Op de opvolging van Leo Beenhakker wil Van Eijden nog niet vooruit lopen. Van Eijden: ,,Wij zullen ons de komende maanden goed beraden. Overhaaste beslissingen zullen we zeker niet nemen. Voorlopig is Leo nog in functie.
Leo Beenhakker (van 2 augustus 1942) speelde voor Terido, Xerxes en Zwart-Wit 28 en vestigde vervolgens wereldwijd zijn naam als trainer. Hij werkte achtereenvolgens bij SV Epe, Go Ahead Eagles, Veendam, Cambuur, (opnieuw) Go Ahead Eagles, Feyenoord, Ajax, Real Zaragoza (ESP), Volendam, Real Madrid, (opnieuw) Ajax, (opnieuw) Real Madrid, Grasshopper Club (SUI), America (MEX), Istanbulspor (TUR), Guadalajara (MEX), Vitesse en (opnieuw) Feyenoord. Bovendien was hij in 1985 en 1986 en 1990 bondscoach van het Nederlands Elftal. Met Nederland werd hij tijdens het WK van 1990 in de achtste finale uitgeschakeld door Duitsland. In 1993 en 1994 coachte hij de nationale ploeg van Saudi Arabië.
Met Ajax werd Leo Beenhakker twee keer landskampioen (1980 en 1990), met Feyenoord één keer en met Real Madrid drie keer. Met de Koninklijke won hij in 1989 de beker en in 1988 de Spaanse Supercup. In 1999 pakte hij met Feyenoord de Johan Cruijff Schaal.
Leo Beenhakker trad op 1 september 2000 in dienst bij Ajax als technisch directeur. Eerder had hij dezelfde functie bekleed bij Vitesse.
Maar we zullen t wel horen
Ik ben benieuwd wie hem zal opvolgen.....Cruijf misschien
quote:is die gozer er zo kapot van dat epe niet gepromoveerd is?
Hij werkte achtereenvolgens bij SV Epe, Go Ahead Eagles, Veendam, Cambuur, (opnieuw) Go Ahead Eagles, Feyenoord, Ajax, Real Zaragoza (ESP), Volendam, Real Madrid, (opnieuw) Ajax, (opnieuw) Real Madrid, Grasshopper Club (SUI), America (MEX), Istanbulspor (TUR), Guadalajara (MEX), Vitesse en (opnieuw) Feyenoord.
Zal hem ook niet echt missen, heb niet echt iets tegen hem ook hoor, maar er zijn zat goeie mensen voor die plek..
*sollicitatie brief schrijft*
quote:* Dylan Dog hoopt dat HeatWave het wordt...
Op maandag 2 juni 2003 13:05 schreef HeatWave het volgende:Zal hem ook niet echt missen, heb niet echt iets tegen hem ook hoor, maar er zijn zat goeie mensen voor die plek..
*sollicitatie brief schrijft*
quote:Nee, dan liever Cart_man of zo, die dan de club van binnen uit verrot maakt natuurlijk
Op maandag 2 juni 2003 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:* Dylan Dog hoopt dat HeatWave het wordt...
Maaruh, iemand een idee wat de prive redenen nou zijn (miscchien moeten we de vrouwen raadplegen omdat dit meer het prive/story niveau is?)
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
* Dylan Dog hoopt dat HeatWave het wordt...
Tnx! Ik heb erg veel zin in mijn nieuwe job
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:29 schreef SmeeR het volgende:
Hmm, ik zal hem niet echt missen!
Ben benieuwd wanneer hij zijn 2e 'thuiskomst' bij feyenoord zal melden!
quote:Stopt ie dan bij Studio Sport
Op maandag 2 juni 2003 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:. Don Kakkerlak
.
Opgerot staat netjes..
Laat Cruijff nu maar komen ofzo...
quote:Ongetwijfeld..Cruijff speelde ook goed bij f'nerd..
Op maandag 2 juni 2003 13:15 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk kogelbrieven. Want wat voor andere dingen kan je hier niet verwerken en daar wel. Hij gaat waarschijnlijk in Mexico aan de slag, kan daar nog wat verdienen, maar dat is denk ik niet de reden voor zijn vertrek. Hij deed heel goed werk, zijn veel toppers in spe binnengehaald, en was rustig in de media.
Ik denk zeld misschien dat Marco van Basten tijdelijk deze functie gaat bekleden. Of misschien een doorschuif actie binnen de ajax staf.
Opvolger komt er misschien voorlopig wel helemaal niet.
Cruijff doet dat nooit, heeft het veel te druk met golfen, die wil alleen een adviserende rol heeft ie vaak zat gezegd. Ik vind het wel een goeie functie voor Blind maar die heeft denk ik geen zin om afscheid van het gras te nemen voor het kantoor.
Misschien toch van Gaal maar eens polsen ervoor, zodat ie nadat Ronny in 2004/2005 naar Barca gaat meteen hem kan opvolgen aangezien van Basten duidelijk eerst kleiner wil beginnen.
Overigens, erg goeie zaak dat LB weg is. Het wanbeleid in spelersaankopen en selectiesspeleraantallen komt op zijn conto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |