quote:rij over die g heen ook_gek je kunt t
Op vrijdag 27 juni 2003 10:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar dan kom ik met die ML van m,n papa dat is toch om de hoek en dan mag het wel
Dan ga ik ook los met die ML
quote:is goed
Op vrijdag 27 juni 2003 11:49 schreef Kreator het volgende:
Hou het hier ff ontopic svp.. 1 topic met slowchat is wel genoeg.
quote:Ja.dat valt soms niet mee.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:49 schreef Kreator het volgende:
Hou het hier ff ontopic svp.
quote:Bij jou is toch niet betaal parkeren
Op maandag 30 juni 2003 15:24 schreef Ballebek het volgende:
Oh ja; wel parkeergeld betalen anders krijg je zo'n blauw bonnetje a 44 Euri onder je wissers...
quote:Nog 1x offtopic (Sorry Krea)
Op maandag 30 juni 2003 15:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Bij jou is toch niet betaal parkeren
Maar ik wist niet dat je tuin zo groot was
IS zeker wel betaald parkeren, alleen niet dat stukje voor me deur
quote:Ik zou maar opschieten jong.
Op woensdag 4 juni 2003 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik zal zelf voor gaan:Ik kom, met de onderstaande auto.
Datum: Juli/Augustus
Plaats: Arnhem/Doetinchem
quote:er is een poll geweest over wanneer, en het merendeel was ervoor om te wachten to na Augustus.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:20 schreef Priapus het volgende:[..]
Ik zou maar opschieten jong.
Maar ik begrijp dat je interesse hebt? Open dan een poll, over wanneer de volgende meet moet komen (eerste datum over 1 tot 2mdn anders kan niemand)
quote:een 2e meet? why did nobody told me ?
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:24 schreef PeuRac het volgende:[..]
er is een poll geweest over wanneer, en het merendeel was ervoor om te wachten to na Augustus.
Maar ik begrijp dat je interesse hebt? Open dan een poll, over wanneer de volgende meet moet komen (eerste datum over 1 tot 2mdn anders kan niemand)
quote:Hey! ik wist het ook niet.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:29 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
een 2e meet? why did nobody told me ?
quote:ik kom nu wel, maar dan mag t niet t wkd van 19 oktober dan ben ik nl in Polen bij mn vriedin
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:54 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey! ik wist het ook niet.
Ik wil wel weer, als jij ook meedoet, organidinges spelen
moeten we slash ook zover krijgen.
Edit - kom niet meer met de Alfa dan, wordt waarschijnlijk een Vito
Poll: Wanneer 2e Fok! PTA meeting?
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
En als suggestie voor een locatie: Arnhem (eigenlijk Duiven, is een halve min verder, de locatie welke ik voor ogen heb is zelfs sneller als Arhnem centrum)
quote:Post hier een oproep, met je woonplaats erbij, als er iemand bij jou uit de buurt ook gaat, dan neemt hij (of zij, dat zou wel gaaf zijn, als er ook vrouwen kwamen) je wel mee.
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:33 schreef super_honda het volgende:
hmmm lijkt me ook wel weer leuk om te komen. moet alleen nog ff kijken of ik weer met iemand kan meerijden ofzo(en of ik uberhaupt wel weer kan komen), ik ga niet een heel eind op me MB rijden..........
Liquid: lees m'n sig
Waarschijnlijk ben ik dan nog steeds autoloos dus het word weer OV of de excel van m'n ma...
Ik ben niet te beroerd een stuk te rijden, maar dan is apeldoorn bv wel een stukkie centraler. De vorige keer werd Arnhem genoemd, dat ligt ook redelijk centraal.
Daarnaast moet er nagedacht worden over de mogelijke dingen die er te doen zijn, das ook wel handig. (Karten, automuseüm, bowling, vreettent)
Datum, tja, dat weet ik zo nog niet. Wel een eindje vooruit zodat iedereen die wil komen dan ook daadwerkelijk het topic heeft gezien en de mogelijkheid heeft tijd vrij te maken.
Oh ja, ik kom uit Vroomshoop, dus het oosten. Net als o.a. liquid en broes. die komen hoop ik ook
quote:Duiven ligt bijna letterlijk onder de rook van arnhem....
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
Kan het *iets* centraler dan utrecht/duiven?Ik ben niet te beroerd een stuk te rijden, maar dan is apeldoorn bv wel een stukkie centraler. De vorige keer werd Arnhem genoemd, dat ligt ook redelijk centraal.
Daarnaast moet er nagedacht worden over de mogelijke dingen die er te doen zijn, das ook wel handig. (Karten, automuseüm, bowling, vreettent)
Datum, tja, dat weet ik zo nog niet. Wel een eindje vooruit zodat iedereen die wil komen dan ook daadwerkelijk het topic heeft gezien en de mogelijkheid heeft tijd vrij te maken.
Oh ja, ik kom uit Vroomshoop, dus het oosten. Net als o.a. liquid en broes. die komen hoop ik ook
mocht ik de organisatie ergens mee kunnen helpen, mail/bel/sms....
in duiven zit een mac (verzamelplaats?) en een kartbaan.....
Wie organistiert het dit keer eigenlijk?
Van de organisatoren van de vorige keer ben ik de enige die nog als regular PTA over is.
Ik heb slashme gemsnned, misschien dat hij de pta meet mailbox en website weer open wil gooien en evt beheren.
Anders ben ik er de keer daarna wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |