abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 15:45:58 #251
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13522248
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:37 schreef donald_dick het volgende:
wat is de extensie van zo'n bittorent file..want ik wil met edonkey zoeken naar bittorent begin files
.torrent misschien?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13524786
2 vraagjes:

Ik gebruik nu BitTorrent++ maar als er een download is afgelopen en een andere downlaod kan beginnen, gebeurt dat niet. Bij preferences staat automatically start new downloads aangevinkt.

Ik heb nu een film gedownload en die bestaat uit allerlei kleinere bestandjes met namen als stn.cd1.dvdrip.xvid-deity.r30, wat moet ik hiermee doen?

pi_13525292
hoi Hare,
ik las je tip over poorten openzetten,hoe heb je dat gedaan?
ik gebruik norton firewall en adsl,hoe doe je dat?
alvast bedankt voor je hulp
gino
pi_13525626
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:12 schreef yootje het volgende:
2 vraagjes:

Ik gebruik nu BitTorrent++ maar als er een download is afgelopen en een andere downlaod kan beginnen, gebeurt dat niet. Bij preferences staat automatically start new downloads aangevinkt.

Ik heb nu een film gedownload en die bestaat uit allerlei kleinere bestandjes met namen als stn.cd1.dvdrip.xvid-deity.r30, wat moet ik hiermee doen?

Dan ligt dat aan dat programma.

En die .r30 etc.. kan je openen met Winrar, is gesplitst

maandag 29 september 2003 @ 22:03:38 #255
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13531938
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:34 schreef gino07 het volgende:
hoi Hare,
ik las je tip over poorten openzetten,hoe heb je dat gedaan?
ik gebruik norton firewall en adsl,hoe doe je dat?
alvast bedankt voor je hulp
gino
Pfff, geen idee hoe dat bij jou gaat. Ik zit in ieder geval achter een router (een soort firewall) en dat zorgt ervoor dat sommige poorten niet open staan om te gebruiken.
Ik kan naar een bepaald menu gaan voor mijn router en daar kan ik bij virtual server poorten open zetten. Zo heb ik dat bijvoorbeeld ook gedaan voor Emule, waren ook speciale poorten voor nodig.

Maar goed, heb natuurlijk geen idee hoe jij in zo'm menu terecht kan komen. Moet je misschien ff de gebruikershandleiding van die firewall erbij pakken . En dan moet je naar iets zoeken als virtual server. Waar je poorten die je open wilt hebben kunt invullen. Daar kies je voor TCP server, vul je de poorten in die je open wilt hebben en het ip adres van je comp. Dan zou het moeten werken.

Hoop voor je dat het lukt

maandag 29 september 2003 @ 22:18:27 #256
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13532371
Zullen we hier maar weer verder gaan?

2e Deeltje over het geweldige programma Bittorent

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')