abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11077214
Voor dat ik er ernstig over ga denken om een dakloze in m'n huis te nemen doe ik nogmaals een poging.

Dus..voor wie drie weken vakantie in Groningen city wilt houden, een kamer zoekt of er gewoon even tussenuit wilt...

Ik stel drie weken ( 4 tot en met 27 Juli) mijn tweekamerwoning met kater en achtertuintje ter beschikking
Evt geschikt voor 2 personen ..mits je elkaar een beetje aardig vind
De woning staat op 5 minuten fietsen van het stadscentrum,maar ik neem zelf m'n eigen fiets mee.
Er is in de woning een pc aanwezig met internet, een boekenkast met veel (kinder) boeken, een grote tv, een videorecorder en diverse videobanden met veel 'cult cq filmhuisfilms'...ook voor de rest is het gemeubeld.

Ik zou hiervoor graag zien dat mijn kat goed verzorgd word...al sla ik een leuk zakcentje of presentje voor m'n eigen vakantie ook niet af

Wil je meer weten, mail me dan even op m'n mailadres
hothead_darling@yahoo.com

Jag ar lesbisk
pi_11077225
Ik ben 26 juli jarig.. vind je het een probleem als ik dan ook een feest houd daar?
pi_11077450
je moet wel gek zijn om een (bijna) vreemde in je huis te laten 3 weken, behalve als je allemaal nieuwe spulletjes wil hebben na afloop....
  vrijdag 13 juni 2003 @ 07:54:24 #4
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_11077483
Ik wil er graag 3 somalische asielzoekers in plaatsen.

Mag dat ?

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_11077595
Ik vind het wel een leuke actie. En ik wil jullie er even op wijzen dat offtopic en niet-serieuze reacties ge-edit of verwijderd worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 13 juni 2003 @ 08:14:26 #6
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11077631
Er schijnt een organisatie te zijn, die die dit soort dingen regelt.
Nou weet ik natuurlijk niet hoe die heet, maar mijn ouders hebben dat vroeger ook ooit gedaan.
Er zijn toen 2 oudere dames in huis gekomen die 5 weken voor de kat en de planten hebben gezorgd en de tuin een beetje hebben onderhouden.

Werkte prima, .

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_11077658
Over het ruilen van huizen is ook een topic. Misschien dat die ook aan oppas doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11081820
Toffe actie!!!

Helaas zit ik met mijn werk

pi_11093120
Hoi bedankt voor de reacties!
Helaas dat er geen 1 bij zit die werkelijk wil
En ja, ik laat natuurlijk een contractje tekenen en borg betalen,ik heb dit al vaker gedaan en het is tot nu toe altijd goed gegaan,dus ik ga ervan uit dat het ook dit keer goed zal komen..beetje naief misschien, maar dat risico neem ik ook graag, ik ga altijd maar op mijn intuitie af..voor woningruil organisaties moet je meestal ingeschreven staan en daar weer geld voor betalen..maar het is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Jag ar lesbisk
pi_11093646
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 05:57 schreef _zwerver_ het volgende:
Ik ben 26 juli jarig.. vind je het een probleem als ik dan ook een feest houd daar?
Als dit serieus is ????
Nee geen probleem zolang alles maar weer is opgeruimd en schoon gemaakt de dag daarna... en zolang de buren er geen last van hebben!
Jag ar lesbisk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')