stil
Op zondag 15 juni 2003 19:12 schreef Vork het volgende:
Da's nog best mooi daar dat eeuhm Hilversum.
Ik woon zelf een luttel kilometertje van de duinen in Castricum (tevens waterwinningsgebied), Noord-Holland, mocht je er ooit jeuk aan hebben, ik heb koffie voor je staan (en lekkere ook), ik ben zelf vroeger nogal eens vroeg in de duinen geweest en de "sfeer" is er echt super. Ik was al bang dat je me met deze foto's zou prikkelen, ik was gisteren al in de duinen te vinden (met statief en digi), maar dat was gewoon op een stralende dag, dit geeft wel heel wat meer !!!
Prachtig dit!
Ik zou haast overwegen om binnenkort ook eens zo vroeg op te staan om hier de hei op te gaan!
Klasse!!!
quote:Ik als echte hilversummer sluit me volledig bij jeroen aan! Hilversum is geweldig. en mensen die lopen te zeuren over verkeer, ach,overal is wel wat!!! (er wonen ook hele leuke en gezellige mensen hier trouwens
Op zondag 15 juni 2003 19:32 schreef JeroenH het volgende:[..]
Hilversum is een erg mooi dorp vind ik, veel groen en veel Dudok-gebouwen. Er wordt echter de laatste tijd veel lelijks gebouwd en je hoort mensen alleen maar zeiken over het verkeer. Het is heel simpel: kom met de fiets en Hilversum is een genot om je te verplaatsen (alle auto's staan stil
).
Erm...
Die koeien doen vermoeden dat je op de heide tussen Hilversum en Bussum stond? (Hilversum Noord)
Ik dacht in eerste instantie dat je het had over de heide aan de zuidkant van Hilversum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |