ik heb net een filmpje gedownload en ik wil hem weer deleten, hij zegt echter dat hij in use is door een programma. Heb geen idee hoe en wat?
Iemand een oplossing hoe ik erachter kan komen?
quote:spyware
Op dinsdag 10 juni 2003 01:09 schreef HansvanOchten het volgende:
DAt heb ik dus al gedaan, werkt nietDaarnaast krijg ik allemaal pop ups e.d.
maar wat nou als je reboot en als eerste die file wil wissen en die zegt nog steeds dat ie in use is terwijl je nix hebt runnen en die file is ook nie read only ofzo...
ik heb het wel eens gehad met win xp.. eentje heb ik tot de dag van vandaag niet kunnen wissen en andere was in dos mode wel gelukt om te wissen..
Probeer wel wat anti programs....
Iemand een idee of er btw een SAM key in je register moet staan bij lokal machine?
wel update draaien voor je hem aanzet.
Voor de rest gewoon even je taskmanager oproepen als je xp heb en de processen die je filmpje in gebruik zouden kunnen hebben even killen. Anders gewoon is rebooten ?¢Õ
Thanx iig!
quote:vage windows
Op dinsdag 10 juni 2003 01:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm werkte allemaal niet, heb net in safe mode het filetje gerenamed naar een of ander vaag iets, en kon hem wel deleten!Thanx iig!
quote:Ligt eraan bij windows nt 4+ 5 wel dus win2000 en win xp wel... SAM is namelijk de password databaas.
Op dinsdag 10 juni 2003 01:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Had al zo'n ideeProbeer wel wat anti programs....
Iemand een idee of er btw een SAM key in je register moet staan bij lokal machine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |