quote:ok dat mag
Op zondag 1 juni 2003 23:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even de titel aangepast.
Iemand enig idee of ik Skyradio nu wel in Zuid-Limburg kan ontvangen? Op 100.7 lukte dat nl. niet.
quote:Dat ID&T lounge muziek draait komt omdat het zondag is. Kun je met je brakke kop lekker wakker worden zonder een snoeiharde bass
Op zondag 1 juni 2003 23:04 schreef nlboy het volgende:
Ik vind ID&T Radio maar niks, ik had gedacht dat ze DJ Tiesto of van Gielen de hele dag zouden draaien maar nee alleen maar Soul/Chill muziek! Ik luister liever naar 538 of Yorin daar worden nog wel trance muziek gedraaid.
Jammer.
RTL FM: wel oke
Kavel A8: nee man, ik luister niet naar Jazz muziek
Gouwe ouwe zender: komt soms een nummer voor die ik van vroeger
ken.
quote:ja
Op zondag 1 juni 2003 23:11 schreef eMAeRCe het volgende:
kan je ook ff de frequenties erbij zetten?
quote:nou dan hebben ze het wel slecht bed8, want ik luister dan zondag de hele dag niet naar ID&T omdat ik soul muziek een beetje te rustig vind.
Op zondag 1 juni 2003 23:16 schreef SplitErwt het volgende:[..]
Dat ID&T lounge muziek draait komt omdat het zondag is. Kun je met je brakke kop lekker wakker worden zonder een snoeiharde bass
. Voor meer programma's check de site www.id-t.com en kijk ff bij media --> ID&T radio en bij Programma's.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 02-06-2003 13:13]
quote:nee het is 101.2 FM geworden.
Op zondag 1 juni 2003 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, RTLFM, die had m'n moeder ineens!
Gelukkig heb ik kabel.Iemand enig idee of ik Skyradio nu wel in Zuid-Limburg kan ontvangen? Op 100.7 lukte dat nl. niet.
quote:Check bij je kabelboer de freq. van Sky. Die is, als het goed is, niet veranderd.
Op zondag 1 juni 2003 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, RTLFM, die had m'n moeder ineens!
Gelukkig heb ik kabel.Iemand enig idee of ik Skyradio nu wel in Zuid-Limburg kan ontvangen? Op 100.7 lukte dat nl. niet.
quote:als je een beetje een nieuwe auto radio hebt dan pakt ie toch automatisch de nieuwe frequentie. Hebben wij hier altans wel, als je dan bvb over de afsluitdijk reed van NoordHolland naar Friesland werden alle nieuwe frequenties automatisch op gezocht en kon je gewoon lekker verder luisteren
Op maandag 2 juni 2003 15:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik snap er niks van. Mijn radio op kabel doet het gewoon, die in de auto ookmaar die in de keuken met antenne heeft wel gewisseld...
quote:Dat is gewoon Radio 10 FM gebleven / Sky heeft Radio 10 FM overgenomen. Leuk detail is dat door deze overname Radio 10 de enige zender is die niet verhuist van frequentie. Er komen er alleen maar bij.
Op maandag 2 juni 2003 15:52 schreef ChrisJX het volgende:
Waar zit de Gouwe Ouwe op de kabel? Die klinkt wel leuk.
Je andere punten: De kabel verandert natuurlijk niet. Die hebben een eigen indeling. De auto heeft RDS (waarschijnlijk), dus die zoekt inderdaad automatisch weer de juiste zender op. De huis / tuin / keuken radio heeft inderdaad last van wisselingen.
code:Het moet er toch echt zijnID&T Radio (bijzondere recente muziek)
freq. kW prov. zender
88,4 30 NB Roosendaal
88,6 0,5 ZH Den Haag
89,2 0,5 Lb Venlo
90,1 3 NH Den Helder
91,0 10 Fr Tjerkgaast
91,0 1 Ov Markelo
91,1 40 NH Hilversum
91,2 1,5 Fr Leeuwarden
93,1 1 Dr Emmen
93,6 10 Ov Zwolle
93,7 5 Ov Enschede
93,7 2 Gr Groningen
93,8 10 NB Megen
95,2 25 ZH Alphen aan den Rijn
97,4 0,5 Gld Apeldoorn
97,5 0,5 Ut Amersfoort
99,2 5 Zld Vlissingen
99,4 20 NB Mierlo
99,4 0,5 NB Breda
99,6 10 NH Hoorn
99,6 10 Dr Smilde
zegt toch ook wel genoeg...Enige zender die nog die muziek draait (rock/classics) gaat er gewoon uit!
ID&T radio is voor de mensen die er van houden (en dat zijn er nog wel wat) wel heel puik...maar die heipalen muziek hoeft van mij niet..
quote:Ik woon naast Hoorn.. Maar niets te ontvangen hoor op 99.6
Op maandag 2 juni 2003 17:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
Waarom doet ID-T het niet in zwolle
code:ID&T Radio (bijzondere recente muziek)
freq. kW prov. zender
91,1 40 NH Hilversum
99,6 10 NH Hoorn
quote:99.6 staat nog niet aan. Ik woon ook in Hoorn maar 0,0 signaal. 91.1 komt hier trouwens hard zat binnen, voor Hoorn is die 99.6 niet zo nodig maar voor het gebied erboven (kop v. Noord-Holland) wel.
Op maandag 2 juni 2003 21:42 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Ik woon naast Hoorn.. Maar niets te ontvangen hoor op 99.6
Ik ontvang hem vanuit Hilversum.. Erg raar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |