Truth for men - Calvin Klein
Echo van Davidoff
Lacoste pour homme van Lacoste
Lagerfeld man van Karl Lagerfeld
Pure Morning men van Marc O'Polo
Rococo men van Joop!
meer in 2003 uitgebrachte herengeuren kan ik niet bedenken, maar ik was van plan vanmiddag enkele van deze luchtjes uit te gaan proberen en was van plan waarschijnlijk de 1e of 2e uit deze lijst te kopen. Waarom?
ik heb al geuren van beide en ik vind Davidoff en Calvin klein beide erg goed.
Ik heb in februari Ultraviolet van Paco Rabanne kado gehad dus die zal wel al ouder zijn, maar die schijnt erg goed bij mij te passen hoor ik van verschillende kanten. En dat is ook wat waard.
quote:Kom op joh, hij is 20 jaar. Baldessarini is inderdaad best lekker als je veertig bent, het winter is en je loopt de hele dag in kostuum. Maar voor een 20-jarige die nu een luchtje gaat kopen...............................niet doen!
Op vrijdag 13 juni 2003 13:33 schreef flex01 het volgende:
Baldessarini van Hugo Boss
quote:Nee , eigenlijk niet echt goed, hij kan best lekker zijn hoor..
Op vrijdag 13 juni 2003 13:47 schreef kill_bill het volgende:[..]
Kom op joh, hij is 20 jaar. Baldessarini is inderdaad best lekker als je veertig bent, het winter is en je loopt de hele dag in kostuum. Maar voor een 20-jarige die nu een luchtje gaat kopen...............................niet doen!
quote:M7, Yves Saint Laurent (YSL)
Op vrijdag 13 juni 2003 13:33 schreef krn176 het volgende:
...meer in 2003 uitgebrachte herengeuren kan ik niet bedenken, m...
quote:Hij heeft 't toch ook over geuren uit 2003?
Op donderdag 19 juni 2003 19:51 schreef kaio het volgende:
d8 dat white nog is van 2003?
Ik ben al een tijdje niet meer in de parfumerie geweest, en zoek nog wel een nieuw luchtje voor de zomer.
Ter vergelijking is dit wat ik heb aan "lichte/overdag" luchtjes:
* L'Eau d'Issey
* Davidoff Cool water
* Emporio Armani White
* Tommy (die eerste)
* Romance, Ralph Lauren
Nu heb ik er nog wel een paar, maar dat zijn meer zwaardere luchtjes voor 's avonds,
Iemand tips?
quote:Onzin en ik heb die geur ook, is erg lekker en ben ook 20. Heb vorige week de nieuwe geur van Armani ( Mania ) gekocht die is echt super lekker weet alleen niet of het een geur van 2003 is.
Op vrijdag 13 juni 2003 13:47 schreef kill_bill het volgende:[..]
Kom op joh, hij is 20 jaar. Baldessarini is inderdaad best lekker als je veertig bent, het winter is en je loopt de hele dag in kostuum. Maar voor een 20-jarige die nu een luchtje gaat kopen...............................niet doen!
quote:Jah, lichte water-geuren zijn weer "in", inderdaad...
Op vrijdag 20 juni 2003 10:50 schreef Elegy het volgende:
Zijn de "nieuwe" luchtjes weer watergeuren?Ik ben al een tijdje niet meer in de parfumerie geweest, en zoek nog wel een nieuw luchtje voor de zomer.
Ter vergelijking is dit wat ik heb aan "lichte/overdag" luchtjes:
* L'Eau d'Issey
* Davidoff Cool water
* Emporio Armani White
* Tommy (die eerste)
* Romance, Ralph LaurenNu heb ik er nog wel een paar, maar dat zijn meer zwaardere luchtjes voor 's avonds,
Iemand tips?
quote:Baldessarini is in ieder geval te zwaar voor de zomer. Armani Mania Homme is uit 2002. Wel lekker
Op vrijdag 20 juni 2003 14:33 schreef Tempest het volgende:[..]
Onzin en ik heb die geur ook, is erg lekker en ben ook 20. Heb vorige week de nieuwe geur van Armani ( Mania ) gekocht die is echt super lekker weet alleen niet of het een geur van 2003 is.
[Dit bericht is gewijzigd door baskick op 23-06-2003 16:45]
oohw en armani mania heb ik ook is ook heel lekker ja
quote:sun van jill sander is niet nieuw
Op maandag 23 juni 2003 18:14 schreef Stephant het volgende:
heb hier sun van sander; is ok en echo van davidoff is ook ok maar een beetje heel licht vind ik. Heb daarnaast ook montana green staan en die vind ik wel heel okweet niet wat het is, maar als ik het op mijn polsen spuit dat ruikt gewoon zo lekker zoet achtig beetje moeilijk te omschrijven, maar je zou bijna een hap willen nemen
quote:Echo is inderdaad vrij licht, klopt!
Op maandag 23 juni 2003 18:14 schreef Stephant het volgende:
heb hier sun van sander; is ok en echo van davidoff is ook ok maar een beetje heel licht vind ik. Heb daarnaast ook montana green staan en die vind ik wel heel okweet niet wat het is, maar als ik het op mijn polsen spuit dat ruikt gewoon zo lekker zoet achtig beetje moeilijk te omschrijven, maar je zou bijna een hap willen nemen
quote:Nee, uit 2002, da's waar...
Op dinsdag 24 juni 2003 00:35 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
sun van jill sander is niet nieuw
quote:Probeer anders Clinique - Happy for men eens, is ook licht en zomers geurtje, zalig
Op dinsdag 24 juni 2003 10:12 schreef baskick het volgende:[..]
Echo is inderdaad vrij licht, klopt!
Edit: maar die is ook niet nieuw
quote:Oké, ga ik binnenkort eens even uitproberen
Op maandag 23 juni 2003 16:37 schreef baskick het volgende:[..]
Jah, lichte water-geuren zijn weer "in", inderdaad...
Tips? Jah, definitely Echo van Davidoff...
Sun Men van Jill Sander is ook lekker.... (en ook voor de zonnige dagen van het jaar > de zomer)
[..]
Ben voor de zomer op zoek naar een nieuwe geur, bijvoorbeeld Echo van Davidoff.
Kan iemand vertellen welke geuren een beetje op bovenstaande lijken, en dan met name natuurlijk de geuren uit 2003
quote:Ehm, als je allerlei nieuwe geuren gaat kopen die allemaal op elkaar lijken, qua geur, dan heeft dat denk ik niet veel nut...
Op woensdag 25 juni 2003 15:21 schreef lapente het volgende:
Ik heb op dit moment Romance van Ralph Lauren, best een lekker geurtje, heeft iets weg van een exotische geur.Ben voor de zomer op zoek naar een nieuwe geur, bijvoorbeeld Echo van Davidoff.
Kan iemand vertellen welke geuren een beetje op bovenstaande lijken, en dan met name natuurlijk de geuren uit 2003
Ga ff langs bij de Douglas, zonder geur op te doen die ochtend/vooraf (dan ruik je beter), en probeer wat nieuwe geuren uit....
quote:Ruik dan maar eens aan koffiebonen, dat neutraliseert. Wedden dat je um weer ruikt, logisch dat je um na een tijdje zelf niet meer ruikt. Is dat wel zo, dan heb je of te veel op gedaan of het is gewoon een sterkere geur
Op zaterdag 28 juni 2003 12:40 schreef FrEeZzE het volgende:
Jow heb Armani Mania ook maar heb een beetje 't gevoel dat die geur erg snel verdwenen is... of zou dat zijn dat ik 'm na een tijdje niet meer ruik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |