De Politie houd het op verdediging, de zwarte gemeenschap grijpt het aan alszijnde Discriminatie.
Nu, eindelijk, werden de beelden vrijgegeven.
Ik ben geen ramptourist, geen sensatie zoeker, maar is er iemand die deze beelden gecaptured heeft of misschien ergens weet te vinden?
Ik zou de beelden graag willen bestuderen...
Als je zulke gekke dingen uithaalt en ws wapenbezitter, dan vind ik zulke niet heel erg bijzonder.
Kijken naar hoe et er in Amerika aan toegaat... daar worden politieagenten heel erg vaak beschoten.
En dat t een zwarte man is.. maakt t meteen racistisch zeker.
quote:volgens het journaal heeft de man enkel door rood gereden, en heeft het stopteken blijkbaar genegeerd..
Op woensdag 11 juni 2003 22:58 schreef The-Chosen1 het volgende:
alweer zo'n rodney king verhaal , iedereen vind de politie weer rasitisch etc. ' Dit gebeurde na een hevige achtervolging ' dat gebeurt niet voor niks hij heeft dus iets uitgevreten wat niet mocht , en ik ben ook wel benieuwd naar die beelden
En het is in de VS standaardprocedure dat je je gehele magazijn leegschiet.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-06-2003 23:01]
quote:en waarom negeer je een stopteken ?? als je iets te verbergenheb .. en idd. de politie in amerika is wel iets anders dan hier daar zijn ze niet zzo soft en dat is maar goed ook , want ze worden daar idd. vaak beschoten ,
Op woensdag 11 juni 2003 23:00 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
volgens het journaal heeft de man enkel door rood gereden, en heeft het stopteken blijkbaar genegeerd..
[Dit bericht is gewijzigd door The-Chosen1 op 11-06-2003 23:02]
quote:Dat Rondney dingen die niet door de beugel konden: ala, maar om hem vervolgens, in naam van staat en wet, helemaal lens te schoppen geeft je als politiemacht een lekker imago in een zwarte/criminele wijk
alweer zo'n rodney king verhaal , iedereen vind de politie weer rasitisch etc. ' Dit gebeurde na een hevige achtervolging ' dat gebeurt niet voor niks hij heeft dus iets uitgevreten wat niet mocht , en ik ben ook wel benieuwd naar die beelden
quote:Ja, verdomd, dat was ook nog zo. Daarom, dat filmpje moet er snel komen, zodat we wel even duidelijk weten waar we het over hebben...
Op woensdag 11 juni 2003 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hij had een GSM vast die leek op een pistool en hij luisterde niet naar de politieagenten. Verder deed hij behoorlijk opgefokt.En het is in de VS standaardprocedure dat je je gehele magazijn leegschiet.
en dat van dat magazijn... kan zo wezen..maar ja... waarom dan alledrie schieten, en ook echt in zijn rug..
Neem dan zijn kuitofzow, als het toch leeg moet
quote:Ze gingen Rodney King met dat electro speelgoed te lijf, en mepten daarna nog eens helemaal de crap uit z'n lijf...
quote:het imago van de politie daar is toch al kut vooral bij de zwarte bevolkingmaar dat doet er verder niet toe , als jij stoptekens negeert ja dat is vragen om moeilijkheden
Op woensdag 11 juni 2003 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dat Rondney dingen die niet door de beugel konden: ala, maar om hem vervolgens, in naam van staat en wet, helemaal lens te schoppen geeft je als politiemacht een lekker imago in een zwarte/criminele wijk
Hij is naar mijn mening volkomen terecht neergeschoten.
Hij liep weg van 2 politieagenten die met getrokken wapens ongeveer 2 meter achter hem liepen.
Toen stak hij zijn linkerhand met daarin een zilverkleurige telefoon richting die agenten.
Als agent moet je in zo'n situatie ongelooflijk snel reageren.
Op de filmbeelden lijkt het ook alsof hij een wapen vastheeft, dus toen hebben ze hun wapens op hem leeggeschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Punisher op 11-06-2003 23:06]
quote:weet je toevallig waar de beelden te zien zijn ?? ik heb ze niet gezien , dus ik kan er niet een goede mening over geven helaas
Op woensdag 11 juni 2003 23:05 schreef The_Punisher het volgende:
Ik heb de beelden op het journaal gezien.Hij is naar mijn mening volkomen terecht neergeschoten.
Hij liep weg van 2 politieagenten die met getrokken wapens ongeveer 2 meter achter hem liepen.
Toen stak hij zijn linkerhand met daarin een zilverkleurige telefoon richting die agenten.
Als agent moet je in zo'n situatie ongelooflijk snel reageren.
Op de filmbeelden lijkt het ook alsof hij een wapen vastheeft, dus toen hebben ze hun wapens op hem leegeschoten.
Ice Cube zei het al "give a trigger to a nigger and watch him pull it."
quote:Nee, ik heb het op t.v. gezien.
Op woensdag 11 juni 2003 23:06 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
weet je toevallig waar de beelden te zien zijn ?? ik heb ze niet gezien , dus ik kan er niet een goede mening over geven helaas
quote:het is in maart gebeurd, en nu pas vrijgegeven.. Kazaa ofzow geeft me niets, en ik kan ookal niets meer vinden bij de www.nos.nl
Op woensdag 11 juni 2003 23:06 schreef The-Chosen1 het volgende:weet je toevallig waar de beelden te zien zijn ?? ik heb ze niet gezien , dus ik kan er niet een goede mening over geven helaas
quote:Ice Cube
Op woensdag 11 juni 2003 23:07 schreef Zoolook het volgende:
Hehe, er zijn altijd weer simpele hufters die het op racisme gooien. Als die flapdrol nu gewoon gedaan had wat de politie van hem vroeg was 'ie gewoon in leven geweest. Maar nee, dit soort idioten gaat lekker opgefokt hun eigen gang, trekken een portemonne of telefoon uit hun zak en worden neergeknald. Eigen schuld, dikke bult. De politie daar weet statistieken tenminste op waarde te schatten.Ice Cube zei het al "give a trigger to a nigger and watch him pull it."
Gek dat de politie niet die vent op de grond kon werken of in het been schieten.
[Dit bericht is gewijzigd door SirPeter op 11-06-2003 23:10]
quote:ik ga wel ff googlen
Op woensdag 11 juni 2003 23:09 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
het is in maart gebeurd, en nu pas vrijgegeven.. Kazaa ofzow geeft me niets, en ik kan ookal niets meer vinden bij de www.nos.nl
Dit voorval is al enkelle maanden geleden gebeurd.
Die gozer haalt uit naar achteren.... eenzelfde beweging die je zou maken als je naar achteren schiet.
1) stop als je moet stoppen
2) loop niet weg voor de politie als ze je tot stoppen gedwongen hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 11-06-2003 23:12]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |