Is er een makkelijke manier om Naam, bestandsgrootte en Duur van filmpjes in een dir naar een text bestand te schrijven??
De bestandsnaam weet ik al, maar is er een manier om de grootte en duur op te slaan??
Voor de bestandsnaam:
dir/a/on/b *.* > naam.txt
Maybe is er een toevoeging voor details??
[edit] grootte natuurlijk wel
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 03-06-2003 14:30]
quote:Zijn die ook niet te achterhalen via een VBS-scriptje?
Op dinsdag 3 juni 2003 14:11 schreef hyperfuzz het volgende:
Grootte en duur zijn niet bekend in een DOS box. Die gegevens zijn slechts beschikbaar via de previewers in Explorer.
edit: als je gewoon dir >x.txt doet heb je ook de grootte erbij trouwens.
quote:Dat zou heel goed kunnen natuurlijk, dan stap je dus van (DOS) batch af en schrijf je een Windows scriptje. Ook een idee.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:15 schreef K3 het volgende:[..]
Zijn die ook niet te achterhalen via een VBS-scriptje?
quote:Kan je de duur van een file niet uit de header van het file halen?
Op dinsdag 3 juni 2003 14:39 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk, dan stap je dus van (DOS) batch af en schrijf je een Windows scriptje. Ook een idee.
quote:En enig idee hoe dat moet?
Op dinsdag 3 juni 2003 14:39 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk, dan stap je dus van (DOS) batch af en schrijf je een Windows scriptje. Ook een idee.
- download en start GSpot
- kies Options -> Export...
- selecteer "enable exporting"
- klik bij "export format" op "modify" en vul bijv. "%@ %B %K" in voor naam, grootte, duur (voorbeeld)
- kies in gedeelte "file setup" voor "one file" en kies een bestandsnaam
- klik OK
- kies nu File -> open en selecteer meerdere bestanden (in 1 map dus)
- kies File -> Batch -> Process All Files (non-stop)
klaar
quote:Thx voor de uitleg man!!
Op dinsdag 3 juni 2003 15:15 schreef BdR het volgende:
ik heb het ff uitgezocht- download en start GSpot
- kies Options -> Export...
- selecteer "enable exporting"
- klik bij "export format" op "modify" en vul bijv. "%@ %B %K" in voor naam, grootte, duur (voorbeeld)
- kies in gedeelte "file setup" voor "one file" en kies een bestandsnaam
- klik OK
- kies nu File -> open en selecteer meerdere bestanden (in 1 map dus)
- kies File -> Batch -> Process All Files (non-stop)klaar
MAAR!
kheb precies gedaan wat je zei, en alles flits enzo maar de uiteindelijke txt is leeg ?!?
quote:heb je na het invoeren van de export format ook op de knop "accept" geklikt, voordat je op OK klikte? ik denk dat dat het is.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:45 schreef metallicattim het volgende:
kheb precies gedaan wat je zei, en alles flits enzo maar de uiteindelijke txt is leeg ?!?
GSpot is best goed, alleen staat er in de readme.txt nu nog STEEDS (al vrij lang) alleen de tekst "more documentation some other time..." terwijl er wel steeds meer functionaltiteit bij is gekomen is een beetje uitleg nou zoveel moeite?
quote:Jah ik had nie op Apply geklikt...
Op dinsdag 3 juni 2003 17:26 schreef BdR het volgende:[..]
heb je na het invoeren van de export format ook op de knop "accept" geklikt, voordat je op OK klikte? ik denk dat dat het is.
GSpot is best goed, alleen staat er in de readme.txt nu nog STEEDS (al vrij lang) alleen de tekst "more documentation some other time..." terwijl er wel steeds meer functionaltiteit bij is gekomen
is een beetje uitleg nou zoveel moeite?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |