quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Defender :
Waar woon je ? Misschien kan je hier een oproepje doen of je mee kan rijden !
En alleen hoef je niet te zijn, er is o.a. een meeting van Fokkers, en daar zijn heus wel meer mensen bij die alleen komen !
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:03 schreef GODFLESH het volgende:
Ik woon in Albergen (klein dorp bij Almelo/Hengelo in de buurt).
...dus als iemand me verder kan helpen...HEEEEL GRAAAG.
quote:
Defender :
Maar als je al zolang fan bent dan MOET je gewoon gaan hoor ! Anders heb je eeuwig spijt ! Dit is de kans om Metallica te zien zonder gillende tieners, die waarschijnlijk wel gaan als er een los concert van ze komt.
Maar omdat hier heel veel "harde" muziek komt, haken die deze keer af.
Even overgekopieerd uit het andere topic. Kan iemand hem helpen ? Ik vind dat hij gewoon moet gaan ! Dus hellep ! Iemand die hem wil meenemen ?
sorry, ik spam het al voor de 2-e keer, sorry, maar zou het gewoon leuk vinden als hij ook kan gaan
Ik doe mn pestilence-authopsy-bloodbrothers-1990 t-shirt aan, zullen er ook wel niet zo veel van rondwaggelen schat ik.
Achter de geluidstoren, welke kant is dat trouwens?
Ik neem aan de kant die NIET naar de Main Stage gericht is?
quote:neen dat lijkt me niet neej
Op zaterdag 14 juni 2003 01:29 schreef ZixS het volgende:
Kewl, dat wordt een flink lijstjeAchter de geluidstoren, welke kant is dat trouwens?
Ik neem aan de kant die NIET naar de Main Stage gericht is?
quote:Dan help hem zelf en lig niet zo te ijlen!
Op vrijdag 13 juni 2003 22:56 schreef defender het volgende:
Help help help...
Vervoer en een kaartje is echt niet moeilijk te regelen, ik denk dat het gros van de bezoekers met het OV gaat, dus dan moet hij dat ook maar doen, net als ik en al die andere FoR bezoekers...
Ik heb vanmorgen even kaartje gehaald (postkantoor klaagde al dat ik te vroeg belde...hahaha) en vervoer is ook rond!
Ik weet niet of ik FOK meeting haal, maar ik heb Metallica "Bay Area Thrashers - The Early Days" t-shirt aan. Ik vind ze nog steeds " The king of metal hoor..."
Deze in zwart/wit:
* GODFLESH is extreemly happy
p.s. Wat nemen jullie allemaal mee naar fields of rock en wat moet ik absoluut NIET vergeten?
Nog bedankt voor je hulp...defender...is erg cool.
[Dit bericht is gewijzigd door GODFLESH op 14-06-2003 11:27]
Wie gaat me morgen troosten??
[Dit bericht is gewijzigd door InsaneM666 op 14-06-2003 11:52]
quote:Ikke! Ikke!
Op zaterdag 14 juni 2003 11:08 schreef InsaneM666 het volgende:
* insanem666 Btje verdrietig is...![]()
Wie gaat me morgen troosten??
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 11:56 schreef Desdinova het volgende:[..]
Ikke! Ikke!
maar stiekempjes vroeg je zeker naar de armpjes van K_I_M he
Wat moet ik nu doen, de fik in het kaartje? Of toch maar gaan?
quote:Volgens mij zijn er nog kaarten...kweet t niet helemaal zeker
Op zaterdag 14 juni 2003 12:21 schreef Nozzman het volgende:
Weet iemand of het al uitverkocht is? Ik wil alsnog gaan!!!!
quote:'
Op zaterdag 14 juni 2003 12:14 schreef R2cksson het volgende:
Ik vind het maar een kutfestival en ik heb dus echt GEEN zin om te gaan...Wat moet ik nu doen, de fik in het kaartje? Of toch maar gaan?
quote:
quote:Voor 55 54,35 euro (50 voor het kaartje en 4,35 servicekosten oid) mag je bij mij het kaartje komen ophalen...
[Dit bericht is gewijzigd door R2cksson op 14-06-2003 12:38]
quote:In Limburg I guess....Dan wordt het wel een heeel duur fest.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:34 schreef R2cksson het volgende:[..]
Voor 55 54,35 euro (50 voor het kaartje en 4,35 servicekosten oid) mag je bij mij het kaartje komen ophalen...
quote:Rotterdam, dat is inderdaad ver weg, dan probeer ik hem wel aan iemand anders te slijten...
Op zaterdag 14 juni 2003 12:37 schreef Nozzman het volgende:[..]
In Limburg I guess....Dan wordt het wel een heeel duur fest.
Als iemand interesse heeft dan het volgende:
code:TE KOOP: Kaartje voor FIELDS OF ROCK, Z.G.A.N., ¤ 54,35 = meenemen!
quote:hehehe ik doe toch fijn metallica aan!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 14 juni 2003 12:49 schreef Ibanez het volgende:
Doet er iemand een Shirt aan van Skandinavische metalgroep "Evergrey" aan????? Zo ja? Doe ik mijn Arabesqueshirt aan....
best leuk om zoeits te lezen, maar nee, ik hoef je kaartje niet... ik ga al naar waldrock =-))
quote:Gebroek ja... Dat zijn die 5 straten naast de Slek (dan lijkt de Slek zelfs een wereldstad
Op zaterdag 14 juni 2003 13:41 schreef blessed19 het volgende:
HA! Echt! daar hebbik ook nog gewoond vroeger (in gebroek zelfs =-))best leuk om zoeits te lezen, maar nee, ik hoef je kaartje niet... ik ga al naar waldrock =-))
vertek om 10:30 in Leersum, dan ben ik om 11:30 in velp, nou dan moet 13:00 geen probleem zijn )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |