Hoe kan ik van de klote startpagina en banner afkomen? Heeft iemand hier ideeen over?
Browser: Internet Explorer (daar startpagina veranderen werkt ook niet)
Het programma heet MS-portal.
Hij veranderd mijn startpagina telkens in (NIET OP DRUKKEN!!)
-edit: link is niet nodig-
Bedankt alvast !!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-06-2003 11:53]
(ps post zal zo wel verplaatst worden)
/edit
http://www.lavasoft.de/support/download/
kun je meteen downloaden
[Dit bericht is gewijzigd door -_Tommy_- op 02-06-2003 10:37]
quote:kee
Op maandag 2 juni 2003 10:37 schreef 327 het volgende:
Thanx tommy, ik ga het proberen, maar zoals ik al zei het draaien van een ad-killer (vast een vorm van adaware?) hielp niet..
meestal lost adaware de hardnekkige dingen ook op hoor, anders idd je cookies en je tijdelijke inet bestanden dumpen
Cookies weghalen zal ik proberen, thanx SteveO
[Dit bericht is gewijzigd door kleinstofzuigertje op 02-06-2003 10:46]
Thanx klein stofzuigertje... ga ik ook downloaden en proberen! You rawk (samen met tommy )
[edit]
Je had al wat gevonden
Je moet dus ff msconfig draaine -> opstarten -> daar ff in de lijst kijken en het proggie uitvinken...
Ook ff het mapje: program files\ms-connect wegdonderen...
Mijn vader heeft ook geregeld last van dit soort troubles
edit
Maak van MS-Connect maar ms-portal (beide namen kunnen voorkomen!)
quote:SWF??? Das toch Shock Wave File (ofzo, was iets met flash te doen meen ik)
Op maandag 2 juni 2003 12:09 schreef EggsTC het volgende:
Zoek is naar een SWF bestand.. die willen ook wellis vervelend zijn.
Maar iig die klote proggies komen zomaar binnen wandelen.. Bij me vriendin stond eerst ook zon hardnekkig geval wat steeds maar de startpage veranderde enzo....
Ben ongeveer 3 uur ermee bezig geweest. Eerst uit msconfig keilen, pleurt hij het er op een andere manier weer in!
Was wel klote, want de start pagina was heel "vies" en haar zusje van 10 zit vaak achter de PC
Helaas werd dat MS-Connect er op gezet, zonder dat ik het er op wilde hebben, en vond Ad-Aware hem ook niet ... Het probleem is dat dat *&(*&(*&) ding in je register gaat zitten frutten, en zelfs als de de 2 keys compleet verwijdert, die zooi weer terugkomt...
Je bent gezegend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |