Wat lief zo'n aktie, advertentie is geplaatst door Stranger Things forum in Variety magazine.De leden van dat forum hadden geld ingezameld om het te bekostigen>> $3,500.
Leuk forum trouwens .
quote:Wat lief idd!
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Wat lief zo'n aktie, advertentie is geplaatst door Stranger Things forum in Variety magazine.De leden van dat forum hadden geld ingezameld om het te bekostigen>> $3,500.
Leuk forum trouwens
.
Iemand heeft ook een erg mooie wallpaper gemaakt n.a.v. haar vertrek:
Ah, de liefde van een fan... .
quote:Is zeker lief
Op donderdag 12 juni 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Wat lief zo'n aktie, advertentie is geplaatst door Stranger Things forum in Variety magazine.De leden van dat forum hadden geld ingezameld om het te bekostigen>> $3,500.
Leuk forum trouwens
.
quote:Als dit waar is: WOOOOOOOOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Reports have been circulating that the Seventh season DVD Box Set (set to come out Summer 2004 in England) will have 16 discs, and contain 2 commentaries for each episode. over 15 hours of Deleted Footage from all 144 episodes. 2 unaired Episodes from Season 2 and 3, the Animated Series Pilot, 11 Feature Length Documentaries, and 44 Featurrettes.
Heb net trouwens Graduation Day 1 & 2 gekeken. Heb nu dus de hele dvd gekeken.
quote:Wat denk je zelf?
Op zondag 15 juni 2003 02:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hallo wereld?
[..]Als dit waar is: WOOOOOOOOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
De dvd's van seizoen 6 waren nog het rijkst aan extra's tot nu toe, en zelf dat was niet echt veel soeps.
quote:
The Way Love Goes.
Writer Joss Whedon
.
Director Joss Whedon.
Guest Stars: Jonathan M. Woodward (as Knox) Stephanie Romanov (as Lilah Morgan) Charisma Carpenter (as Cordelia Chase)
quote:Ik denk dat je wel kan zeggen dat het 100% zeker is dat het bericht verzonnen is door een enthousiaste fan. Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan? De schoenveters van de cast? Een interview met de toiletjuffrouw? En het lijkt me ook uitzonderlijk sterk dat er nog twee nooit-uitgezonden afleveringen zijn.
Op zondag 15 juni 2003 02:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hallo wereld?
[..]Als dit waar is: WOOOOOOOOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Heb net trouwens Graduation Day 1 & 2 gekeken. Heb nu dus de hele dvd gekeken.
En zelfs al zou het waar zijn, wie gaat dat nou allemaal kijken?
quote:*meld*
Op zondag 15 juni 2003 11:50 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik denk dat je wel kan zeggen dat het 100% zeker is dat het bericht verzonnen is door een enthousiaste fan. Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan? De schoenveters van de cast? Een interview met de toiletjuffrouw? En het lijkt me ook uitzonderlijk sterk dat er nog twee nooit-uitgezonden afleveringen zijn.
En zelfs al zou het waar zijn, wie gaat dat nou allemaal kijken?
Maar dit lijkt mij inderdaad ook stug.. Hoeveel DVD's moeten dit dan wel niet gaan worden? Is gewoon té veel...
btw 1okt pas weer Angel he
quote:Interviews met karakters, dat zou pas cool zijn.
Op zondag 15 juni 2003 11:50 schreef SuperSiem het volgende:Waar zouden die 44 (!) featurettes over moeten gaan
erg grappig en interresant interview met joss
maar wat ik raar vind is dat ik maanden geleden voordat seizoen 4 was afgelopen ookal een nieuwe vrouwlijke naam zag op IMDB en daar stond volgens mij eve achter. Er stond iig ZEKER een vrouwlijke naam en achter de rolnaam stond (2003-). Keer daarop dat ik keek was het weer weg
Erg raar en volgens mij ben ik 1 van de zeer weinige die het gezien heeft toen
quote:Wie was de actrice? Weet je dat nog?
Op zaterdag 5 juli 2003 10:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja er staat nu op tvtome dat e rnieuwe actrise komtmaar wat ik raar vind is dat ik maanden geleden voordat seizoen 4 was afgelopen ookal een nieuwe vrouwlijke naam zag op IMDB en daar stond volgens mij eve achter. Er stond iig ZEKER een vrouwlijke naam en achter de rolnaam stond (2003-). Keer daarop dat ik keek was het weer weg
Erg raar en volgens mij ben ik 1 van de zeer weinige die het gezien heeft toen
quote:Ik kan me herinneren dat ik een keer een meisje van een jaar of 15 bij Angel zag staan. In een van de vorige topics heb ik haar naam wel gepost.
Op zaterdag 5 juli 2003 11:34 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wie was de actrice? Weet je dat nog?
quote:nee helaas.. had toen snel weggekeken omdat ik geen spoilers wou. Anders had ik het wel vermeld
Op zaterdag 5 juli 2003 11:34 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wie was de actrice? Weet je dat nog?
quote:Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden. Heb wel een "unconfirmed source" gevonden over wie Eve zou zijn. Dat post ik natuurlijk niet, want ik wil niet dat je gelijk de hele zomer met je hoofd tegen de muur gaat staan bonken.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nee helaas.. had toen snel weggekeken omdat ik geen spoilers wou. Anders had ik het wel vermeld
Volgens de spoiler is ze trouwens 20, niet 15. Maar ja, da's een feit waar je nog aaaalle kanten mee op kan. Dus het wordt iig geen tweede Dawn.
quote:Ik zou het jammer vinden als ze niet meer terug komt.Toch lijkt dit het geval te zijn.Ik kwam het volgende tegen:
Op zondag 6 juli 2003 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Er zijn trouwens veel tegenstrijdige berichten over Stephanie Romanov. Volgens de ene site komt ze wel terug, volgens de andere (zoals epguides.com) weer niet en anderen zeggen weer dat ze wel terug komt, maar niet echt als regular.
quote:Ik ben ook benieuwd naar Eve, ben aan het speuren wie haar zal spelen.Jammer dat tvtome niet meer info geeft.Daar las ik trouwens ook dat er een seizoen 6 zou komen, bij viewer comments.
Stephanie Romanov ("Thirteen Days") has been added to the cast of the indie feature "The Final Cut" for director Omar Naim. She will play Jennifer, a wealthy, grieving widow approached by Robin Williams' character to edit her deceased husband's recorded histories. The actress, repped by Diverse Talent and Untitled Entertainment, previously had a recurring role on the television series "Angel.From the Hollywood Reporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |