quote:*kijkt naar beneden....*
Op dinsdag 10 juni 2003 21:38 schreef wastedmind het volgende:
ik weet niet of het zo is, maar ik hoorde dat de grootte van de borsten een beetje werd bepaald door of je met hormonen ingespoten vlees eet. bijv. kippenvlees.volgens mij klopt het wel. mijn vriendin at toen haar borsten zouden beginnen met ontwikkelen zo nu en dan wat kippenvlees. een vriendin van haar at dat heel vaak en kreeg al erg snel borsten, grote borsten.
en een andere vriendin at het helemaal niet, vegetarisch.. en heeft ook maar cup a.weet iemand hier wat meer over?
*ziet niet veel....*
eet geen kip en heel weinig vlees verder, verklaart een hoop dus
quote:Het hele verhaal is niet zo vreemd.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:42 schreef Beurlap het volgende:
..en hoe zit dat dan bij mannen????
Ik kan me herinneren dat er een aantal jaren geleden een onderzoek is gedaan onder Amerikaanse jongeren en daar bleek dat relatief jonge jongens qua spiermassa al volgroeid waren en ook extra agressief. Toen werd er ook een verband gelegd tussen hormoon vlees en deze verschijnselen.
Wat overigens wel een fabeltje is is dat mannen groter geschapen zouden worden van groeihormonen. Het heeft eerder een negatief effect omdat alles wordt geconcentreerd op de spiermassa.
Vrouwen die groeihormonen slikken krijgen over het algemeen kleinere borsten omdat het vet wordt omgezet in spieren.
Dus hormoon vlees kan best effect hebben op je lichaamsbouw maar dat hoeft niet er voor te zorgen dat de uitstekende delen extra groeien.
Ovrigens is het in Nederland redelijk goed gesteld met het vlees. Het toedienen van groeihormonen is in nederland verboden en daar wordt sterk op gecontroleerd. Het vervelende is alleen dat het in Amerika wel is toegestaan en je niet weet of je Nederlandse biefstuk eet of Amerikaanse.
quote:Mijne zijn kleiner. De kleinste van de familie eigenlijk... Maar mijn mammie had weer de kleinste van haar generatie. Daar had iedereen een forse D-cup en me tante heeft zelfs F!!! Me mammie heeft c, me zus ook. Ik maar b
Op woensdag 11 juni 2003 18:32 schreef Yodium het volgende:[..]
Laten we dat dan eens onderzoeken...
die van mij zijn wel ongeveer even groot als die van mijn moeder....
wie volgt?
quote:ach als je vriendje er maar blij mee is toch
Op donderdag 12 juni 2003 13:28 schreef MooNLiGhT84 het volgende:[..]
*kijkt naar beneden....*
*ziet niet veel....*
eet geen kip en heel weinig vlees verder, verklaart een hoop dus
quote:dit vind ik echt wel super
Op dinsdag 10 juni 2003 21:47 schreef Butt_Plugg het volgende:
Geef mij dan maar een vegetarische babe, want cup a is echt super![]()
en redelijk stevig ook.
ik dacht eerst dat ze C had, vandaar deze "dubbel"post,
alleen maar kip en je bent zelf net een kip
Maarjah ben heel blij met der , borsten vind ik niet belangrijk
quote:Aaah die van jou zijn heel mooi hoor
Op donderdag 12 juni 2003 16:11 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Mijne zijn kleiner. De kleinste van de familie eigenlijk... Maar mijn mammie had weer de kleinste van haar generatie. Daar had iedereen een forse D-cup en me tante heeft zelfs F!!! Me mammie heeft c, me zus ook. Ik maar b
quote:De vraag blijft dus. Is er invloed van buiten af voor de grote van de borsten. Omdat je ergens anders in andere landen andere cub maten vind bij jongere mensen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:12 schreef shmoopy het volgende:
Kijk nou toch eens, hier was al een topic over Feitje over grootte van borstenZullen we de discussie daar (serieus) voortzetten?
PS
Normaal als je een topic omhoog schopt na een maand is het huilen en nu word een goed lopend topic gesloten. Zal de hitte zijn
quote:Pim vond niks leuks aan borsten hoor
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:41 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik weet wel dat pim dit niet had gewild!!
quote:We hebben het over jonge meisjes. Ik weet niet hoe jong jij bent. En wat we ons moeten voor stellen bij niet veel. Maar we hebben het eigelijk over meisjes van 12 jaar die toch wel al heel wat hebben. Denk aan een cub B.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:06 schreef deflenatones het volgende:
kijkt naar beneden.....wat zou ik dan moeten hebben...ik eet wel veel vlees maar kan niet zeggen dat er nou zo ongeloofelijk veel zit:P
gelukkig
quote:Oke we zijn er dus zo goed als uit.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:20 schreef CoolGuy het volgende:
mn ex was vegetarisch, en die had cup D..dus....lijkt me niet echt een hele betrouwbare theorie.
Maar waarom zijn er van die grote verschillen dan tussen landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |