Wat jatten jullie zoal uit de KroeG/ Bar/ Disco/ Club enz?
quote:Wat wil je nou bereiken met dit kuttopic?
Op vrijdag 6 juni 2003 09:26 schreefhet volgende:
Gisteren was het weer eens zover. Jawel, Kill_Bill was weer eens een beetje dronken. Zeg maar gerust zAT....................
En om een of andere vage reden heb ik dan altijd de neiging om spullen mee naar huis te nemen. Gewoon ordinair jatten. Zo heb ik in mijn huidige collectie al een dartbord, wat cdtjes, een scorebord voor het biljard, een verkeersbord (ook deze kwam uit een kroeg) en zon hele coole spiegel van Heineken. De score van gisteravond was een dienblad. Heb er eigenlijk geen reet aan, maar ja.Wat jatten jullie zoal uit de KroeG/ Bar/ Disco/ Club enz?
DrInK dAn NiEt AlS jE eR nIeT tEgEn KuNt ............
DaT kAn EcHt NiEt MeEr HoOr..........
BrEeZaHtJe TrOuWeNs?
quote:iK pIS hEt AltIJd UiT! LacH3 M@n!
Op vrijdag 6 juni 2003 09:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
iK NeeM Me BieR AltijD Mee NaaR HuiS!
quote:LaAt Je jE BrEeZeRs StAaN dAn?
Op vrijdag 6 juni 2003 09:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
iK NeeM Me BieR AltijD Mee NaaR HuiS!
quote:is dat niet ontzettend duur
Op vrijdag 6 juni 2003 09:29 schreef Blueman het volgende:
sommige nemen vrouwen mee
quote:Vertel eens iets dat ik NIET weet!
Op vrijdag 6 juni 2003 09:27 schreef Jarno het volgende:
jIj BenT eCht de Man!
Wat mot je ermee....?
quote:Stoere gozer.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:30 schreef kill_bill het volgende:[..]
Vertel eens iets dat ik NIET weet!
quote:N3UCKEN?
Op vrijdag 6 juni 2003 09:30 schreef robh het volgende:
3 barkrukken, een complete tap-installatie en een of andere domme serveerster is de buit van gister.Wat mot je ermee....?
quote:Dat is juist de kick. Hoe groter hoe beter! Een glas is niet moeilijk en dus ook minder leuk
Op vrijdag 6 juni 2003 09:29 schreef Blueman het volgende:
valt btw niet op als je met een verkeersbord naar buiten loopt
quote:De clitoris: dit kleine knopje is te vinden aan de bovenkant van de binnenste schaamlippen, waar ze bij elkaar komen. Ze kan een paar millimeter groot zijn, maar ook meer dan een centimeter.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:30 schreef kill_bill het volgende:[..]
Vertel eens iets dat ik NIET weet!
· Normaal zit ze verscholen onder een kapje. Bij opwinding wordt zij groter en komt zij uit haar schuilplaats tevoorschijn. Als de opwinding nog verder toeneemt, wordt zij zo gevoelig dat zij zich terugtrekt.
· Haar enige functie is genot te geven. Voor het orgasme is zij onmisbaar. Het is het meest gevoelige deel van de vulva, vergelijkbaar met de eikel bij onbesneden jongens.
quote:Vraag : Hoe krijg je 4 lordspacies op 1 barkruk?
Op vrijdag 6 juni 2003 09:30 schreef lordspacie het volgende:N3UCKEN?
quote:LOL
Op vrijdag 6 juni 2003 09:31 schreef Jarno het volgende:[..]
De clitoris: dit kleine knopje is te vinden aan de bovenkant van de binnenste schaamlippen, waar ze bij elkaar komen. Ze kan een paar millimeter groot zijn, maar ook meer dan een centimeter.
· Normaal zit ze verscholen onder een kapje. Bij opwinding wordt zij groter en komt zij uit haar schuilplaats tevoorschijn. Als de opwinding nog verder toeneemt, wordt zij zo gevoelig dat zij zich terugtrekt.
· Haar enige functie is genot te geven. Voor het orgasme is zij onmisbaar. Het is het meest gevoelige deel van de vulva, vergelijkbaar met de eikel bij onbesneden jongens.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:31 schreef kill_bill het volgende:[..]
Dat is juist de kick. Hoe groter hoe beter! Een glas is niet moeilijk en dus ook minder leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |