quote:Ben benieuw wat voor soort beeld je krijgt als je 4 kijkers hebt !
Je ziet het niet vaak. Vandaar ook dat honderden mensen zich naar het huis van Sitaram Chaudhary in het Saptari district in Oost-Nepal begaven om een glimp op te kunnen vangen van een pasgeboren meisje met vier ogen, twee monden en twee neuzen.Shamvawati, 24 jaar en echtgenote van Chaudhary beviel gisteren van het meisje aldus de Engelse krant Daily Kantipur. Na het horen van het nieuws snelden honderden inwoners naar het huis van Chaudhary om de baby te aanbidden alszijnde de verpersoonlijking van de goddin Bhagawati.
"De baby is kerngezond, ziet met alle ogen en kan met beide monden melk drinken", vermelde de trotse moeder.
- edit: Baby is alweer overleden volgens onderstaand bericht -
quote:Bron: http://www.nepalnews.com.np/archive/2003/june/arc706.htm
Freak child deadA freak baby born at Hardia in Saptari district died overnight after surviving for 48 hours, radio reports from the district said. The baby was born with four eyes and two mouths.
The baby attracted inquisitive crowds from the neighbourhood. nepalnews.com br June 11
[Dit bericht is gewijzigd door Draaitafeltje op 12-06-2003 12:17]
Ik hoop dat er nog wel iemand komt met foto's .
quote:hehehe...kan ik jou even onder 6 ogen spreken...
Op donderdag 12 juni 2003 12:09 schreef Draaitafeltje het volgende:
effe van de FP getrokken..
[..]Ben benieuw wat voor soort beeld je krijgt als je 4 kijkers hebt !
quote:Waar haal je die info vandaan
Op donderdag 12 juni 2003 12:11 schreef freud het volgende:
Ze is alweer dood trouwens.
quote:- Hou je MONDEN!!!!
Op donderdag 12 juni 2003 12:11 schreef BobRooney het volgende:[..]
hehehe...kan ik jou even onder 6 ogen spreken...
- Moment hoor, ff me neuzen snuiten/poederen
quote:bron? in berichtje staat dat ze kerngezond is...
Op donderdag 12 juni 2003 12:11 schreef freud het volgende:
Ze is alweer dood trouwens.
quote:http://www.nepalnews.com.np/archive/2003/june/arc706.htm
Op donderdag 12 juni 2003 12:12 schreef Deimo het volgende:[..]
Waar haal je die info vandaan
quote:
Freak child deadA freak baby born at Hardia in Saptari district died overnight after surviving for 48 hours, radio reports from the district said. The baby was born with four eyes and two mouths.
The baby attracted inquisitive crowds from the neighbourhood. nepalnews.com br June 11
quote:juist... onvolledige splijting en eigenlijk een siamese tweeling in een van meest extreme vormen.
Op donderdag 12 juni 2003 12:12 schreef SmashBro het volgende:
Is het dus een soort Siamese tweeling, maar dan met één stel hersenen/organen enzo (omdat ze zeggen 1 meisje en niet 2)?
quote:ja alleen is ze dood dus dat zal er niet meer van komen
Op donderdag 12 juni 2003 12:15 schreef VivaLaResistance het volgende:
Kan ze 2 tegelijk slikken, best handig in bed.
quote:Dat denk ik ook. Ze was dan een soort van kermisattactie geweest als ze was blijven leven. Iedereen had haar willen bekijken en had ze geen leven voor zich zelf gehad...
Op donderdag 12 juni 2003 12:15 schreef Draaitafeltje het volgende:
Waarschijnlijk beter voor die uk, anders zou die niet echt een plezierig leven hebben gehad (denk ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |