abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10998609
Hallo mensen,

ik heb net een filmpje gedownload en ik wil hem weer deleten, hij zegt echter dat hij in use is door een programma. Heb geen idee hoe en wat?

Iemand een oplossing hoe ik erachter kan komen?

Built for Speed
pi_10998637
staat je download app nog aan? kazaa bijvoorbeeld.. sluit die anders eerst eens af.. lukt t nog niet, zou je bijv. ff voor reboot kunnen gaan en nog s proberen..
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_10998656
DAt heb ik dus al gedaan, werkt niet

Daarnaast krijg ik allemaal pop ups e.d.

Built for Speed
pi_10998665
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:09 schreef HansvanOchten het volgende:
DAt heb ik dus al gedaan, werkt niet

Daarnaast krijg ik allemaal pop ups e.d.

spyware
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 10 juni 2003 @ 01:11:37 #5
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_10998687
uiteraard zou dat kunnen zijn. dat je kazaa ofzo nog aanstaat .. of je mediaplayer als je die daar afspeelt...

maar wat nou als je reboot en als eerste die file wil wissen en die zegt nog steeds dat ie in use is terwijl je nix hebt runnen en die file is ook nie read only ofzo...

ik heb het wel eens gehad met win xp.. eentje heb ik tot de dag van vandaag niet kunnen wissen en andere was in dos mode wel gelukt om te wissen..

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_10998697
Had al zo'n idee

Probeer wel wat anti programs....

Iemand een idee of er btw een SAM key in je register moet staan bij lokal machine?

Built for Speed
pi_10998837
http://www.ad-aware.com

wel update draaien voor je hem aanzet.

Voor de rest gewoon even je taskmanager oproepen als je xp heb en de processen die je filmpje in gebruik zouden kunnen hebben even killen. Anders gewoon is rebooten ?¢Õ

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_10998906
Hmm werkte allemaal niet, heb net in safe mode het filetje gerenamed naar een of ander vaag iets, en kon hem wel deleten!

Thanx iig!

Built for Speed
pi_10999352
windows probeert die dingen automatisch af te spelen in een klein kutvenstertje link in het beeld, als hij die aan heeft staan en je probeert hem te verwijderen doet ie het ook niet omdat ie in gebruik is.
pi_10999464
gewoon in dos-prompt verwijderen...
pi_10999585
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm werkte allemaal niet, heb net in safe mode het filetje gerenamed naar een of ander vaag iets, en kon hem wel deleten!

Thanx iig!

vage windows
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_11005873
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Had al zo'n idee

Probeer wel wat anti programs....

Iemand een idee of er btw een SAM key in je register moet staan bij lokal machine?

Ligt eraan bij windows nt 4+ 5 wel dus win2000 en win xp wel... SAM is namelijk de password databaas.
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')