Dit is een gloednieuwe, zilverkleurige console inclusief adapter en Engelstalige handleiding nieuw in doos!
De Gameboy is bij mij thuis te Culemborg werkend te bezichtigen.
Let op! Deze unit is met een 220V UK-adapter. Om
de unit te gebruiken heb je dus een eenvoudige converter nodig. Je kan ook een losse adapter specifiek voor de GBA SP kopen zodra deze beschikbaar zijn in de winkel.
Vraagprijs 125 euro
Nog even een herinnering aan de V&A-FAQ...
Kijken, niet kopen = okee
Zeuren, niet bieden = niet okee (oprecht commentaar naar baukster@hotmail.com sturen aub)
Bied 40 euro.. komt nl. nog iets van 8 euro bij voor een converter..
M.a.w. ik zou iets van je prijs afdoen .
quote:De aangegeven winkels kunnen allemaal de GBA SP pas over vier weken leveren.
Op woensdag 4 juni 2003 14:03 schreef B1tchwax het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/56109
Bied 40 euro.. komt nl. nog iets van 8 euro bij voor een converter..
quote:Hij is niet tweedehands. Nieuw en ongebruikt in doos. Ik heb zelf een eigen GBA SP en die gaat niet weg
Op woensdag 4 juni 2003 14:05 schreef Lexie het volgende:
Waarom zou iemand een tweedehands SP kopen voor 125 euro waar je ook nog een adapter voor moet gaan zoeken, terwijl er een Nederlandse bij de Media Markt ligt?
M.a.w. ik zou iets van je prijs afdoen.
Dan even een huishoudelijke mededeling: het staat je natuurlijk vrij om een bod te doen NIET om commentaar op de vraagprijs te leveren LEZEN. hint: onderaan mijn eerste post
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 04-06-2003 14:57]
quote:Commentaar op een te hoge vraagprijs mag nog altijd. Maar ja, als je er mee wilt blijven zitten.
Op woensdag 4 juni 2003 14:22 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
De aangegeven winkels kunnen allemaal de GBA SP pas over vier weken leveren.
40 euro... Hmmmm, even denken... nee
8 euro voor een converter klopt zo'n beetje wel
[..]Hij is niet tweedehands. Nieuw en ongebruikt in doos. Ik heb zelf een eigen GBA SP en die gaat niet weg
Er is in Nederland momenteel geen voorraad GBA SP, ook niet bij MediaMarkt... Dan even een huishoudelijke mededeling: het staat je natuurlijk vrij om een bod te doen NIET om commentaar op de vraagprijs te leveren
LEZEN. hint: onderaan mijn eerste post
quote:Niet als je zelf geen bod uitbrengt... Ik heb geen zin in verder discussie, ga de faq nog maar eens goed lezen.
Op woensdag 4 juni 2003 14:59 schreef Lexie het volgende:
Commentaar op een te hoge vraagprijs mag nog altijd. Maar ja, als je er mee wilt blijven zitten.
MediaMarkt heeft ze niet liggen momenteel. En als jij werkelijk gelooft dat ik ermee blijf zitten, ben ik een kikker!
quote:Welk model? / Welke kleur? / Hoe oud? / Aankoopbewijs? / Accesoires?
Op woensdag 4 juni 2003 15:19 schreef mel723 het volgende:
ruilen tegen een sony minidisc speler?
quote:der staat mz-r55 op. zilverkleurig, zo'n 3,5 jaar oud maar werkt nog perfect, geen aankoopbewijs meer denk ik (wie weet ook wel, ik moet even kijken) maar met een beetje geluk wel nog de doos enzo (moet ik even bij m'n ouders gaan kijken). qua accesoires zit er zo'n afstandbedieningdraadje bij waar jeje koptelefoon in stopt, waar ook een lichtje in zit en de titels van je nummers voorbij komen scrollen. er zit een oplaadbaar plat batterij in maar dies niet echt ideaal, je kan er een plastic dingetje aan schroeven waar 2 penlights in gaan. nieuwwaarde was indertijd zo'n 800 gulden.
Op woensdag 4 juni 2003 15:24 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Welk model? / Welke kleur? / Hoe oud? / Aankoopbewijs? / Accesoires?
-edit-
http://www.minidisc.org/part_Sony_MZ-R55.html
dit is m dus
[Dit bericht is gewijzigd door mel723 op 04-06-2003 15:36]
quote:Laat ik nou toevallig ooit dezelfde gehad hebben... Helaas gestolen uit een gesloten ruimte(!)...
Op woensdag 4 juni 2003 15:29 schreef mel723 het volgende:
mz-r55
zilverkleurig
3,5 jaar oud
geen aankoopbewijs
afstandbedieningdraadje
oplaadbaar plat batterij in maar dies niet echt ideaal
nieuwwaarde was indertijd zo'n 800 gulden
quote:nou dan ben ik afgezet toen
Op woensdag 4 juni 2003 15:42 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Laat ik nou toevallig ooit dezelfde gehad hebben... Helaas gestolen uit een gesloten ruimte(!)...
Hierdoor weet ik ook dat deze modellen momenteel tweedehands iets van 55+ euro zijn. 3,5 jaar is lang voor dit model en er zit dus een dikke kans in dat hij het begeeft binnen een jaar. Nieuwwaarde (twee dagen na introductie) was 699,- gulden. Ik heb er momenteel ook geen per se nodig aangezien ik zelf ook een GBA SP heb
Met respect voor je md-speler zal ik hem toch niet kunnen accepteren.
oeps kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |