wat wel grappig is: samen met je vriendin gaan shoppen en alle speeltjes uitgebreid bespreken, je ziet mensen (type: man, getrouwd, in de veertig, bij het rek met animal-sex boekjes) dan toch regelmatig van kleur verschieten of in hun kraag gedoken het pand verlaten
Een winkel is een winkel, en als je geen meisje alleen bent van 6 jaar wordt je gewoon bedient, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Cpt_Morpheus op 11-06-2003 14:26]
quote:lol maakt toch niet uit je schoonmoeder zal dr vast ook wel eens geweest zijn lekker boeien toch het is gewoon een dood normale winkel met door normale mensen voor de rest niet bijzonder hoor
Op woensdag 11 juni 2003 14:25 schreef Cpt_Morpheus het volgende:
Allemaal stoere mensen ineens, ik zou het niet snel durven, zeker niet bij in de stad waar ik straks m'n hele (schoon) familie tegen het lijf loop als ik de winkel uitstap met een tasje vol.
quote:Té cliché matig, mensen zien toch een verschil tussen de winkelsoorten. Niet zeggend dat het zo abnormaal is, maar toch kijken sommige mensen anders tegen iemand aan bij het zien van jou bij een sexshop.....Online bestellen gaat makkelijker
Op woensdag 11 juni 2003 14:28 schreef King_Knife het volgende:
tuurlijk wel, tis gewoon een winkel net als alle andere
quote:Er zijn ook grootverpakkingen condooms hoor.
Op woensdag 11 juni 2003 14:31 schreef guappa het volgende:
Ik doe daar elke dag boodschappen........ hihihihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |