Salaris en extra's zijn prima geregeld!
Bij Albert Heijn is alles prima geregeld. Je krijgt een goed salaris, vakantiegeld en een reiskostenvergoeding.
Salaris valt trouwens wel een beetje tegen, vind ik.
quote:Je krijgt vakantiegeld in mei, dus ik heb het al binnen. Als je nu nog moet beginnen bij de AH zit dat er dus mooi niet meer in voor je
Op maandag 2 juni 2003 21:30 schreef ee-04 het volgende:
ik dacht van niet nee maar als je bij de site van ah kijkt, en gaat naar vakantiewerk, staat dit er:Salaris en extra's zijn prima geregeld!
Bij Albert Heijn is alles prima geregeld. Je krijgt een goed salaris, vakantiegeld en een reiskostenvergoeding.
quote:Wat je aan het eind van het jaar krijgt is winstuitkering
Op maandag 2 juni 2003 21:30 schreef mhr-zip het volgende:
8% van je loon is vakantie geld.
dat krijg je uit betaald per mei 2004
of je laatste loonstrook.
-edit- typo
quote:Ik ben 19 en krijg 4,55. Dus vast iets van 4 euro als je 18 bent. Je moet beter vakantiewerk kunnen vinden.
Op maandag 2 juni 2003 21:39 schreef ee-04 het volgende:
wat is trouwens ongeveer het loon, 18 jaar ben ik, bruto/netto?!
quote:hij bedoelt met laatste loonstrook niet het einde van het jaar. Je krijgt vakantiegeld in mei. Mocht je voor die tijd stoppen met werken, dan krijg je die 8% op je laatste loonstrook dat je werkt...
Op maandag 2 juni 2003 21:32 schreef Gurby het volgende:[..]
Wat je aan het eind van het jaar krijgt is winstuitkering
-edit- typo
quote:Je moet eens zorgen dat je verkoper 2 wordt dan...
Op maandag 2 juni 2003 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ben 19 en krijg 4,55. Dus vast iets van 4 euro als je 18 bent. Je moet beter vakantiewerk kunnen vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Gurby op 02-06-2003 21:43]
quote:Is dat netto/bruto? hoeveel gaat er vanaf als het bruto is?
Ik ben 19 en krijg 4,55. Dus vast iets van 4 euro als je 18 bent.
Ik zou het bijbaantje aannemen als je wilt werken. Veel bijbaantjes zijn er op het moment geloof ik niet.
[edit]ik zie nu net dat je 18 bent. Dit betekend dat je ook op "gekke" tijden mag werken. Destijd werd bij ons de acties voor de volgende week op zaterdagavond gevuld. Omdat dit na 18.00 is op zaterdag, kreeg je 150% uitbetaald. Is dus ook lekker meegenomen. Het was dan vullen van 18.00 tot circa 22.00.. Daarna nog tijd zat om te gaan stappen.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Vince-E op 02-06-2003 21:49]
quote:Mijn € 5,95 is bruto en veel gaat er niet af, VUT en Ziekenfonds. Loonheffing krijg je terug van de belasting zolang je niet te veel werkt
Op maandag 2 juni 2003 21:45 schreef ee-04 het volgende:[..]
Is dat netto/bruto? hoeveel gaat er vanaf als het bruto is?
[Dit bericht is gewijzigd door Gurby op 02-06-2003 21:49]
quote:Ja, ben net paar maanden bezig...
Op maandag 2 juni 2003 21:41 schreef Gurby het volgende:[..]
Je moet eens zorgen dat je verkoper 2 wordt dan...
quote:In sommige filialen is het (of in ieder geval was het) zo dat je na een half jaar of een jaar automatisch verkoper 2 wordt, bij ons niet btw
Op maandag 2 juni 2003 21:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, ben net paar maanden bezig...
.
iedere werkgever moet je dit gewoon uitbetalen, ongeacht hoelang je ergens werkt of welk contract je hebt!
Ik ben 19, verkoper 2 en krijg ¤5,18 per uur.
Je vakantiegeld krijg je als vakantiekracht inderdaad bij je laatste salaris (dus als je stopt met werken).
Winstuitkering krijg je alleen als je er al minimaal 3 periodes (of zoiets) werkt aan het einde van het jaar.
Je betaalt geen belasting; de belasting die je wel betaald kan je aan het einde van het jaar terug vragen.
Van die ¤5,18 bruto gaat dus alleen ziektekosten af (en misschien wat vut-premie).
Hierbij alles beantwoord?????
quote:ik verdien 4.03 en ik ben 17
Ik ben 19 en krijg 4,55. Dus vast iets van 4 euro als je 18 bent. Je moet beter vakantiewerk kunnen vinden.
quote:Dan naaien ze me.
Op maandag 2 juni 2003 21:55 schreef donald_dick het volgende:[..]
ik verdien 4.03 en ik ben 17
quote:AH let op de kleintjes hè
Op maandag 2 juni 2003 21:56 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dan naaien ze me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |