quote:Kutstuk die achtbaan. Kwam wel 50x zo'n klere random encounter daaro tegen. Echt een super kut stuk imo
Op maandag 9 juni 2003 22:21 schreef Zooi het volgende:
FF VII update.Vandaag weer een aantal uren kunnen gamen, zit inmiddels op de Costa del Sol
. en heb de eerste vorm (? gok ik ?) van Jenova kunnen verslaan. Had overigens verwacht dat ik wel eens een keer zou moeten switchen van disk, maar nog steeds niet blijkbaar. Ben nu aangeland op een soort van achtbaan en we zien het morgenavond wel weer verder.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:45 schreef Bananenman het volgende:
Mooie Vivi avatar ZooiVivi is imo het vetste FF character ooit, wat een uitstraling heeft dat gastje in FF IX.
Moest het even kwijt
quote:Je kan hem toch als web url aanzetten? 64 k mag best als weburl... 100 k is de max voor weburl's
Op woensdag 11 juni 2003 19:58 schreef Bananenman het volgende:
Blegh, mijn bewegende Vivi avatar is te grootDeze;
Uploaden is inderdaad max 10k
Ontopic:
FF is leuk
quote:Hopelijk volgt Europa snel.
Square Enix will be releasing Final Fantasy Crystal Chronicles for the GameCube and Final Fantasy X-2 for the PS2 on November 8 in the U.S. Xbox owners can cut out the boxes and make a real cool mobile!
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je kan hem toch als web url aanzetten? 64 k mag best als weburl... 100 k is de max voor weburl's
Uploaden is inderdaad max 10k
Ontopic:
FF is leuk
Dank.
Anyway, ik weet er niet veel meer van...
quote:Ben benieuwd...
June 12, 2003 - A few interesting bits of news have leaked out regarding Final Fantasy Crystal Chronicles, Square Enix's first GameCube entry in the Final Fantasy series. The source of this information appears to be a retailer briefing recently held in Japan.
First, some technical issues regarding the game. As you might have learned from our impressions, the game runs at 30 frames per second. You may not be blown away with that number, but trust us on this one -- it looks great! Plus, it has been revealed that full progressive compatibility will be included, meaning those with proper equipment will be able to experience the game in full resolution.Load times for the game have also been revealed. While much of the game has you wandering about freely through areas of play, when transitioning from the game's large overworld map to individual field maps, you'll have to incur a wait of four to five seconds.
This is definitely not your father's Final Fantasy. Crystal Chronicles does away with the idea of experience points. Instead, defeated enemies drop items, magic and money. Want to go at an adventure alone? Then prepare for a lonely experience, as it seems that there'll be no CPU-controlled allies joining you along your journey. Of course, the main focus of the game is multiplayer, but according to this source, in order to play with multiple players at least one player will have to have a Game Boy Advance hooked up (in Japan, each copy of Crystal Chronicles comes bundled with a GBA Cable).
When starting off on your adventure, you select between single and multiplayer modes. Once you've selected the name of your town, you decide upon your character's name, gender, race, hair style and parent's guild. Don't worry if you can't decide right off the bat on single or multiplayer modes, as once you've started single player mode, you'll be able to go to switch to multiplayer mode once the story has progressed a bit.
Check back soon for more on Crystal Chronicles.
quote:Ben in ieder geval al blij om te lezen dat je ook gewoon single player kunt spelen zonder al te gekke beperkingen. Dat verplichte multiplayer hoeft van mij niet zo heel erg.
Op vrijdag 13 juni 2003 02:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]Ben benieuwd...
quote:Jawel hoor, maar wat jij hebt is een re-release, uitgebracht door Sunsoft. Het enige verschil met het origineel is het logo op het doosje.
FF Legend II is binnen. Maar tot mijn verbazing is dat geen Square Game
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 08:43 schreef chibibo het volgende:[..]
Jawel hoor, maar wat jij hebt is een re-release, uitgebracht door Sunsoft. Het enige verschil met het origineel is het logo op het doosje.
quote:Vivi is idd cool maar ik vind Barret de diepte character van de FF reeks
Op woensdag 11 juni 2003 11:59 schreef Bommie het volgende:Vivi
quote:Omdat Square geen zin/tijd/geld had om het opnieuw uit te brengen en Sunsoft wel. Sunsoft is tegenwoordig bezig om zelf rpg's uit te brengen en dan helpt het als mensen je naam al kennen van andere RPG's. Een legende als Final Fantasy op je naam kunnen zetten is dan uiteraard een grote pre. Plus dat ze denken er veel geld aan te kunnen verdienen want een FF licentie is imho niet echt goedkoop.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:02 schreef Zooi het volgende:[..]
. Waarom zou iemand een game opnieuw uitbrengen en dan alleen het logo op het doosje veranderen? Beetje vaag toch?
quote:Okay duidelijk. Zo leren we elke dag weer wat.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:06 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Omdat Square geen zin/tijd/geld had om het opnieuw uit te brengen en Sunsoft wel. Sunsoft is tegenwoordig bezig om zelf rpg's uit te brengen en dan helpt het als mensen je naam al kennen van andere RPG's. Een legende als Final Fantasy op je naam kunnen zetten is dan uiteraard een grote pre. Plus dat ze denken er veel geld aan te kunnen verdienen want een FF licentie is imho niet echt goedkoop.
Weet je toevallig of er nog daadwerkelijk veranderingen aangebracht zijn in de game zelf of zo? Of is het gewoon een 1 op 1 uitgave geweest?
quote:Waarschijnlijk heeft Sunsoft Square benaderd, en vond Square het interessanter om op deze manier nog geld aan een oud spel te verdienen, dan zelf de hele mallemolen van een re-release te doorlopen.
Okay duidelijk. Zo leren we elke dag weer wat.. Blijf het wel vaag vinden overigens, wel geld vangen voor een licentie maar niet zelf willen uitbrengen en aan de andere kant een bedrijf wat gewoon de rechten van een game koopt en er dan mee gaat lopen pronken.
quote:Voor zover ik weet zijn ze alle vier (Legend 1-3 & Adventure) exact hetzelfde als het origineel.
Weet je toevallig of er nog daadwerkelijk veranderingen aangebracht zijn in de game zelf of zo? Of is het gewoon een 1 op 1 uitgave geweest?
Tis al zo lang geleden eigenlijk
http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml
quote:Was dat niet de trap af en dan ergens links helemaal achterin?
Op zaterdag 14 juni 2003 10:54 schreef Scylla het volgende:
Zit nu op een boot. Yuna wil dat ik guradian wordt, en Wakka zegt dat ik maar moet gaan slapen voor het grote toernooi morgen. Maar ik kan mn bed nergens vinden!
Belachelijk verslavend trouwens
Oh ja. Check mijn Ebay veiling met de andere VII. .
Wil nog wel eens zien of deze persoon werkelijk over de brug gaat komen maar anders is het leuk verdiend. . gekocht voor 20 euro dus
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3028876716&category=3727&rd=1
Anyway, als hij betaalt bof je flink
Zat alleen wel vanmiddag te denken om misschien eens wat vaker van party te wisselen omdat ik eigenlijk nooit met die chickies speel. Ik weet niet of ik ze later in de game nog nodig ga hebben, maar als dat zo is kan dat wellicht wat problemen opleveren als ze nog een erg laag level hebben.
Iemand die advies kan geven? Meestal speel ik dus met XIII en barret.
quote:Er komen nog heeeeele coole secret characters bij straks en levelen moet je idd even om te tijd doen, maar het is wel zo dat character waar je niet mee gamed gedeeltelijk met je mee groeien. Ik kan me dat nog wel herinneren. Ik gamede veel met Tifa (ze heeeeerst zo) en Barret, maar ook Yuffie en Vincent heeeersen.
Op zondag 15 juni 2003 21:45 schreef Zooi het volgende:
FF VII update. Ben inmiddels bij Cosmo Canyon aangeland. Goftedomme wat is dit een mooie game.Zat alleen wel vanmiddag te denken om misschien eens wat vaker van party te wisselen omdat ik eigenlijk nooit met die chickies speel. Ik weet niet of ik ze later in de game nog nodig ga hebben, maar als dat zo is kan dat wellicht wat problemen opleveren als ze nog een erg laag level hebben.
Iemand die advies kan geven? Meestal speel ik dus met XIII en barret.
Geniet je een beetje ? In Cosmo Canyon ga je fantastische dingen meemaken
Maar het is ook wel goed...nu Yuna een beetje sterk is kan ik met Ifrit alles aan
quote:Nog wel ja,.....
Op zondag 15 juni 2003 22:32 schreef Scylla het volgende:
Maar het is ook wel goed...nu Yuna een beetje sterk is kan ik met Ifrit alles aan
Maar in ieder geval,.......... welkom in de wereld van Final Fantasy
quote:Kijk eens op www.ebay.co.uk, daar liggen de prijzen een stuk lager.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:35 schreef Drama het volgende:
Jeetje, 71 euro voor FFVII? Het is een van de minder gemakkelijk verkrijgbaardere Final Fantasy's, inderdaad, maar ik heb geloof ik niet eens 71 euro betaald voor mijn FFII compleet & mint, die toch net even een tikje moeilijker te vinden is...
quote:Ik speel meestal ook met hun. XIII vind ik een van de stoerste characters die ik ken
Op zondag 15 juni 2003 21:45 schreef Zooi het volgende:
Meestal speel ik dus met XIII en barret.
Later in het spel speel word hetm steeds moeilijker om je party te kiezen, er zijn ZOVEEL coole characters !
quote:Je moet ook voornamelijk met Cloud spelen (behalve in het coole stuk waar ik nu niet over ga spoileren) en Cid was ook heeeel cool zeg. Die peuk van hem
Op maandag 16 juni 2003 14:35 schreef Shinny het volgende:
ik speelde altijd met cloud en dan een combinatie van barret en cid of redXIII met aeris of tifa..
FF6
FF7
FF8
Ik wens je oprecht veel geluk! De laatste 2 FF VII die wij hebben aangeboden op e-bay zijn voor 71, 75 en 77 EUR zogenaamd gekocht door 3 verschillende accounts met 0 en 1 feedback en vervolgens nooit meer wat van gehoord
quote:Er is niets meer rottiger dan inderdaad iets verkopen (ongeacht de prijs) en dan realiseren dat ze toch nooit contact op zullen nemen of af zullen nemen inderdaad. Het kost je tijd, frustratie en ook geld uiteindelijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 00:06 schreef beyond_cool het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 juni 2003 17:59 schreef Zooi het volgende:
Oh ja. Check mijn Ebay veiling met de andere VII..
Wil nog wel eens zien of deze persoon werkelijk over de brug gaat komen maar anders is het leuk verdiend.. gekocht voor 20 euro dus
Ik wens je oprecht veel geluk! De laatste 2 FF VII die wij hebben aangeboden op e-bay zijn voor 71, 75 en 77 EUR zogenaamd gekocht door 3 verschillende accounts met 0 en 1 feedback en vervolgens nooit meer wat van gehoord
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat het bij mij deze keer ook het geval zou zijn, maar koper heeft inmiddels al twee keer contact opgenomen, zijn gegevens doorgestuurd en verzekerd dat hij het per direct over zal maken.
Ik heb momenteel dus wel aardige hoop. In dat geval hou ik er inderdaad een behoorlijk goede deal aan over.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 00:23 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe FFCC screensART
quote:Lente 2004 schat ik
Op dinsdag 17 juni 2003 10:40 schreef Shinny het volgende:
weet iemand nog wanneer ff10-2 uitkomt, ben het vergetuh en k zie het nergus staan
quote:Ik hoop tegen die tijd X net uit te hebben, kan ik in één ruk door.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF X-2 en FF:CC releasen allebei in November geloof ik
quote:Inderdaad... Moet ik wel opschieten
Op dinsdag 17 juni 2003 17:08 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik hoop tegen die tijd X net uit te hebben, kan ik in één ruk door.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |