dat er marokkaantjes (13/14) jaar met Compaq Ipaqs langs komen voor "uitleg" wat je er eigenlijk mee kan doen
dat de marokkaantjes boos op je worden als je naast ze gaat staan als ze de winkel in komen banjeren.
dat als je tegen een marokkaantje zegt dat ie ergens niet aan mag komen, je steevast als antwoord krijgt -> moet je er maar een bordje bijhangen dat dat niet mag.....
dus vandaag weer twee kasten kapot, omdat ze hun vieze vingertjes weer niet thuis konden houden... gadverdamme bah.
is 't niet mogelijk bepaalde mensen ná de geboorte te aborteren??
quote:Dat deed hij net.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:39 schreef neo567 het volgende:
Wil je nu een anti-marokanen topic openen ofzo?
quote:Goh....tjup....
Op vrijdag 13 juni 2003 00:39 schreef static het volgende:[..]
Dat deed hij net.
quote:had ff gezocht... maar nog niets gevonden over irritaties over marokkaanse jongetjes die in winkels dingen willen jatten..
Op vrijdag 13 juni 2003 00:39 schreef static het volgende:
Ik geef dit topic niet al te lang.
quote:Ben jij een racist?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:37 schreef H3man het volgende:
dat het alleen marokkanen zijn die kasten openbreken waarin de digitale video camera's en digitale fototoestelen staan?dat er marokkaantjes (13/14) jaar met Compaq Ipaqs langs komen voor "uitleg" wat je er eigenlijk mee kan doen
dat de marokkaantjes boos op je worden als je naast ze gaat staan als ze de winkel in komen banjeren.
dat als je tegen een marokkaantje zegt dat ie ergens niet aan mag komen, je steevast als antwoord krijgt -> moet je er maar een bordje bijhangen dat dat niet mag.....
dus vandaag weer twee kasten kapot, omdat ze hun vieze vingertjes weer niet thuis konden houden... gadverdamme bah.
is 't niet mogelijk bepaalde mensen ná de geboorte te aborteren??
quote:En welke kasten breken de Nederlanders dan open?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:37 schreef H3man het volgende:
dat het alleen marokkanen zijn die kasten openbreken waarin de digitale video camera's en digitale fototoestelen staan?
Die met de dure telefoons en laptops?
quote:ik heb nog nooit in de 6 jaar dat ik verkoop een blank iemand iets zien jatten.... misschien doen zij 't gewoon beter.... of jatten buitenlanders meer?? wie weet.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:40 schreef Pjederdy het volgende:
Moet natuurlijk even gezegd worden dat het OOK nederlandse jongeren hadden kunnen zijn.
quote:geen van beiden... nooit gezien.. ik niet iig.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
En welke kasten breken de Nederlanders dan open?
Die met de dure telefoons en laptops?
quote:Als je niet begrijpt wat je post laat het dan achterwege.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:41 schreef Haanibal het volgende:
last van SARS?
quote:Het lijkt wel een vorm van propaganda. Daarom.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als dit nou eenmaal de ervaring is van topicstarter, waarom moet dat dan meteen ontkend worden, alleen omdat het niet 'politiek correct' zou zijn?.
quote:Nou... 't is gewoon al als ze binnenkomen, verspreiden direct door de winkel. doen afleiden. domme vragen stellen over iets wat ze gewoon kunnen lezen op de kaartjes, en ondertussen jatten 4 mannetjes een kast leeg..
Op vrijdag 13 juni 2003 00:43 schreef Markz0r het volgende:
of je let et anders op...
quote:Ow we moeten allemaal maar ja en amen roepen en ondertussen met brandende fakkels die rotjongen het land uitschoppen ofzo!?!?!
Op vrijdag 13 juni 2003 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als dit nou eenmaal de ervaring is van topicstarter, waarom moet dat dan meteen ontkend worden
quote:oeh... boefje...
Op vrijdag 13 juni 2003 00:44 schreef neo567 het volgende:[..]
Het lijkt wel een vorm van propaganda. Daarom.
quote:nou.. misschien aborteren ná de geboorte een idee?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow we moeten allemaal maar ja en amen roepen en ondertussen met brandende fakkels die rotjongen het land uitschoppen ofzo!?!?!
quote:zie vorige post?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:45 schreef Phuturistixxx het volgende:
Als het zo overduidelijk is als jij beschrijft.... wat doe je eraan dan?
Ik zou liever zien dat ze ze allemaal deporteren naar Tjzernobyl ofzo - en ja, ook als het blanken zijn. schande eigenlijk dat de maatschappij zo verneukt is dat je dat zinnetje erbij moet zeggen omdat het anders discriminatie is
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 13-06-2003 00:47]
quote:Ik vroeg wat jij/je eraan doet? Lijkt me dat antwoord niet van toepassing. Houdt je ze aan ofzo?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:46 schreef H3man het volgende:[..]
zie vorige post?
quote:Ligt eraan wat je definitie van een racist is
Op vrijdag 13 juni 2003 00:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ben jij een racist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |