abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 07:54:35 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_10819193

Daar lig je nu... midden in de woonkamer... er zit geen leven meer in je... Je bent net op een walgelijke manier aangereden en de klap heb je niet overleefd. Je stond keurig bij het zebrapad, bij het losloopgebied.... Wat moeten we nou zonder jou..??

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10819198
pi_10819204
Dit is triest... Heel veel sterkte gewenst!
pi_10819207
Sterkte
Die kutauto's letten nooit op
en laat me gokken...
De auto is niet gestopt? of hooguit om naar ze auto te kijken?
pi_10819210
Meid wat vreselijk !!!!!!!!!!!!!!

heel veel sterkte !

† In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 08:00:58 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_10819216
quote:
Op maandag 2 juni 2003 07:59 schreef xtravical het volgende:
Sterkte
Die kutauto's letten nooit op
en laat me gokken...
De auto is niet gestopt? of hooguit om naar ze auto te kijken?

Een paar honderd meter later stopte hij nadat hij zag dat ze dood op het zebrapad lag.... en inderdaad, hij liep maar te janken om zijn schade, terwijl godverdomme mijn hond dood op de straat lag en mijn andere hond er om heen aan het rennen was.

pi_10819231
Ik ken het.. ik heb het vorig jaar gehad
dat zijn gewoon een stelletje walgelijke klootzakken !
ze geven dan niks om de dood van je hond
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 08:09:58 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_10819245
quote:
Op maandag 2 juni 2003 08:06 schreef xtravical het volgende:
Ik ken het.. ik heb het vorig jaar gehad
dat zijn gewoon een stelletje walgelijke klootzakken !
ze geven dan niks om de dood van je hond
Het maakte hem inderdaad geen flikker uit.. hij jankte alleen maar om zn bussie, terwijl ik gilde dat ik verzekerd was.

Weet je wat het ook nog is, het had wel een kind of een volwassene kunnen zijn, ze stond bij het zebrapad!!

Ik schaam me kapot, ik heb gisteravond nog op dr gemoppert omdat ze dr ondervacht van het ene op het andere moment aan het verliezen was.

pi_10819263
grrrrrr.....

echt kut...

Was ze al oud?

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 08:15:27 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_10819273
quote:
Op maandag 2 juni 2003 08:13 schreef Lopat het volgende:
Was ze al oud?
net 5 en we hebben dr van pup af aan.
pi_10819290
Triest hoor in deze wereld, ik heb het ook eens zien gebeuren, en die lul reed ook gewoon door. Als ze uitstappen en om hun schade zeuren verdienen ze een tik voor hun smoel, harteloze klootzakken.
Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...
pi_10819299
Echt triest, ik leef met je mee.

Veel sterkte en suc6 met verwerken.

† In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 08:26:30 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_10819325
quote:
Op maandag 2 juni 2003 08:18 schreef lavapredator het volgende:
Triest hoor in deze wereld, ik heb het ook eens zien gebeuren, en die lul reed ook gewoon door. Als ze uitstappen en om hun schade zeuren verdienen ze een tik voor hun smoel, harteloze klootzakken.
Tja. er werd ook heel duidelijk gemaakt dat die kerel zn smoel moest houden, dat ie anders ook niet op zijn werk kon verschijnen vandaag. Toen begon hij nog meer te jammeren om zijn schade.. en de politie.
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 08:33:52 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_10819365
Dit wordt nog wat.. omdat er geen remsporen zijn en de hond op-naast het zebrapad stond wil de verzekering niet uitkeren...
pi_10819389
Oh wat vreselijk
Veel sterkte ermee.
pi_10819496
Waarom druk maken om ZIJN schade. Jij staat bij het zebrapad = intentie om over te steken = fout bestuurder. Dus HIJ moet zich maar gaan druk maken over zijn no claim, jij hebt 0,0 kopzorgen.......

En een hond is 1000x meer waard dan een deukje in een kl**tzak zijn auto

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 2 juni 2003 @ 09:06:03 #17
26467 raphidae
...antichrist...
pi_10819693
quote:
Op maandag 2 juni 2003 08:49 schreef Ordos20 het volgende:
Waarom druk maken om ZIJN schade. Jij staat bij het zebrapad = intentie om over te steken = fout bestuurder. Dus HIJ moet zich maar gaan druk maken over zijn no claim, jij hebt 0,0 kopzorgen.......

En een hond is 1000x meer waard dan een deukje in een kl**tzak zijn auto

Inderdaad, een aangelijnde hond of een hond begeleid door een mens in een losloopgebied (als ie gewoon bij je loopt) geldt als een voetganger. En een voetganger is zowieso al beschermd en helemaal als ie op/bij een zebrapad staat.

Ik zou die flikker meteen aansprakelijk stellen. Heb je een rechtsbijstandsverzekering?

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_10819718
quote:
Op maandag 2 juni 2003 07:54 schreef moussy het volgende:
Je stond keurig bij het zebrapad, bij het losloopgebied.... Wat moeten we nou zonder jou..??
Niet aangelijnt, dus geen voetganger. Hier krijg je het dus nog best moeilijk mee. Waarschijnlijk zal de verzekering zeggen dat je op je hond had moeten letten en jou aansprakelijk stellen.

Ik leef met je mee, sterkte.

maandag 2 juni 2003 @ 09:56:08 #19
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_10820439
Sterkte hoor!!
Ik zou hier dus echt wel werk van maken!! Die vent had gewoon moeten stoppen, klaar.....
Maar nee, gewoon doorknallen en daarna gaan zeiken over zijn voorbumper, de hufter
Maarja............................
In het bos daar zijn de ..........
  maandag 2 juni 2003 @ 09:58:20 #20
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_10820483
sterkte, zomaar ineens je hond verliezen lijkt me heel erg moeilijk. Hoe gaat je dochtertje dr mee om?
imagination is more important than knowledge
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2003 @ 10:52:55 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_10821396
quote:
Op maandag 2 juni 2003 09:07 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Niet aangelijnt, dus geen voetganger. Hier krijg je het dus nog best moeilijk mee. Waarschijnlijk zal de verzekering zeggen dat je op je hond had moeten letten en jou aansprakelijk stellen.

Ik leef met je mee, sterkte.

dat is allemaal al geregeld, ze valt binnen de WA verzekering, alle schade aan die auto zou gedekt zijn..

Maar omdat er geen remsporen zijn en de hond bij het zebrapad stond ziet mijn verzekering het niet zitten om uit te keren, maar dat vechten de verzekeringen straks onderling maar uit. en als ze er niet uitkomen dan komt de rechtsbijstand er wel uit.

quote:
Op maandag 2 juni 2003 09:58 schreef akkien het volgende:
sterkte, zomaar ineens je hond verliezen lijkt me heel erg moeilijk. Hoe gaat je dochtertje dr mee om?
Dit is vreselijk, je bent in eens een maatje kwijt. Maar ik niet alleen... ook de andere hond en de 4 katten.
Daarom hebben we haar bewust mee naar huis genomen, om de andere dieren en natuurlijk haar grote vriendin René een afscheid te gunnen.

René snapt het allemaal niet zo. Volgens haar is ook de hond naar de maan, net als haar opoe en haar broertje. Ze heeft haar geaaid,gehuild, een tekening gemaakt en ze is mee geweest naar het huisdieren-crematorium. Nu is het even afwachten wanneer de vragen komen waar wij haar antwoord op zullen geven. Ik vrees dat ze het nog moeilijk zal krijgen, kind en hond waren niet bij elkaar weg te rammen. Als kind op school zat, zat hond te jammeren. Als hond uitgelaten werd was zij aan het jammeren.....

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2003 @ 10:58:16 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10821503
Ach Moussy, wat afschuwelijk... Weer een afscheid...

En dan nog zo'n eikel zonder meegevoel die over zijn auto jankt Bah!

Sterkte hoor, voor René, voor jullie en voor jullie andere dieren

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10821935
Ben ook altijd als de dood dat ik dat een keer zie gebeuren bij mijn hond!
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  maandag 2 juni 2003 @ 11:20:05 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_10821999
Moussy

Sterkte!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_10822034
Kippevel. .

Sterkte moussy. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')