abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11073067
pi_11073115

Wat lief zo'n aktie, advertentie is geplaatst door Stranger Things forum in Variety magazine.De leden van dat forum hadden geld ingezameld om het te bekostigen>> $3,500.

Leuk forum trouwens .

pi_11073150
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_11073182
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Wat lief zo'n aktie, advertentie is geplaatst door Stranger Things forum in Variety magazine.De leden van dat forum hadden geld ingezameld om het te bekostigen>> $3,500.

Leuk forum trouwens .

Wat lief idd! . Echt top. .
LaToya rules
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:11:15 #5
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11073321

Daar doe je het als artiest toch voor?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_11074317
Idd, betere fans dan dit kun je je toch eigenlijk niet wensen. Ik zit het [betreffende] topic op dat forum nu even na te lezen en het is echt ontroerend gewoon wat ze allemaal voor haar doen. Maar ze is er zelf ook wel echt heel erg blij mee geloof ik.

Iemand heeft ook een erg mooie wallpaper gemaakt n.a.v. haar vertrek:

640x480 | 800x600 | 1024x768

Ah, de liefde van een fan... .

LaToya rules
pi_11087141
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Leuk forum trouwens .

Is zeker lief
pi_11117177
Hallo wereld?
quote:
Reports have been circulating that the Seventh season DVD Box Set (set to come out Summer 2004 in England) will have 16 discs, and contain 2 commentaries for each episode. over 15 hours of Deleted Footage from all 144 episodes. 2 unaired Episodes from Season 2 and 3, the Animated Series Pilot, 11 Feature Length Documentaries, and 44 Featurrettes.
Als dit waar is: WOOOOOOOOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

Heb net trouwens Graduation Day 1 & 2 gekeken. Heb nu dus de hele dvd gekeken.

pi_11117282
quote:
Op zondag 15 juni 2003 02:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hallo wereld?
[..]

Wat denk je zelf?

De dvd's van seizoen 6 waren nog het rijkst aan extra's tot nu toe, en zelf dat was niet echt veel soeps.

zondag 15 juni 2003 @ 11:40:18 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_11119904
tvtome meldt weer iets van s5 opening .
quote:
The Way Love Goes .

Writer Joss Whedon .

Director Joss Whedon .

Guest Stars: Jonathan M. Woodward (as Knox) Stephanie Romanov (as Lilah Morgan) Charisma Carpenter (as Cordelia Chase)

.
pi_11120026
quote:
Op zondag 15 juni 2003 02:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hallo wereld?
[..]

Heb net trouwens Graduation Day 1 & 2 gekeken. Heb nu dus de hele dvd gekeken.

Ik denk dat je wel kan zeggen dat het 100% zeker is dat het bericht verzonnen is door een enthousiaste fan. Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan? De schoenveters van de cast? Een interview met de toiletjuffrouw? En het lijkt me ook uitzonderlijk sterk dat er nog twee nooit-uitgezonden afleveringen zijn.

En zelfs al zou het waar zijn, wie gaat dat nou allemaal kijken?

And there was much rejoicing.
pi_11184113
quote:
Op zondag 15 juni 2003 11:50 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel kan zeggen dat het 100% zeker is dat het bericht verzonnen is door een enthousiaste fan. Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan? De schoenveters van de cast? Een interview met de toiletjuffrouw? En het lijkt me ook uitzonderlijk sterk dat er nog twee nooit-uitgezonden afleveringen zijn.

En zelfs al zou het waar zijn, wie gaat dat nou allemaal kijken?

*meld*
En dan waarschijnlijk in 3vaudt Wat zeg ik? Minimaal 4x

Maar dit lijkt mij inderdaad ook stug.. Hoeveel DVD's moeten dit dan wel niet gaan worden? Is gewoon té veel...

btw 1okt pas weer Angel he

woensdag 18 juni 2003 @ 12:19:53 #13
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11189869
quote:
Op zondag 15 juni 2003 11:50 schreef SuperSiem het volgende:

Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan

Interviews met karakters, dat zou pas cool zijn.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_11193643
Eigenlijk had Buffy ook in de topictitel gemoeten, stom van mij.
pi_11441310
http://www.theonionavclub.com/avclub3731/avfeature_3731.html

erg grappig en interresant interview met joss

pi_11568928
Nogal stil geworden rond Angel maar goed ik heb na lange tijd weer eens wat gelezen over het nieuwe seizoen van angel Las ook dat ze 24 juli weer gaan filmen dus dat duurt niet zo ontzettend lang meer
Wat me verbaast is dat ze het weer hebben over nieuwe acteurs/actrices ..
pi_11576357
Ja er staat nu op tvtome dat e rnieuwe actrise komt

maar wat ik raar vind is dat ik maanden geleden voordat seizoen 4 was afgelopen ookal een nieuwe vrouwlijke naam zag op IMDB en daar stond volgens mij eve achter. Er stond iig ZEKER een vrouwlijke naam en achter de rolnaam stond (2003-). Keer daarop dat ik keek was het weer weg

Erg raar en volgens mij ben ik 1 van de zeer weinige die het gezien heeft toen

zaterdag 5 juli 2003 @ 11:34:58 #19
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11576858
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 10:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja er staat nu op tvtome dat e rnieuwe actrise komt

maar wat ik raar vind is dat ik maanden geleden voordat seizoen 4 was afgelopen ookal een nieuwe vrouwlijke naam zag op IMDB en daar stond volgens mij eve achter. Er stond iig ZEKER een vrouwlijke naam en achter de rolnaam stond (2003-). Keer daarop dat ik keek was het weer weg

Erg raar en volgens mij ben ik 1 van de zeer weinige die het gezien heeft toen

Wie was de actrice? Weet je dat nog?
pi_11577989
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 11:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ik een keer een meisje van een jaar of 15 bij Angel zag staan. In een van de vorige topics heb ik haar naam wel gepost.
And there was much rejoicing.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 17:19:22 #21
16715 Mylene
*schatje*
pi_11581472
pi_11589012
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 11:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

nee helaas.. had toen snel weggekeken omdat ik geen spoilers wou. Anders had ik het wel vermeld
  zondag 6 juli 2003 @ 10:56:23 #23
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11594628
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

nee helaas.. had toen snel weggekeken omdat ik geen spoilers wou. Anders had ik het wel vermeld

Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden. Heb wel een "unconfirmed source" gevonden over wie Eve zou zijn. Dat post ik natuurlijk niet, want ik wil niet dat je gelijk de hele zomer met je hoofd tegen de muur gaat staan bonken.
Helaas nog niet gevonden wie haar speelt.

Volgens de spoiler is ze trouwens 20, niet 15. Maar ja, da's een feit waar je nog aaaalle kanten mee op kan. Dus het wordt iig geen tweede Dawn.

zondag 6 juli 2003 @ 11:03:01 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11594689
Er zijn trouwens veel tegenstrijdige berichten over Stephanie Romanov. Volgens de ene site komt ze wel terug, volgens de andere (zoals epguides.com) weer niet en anderen zeggen weer dat ze wel terug komt, maar niet echt als regular.
  zondag 6 juli 2003 @ 13:34:06 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_11596758
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Er zijn trouwens veel tegenstrijdige berichten over Stephanie Romanov. Volgens de ene site komt ze wel terug, volgens de andere (zoals epguides.com) weer niet en anderen zeggen weer dat ze wel terug komt, maar niet echt als regular.
Ik zou het jammer vinden als ze niet meer terug komt.Toch lijkt dit het geval te zijn.Ik kwam het volgende tegen:
quote:
Stephanie Romanov ("Thirteen Days") has been added to the cast of the indie feature "The Final Cut" for director Omar Naim. She will play Jennifer, a wealthy, grieving widow approached by Robin Williams' character to edit her deceased husband's recorded histories. The actress, repped by Diverse Talent and Untitled Entertainment, previously had a recurring role on the television series "Angel.From the Hollywood Reporter.
Ik ben ook benieuwd naar Eve, ben aan het speuren wie haar zal spelen.Jammer dat tvtome niet meer info geeft.Daar las ik trouwens ook dat er een seizoen 6 zou komen, bij viewer comments.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')