abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 00:35:34 #201
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10868355
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 00:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Echt laatste reactie: vertel je dan ook de baas van de kat wat je gedaan hebt? Zodat die maatregelen tegen je kan nemen en jij de gevolgen van je acties moet dragen?
Nee? Had ik ook niet verwacht...
Oh ja hoor; als die zijn naam/adres netjes op het beestje heeft achtergelaten, zeker wel! En wordt mij door die baas ook netjes gevraagd of zijn/haar kat mijn tuin mag komen verstinken, of nog erger.. met dat krolse geblaat mijn nachtrust komen verstoren?

Overigens vind ik meteen vergiftigen niet echt subtiel; iedereen verdient een tweede kans, dus ook die kat. Iedere ongewenste ontmoeting tussen hen en mij verloopt verschillend, maar twee voorbeelden uit de praktijk;

• RLSITUATIE1: kat brutaalweg in tuin/op picknicktafel/in planten

• oplossing: kat aan staart optillen en met ferme slinger over schutting zwieren (onbedoeld raakte het beestje in haar vlucht de schuur van de buren, maar elastisch als ze zijn speerde ze natuurlijk lenig als altijd weg..). zal ze leren niet nog eens op mijn duurbetaalde vierkante metertjes te verpozen!
  • RLSITUATIE2: kat brutaalweg mijn openstaande achterdeur ingelopen op verkenningstocht gegaan in mijn huis!!

• oplossing: zoals eenieder zal begrijpen werd ik aardig link toen ik haar boven aan de trap tegenkwam, en ze het Heilige Der Heiligen -(de master-bedroom ) inglipte. Heb mijn honkbalknuppel van zolder gehaald, en het beest -na haar van de slaapkamer verjaagd te hebben- met een ferme tik van de trap gemept. Enige schrik toen het beest bleef liggen en trekkende bewegingen ging maken (ze zal toch leeglopen op m'n tapijt .. ), maar gelukkig was mijn naderen voldoende aansporing om alsnog op te staan en de uitgang op te zoeken.

Weinig subtiel? Misschien. Maar het werkt(e)!
    Inderdaad leren ze snel, die beestjes.. want ik heb ze niet weer gezien.

keep on fok!in' in a free world
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:37:13 #202
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_10868382
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:12 schreef Onjob het volgende:

[..]

dat iets wat je in de open buitenlucht plaatst is dus ook de kat.
    overgeleverd aan de natuur.
    bij die natuur daar hoort de mens ook bij.
    dus is die kat dan ook overgeleverd aan mij.
    en als 't 'ie in mijn tuin komt, is 't 'ie van mij.

Heeft niks met kattenhaterij te maken, is simpel gevalletje -naar keuze- huisvredebreuk/territorium afbakenen.

*applaus*
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:38:05 #203
    39581 Salvad0R
    universal
    pi_10868393
    fok met mijn kat en sterf.
    het heeft geen zin om over de bovenstaande regel te gaan blaaten of zeiken, het is gewoon een feit. hoef ook geen reacties hierop. bvd.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:38:41 #204
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868406
    Het is heel simpel..
    Van beesten blijf je af.
    Er is geen enkel excuus een beest wat aan te doen.
    Tenzij je eigen leven in gevaar is.
    “A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:39:18 #205
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_10868417
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:35 schreef Onjob het volgende:

[..]

Oh ja hoor; als die zijn naam/adres netjes op het beestje heeft achtergelaten, zeker wel! En wordt mij door die baas ook netjes gevraagd of zijn/haar kat mijn tuin mag komen verstinken, of nog erger.. met dat krolse geblaat mijn nachtrust komen verstoren?

Overigens vind ik meteen vergiftigen niet echt subtiel; iedereen verdient een tweede kans, dus ook die kat. Iedere ongewenste ontmoeting tussen hen en mij verloopt verschillend, maar twee voorbeelden uit de praktijk;

• RLSITUATIE1: kat brutaalweg in tuin/op picknicktafel/in planten

• oplossing: kat aan staart optillen en met ferme slinger over schutting zwieren (onbedoeld raakte het beestje in haar vlucht de schuur van de buren, maar elastisch als ze zijn speerde ze natuurlijk lenig als altijd weg..). zal ze leren niet nog eens op mijn duurbetaalde vierkante metertjes te verpozen!
  • RLSITUATIE2: kat brutaalweg mijn openstaande achterdeur ingelopen op verkenningstocht gegaan in mijn huis!!

• oplossing: zoals eenieder zal begrijpen werd ik aardig link toen ik haar boven aan de trap tegenkwam, en ze het Heilige Der Heiligen -(de master-bedroom ) inglipte. Heb mijn honkbalknuppel van zolder gehaald, en het beest -na haar van de slaapkamer verjaagd te hebben- met een ferme tik van de trap gemept. Enige schrik toen het beest bleef liggen en trekkende bewegingen ging maken (ze zal toch leeglopen op m'n tapijt .. ), maar gelukkig was mijn naderen voldoende aansporing om alsnog op te staan en de uitgang op te zoeken.

Weinig subtiel? Misschien. Maar het werkt(e)!
    Inderdaad leren ze snel, die beestjes.. want ik heb ze niet weer gezien.

Gadverdamme..
    gadver.. ik kan hier niet eens normaal op reageren..
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:42:28 #206
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868474
    Mensen die katten wat aandoen.. zijn zelf beesten.
    Geen enkel respect en mededogen voor dierenbeulen.
    Alles wat ze met een beest doen mogen ze in tienvoud terug doen bij die persoon.
    En geloof me.. iemand die aan mijn katten komt... zal niet eens meer spijt kunnen hebben.. want hij leeft niet meer.
    En ja.. das een feit.
    “A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:43:39 #207
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_10868498
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:42 schreef Brennie het volgende:
    Mensen die katten wat aandoen.. zijn zelf beesten.
    Geen enkel respect en mededogen voor dierenbeulen.
    Alles wat ze met een beest doen mogen ze in tienvoud terug doen bij die persoon.
    En geloof me.. iemand die aan mijn katten komt... zal niet eens meer spijt kunnen hebben.. want hij leeft niet meer.
    En ja.. das een feit.
    Ik heb nog wel wat arsenicum liggen anders
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:44:34 #208
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868517
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef jerney het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat arsenicum liggen anders

Eens zien hoe lekker die gore dierenbeulen dat vinden.
    Ik zou er haast plezier in krijgen.!
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:45:42 #209
    55066 Onjob
    stempelkussen
    pi_10868534
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:38 schreef Brennie het volgende:
    Het is heel simpel..
    Van beesten blijf je af.
    Er is geen enkel excuus een beest wat aan te doen.
    Tenzij je eigen leven in gevaar is.
    hallo.. dat beest stond bol als een boog te blazen bovenaan de trap.. wat denk je hoe ik me voelde? opzouten uit m'n huis! en zoals ik al schreef het is niet dat ik ze vergiftig of de nek omdraai; ik leer ze alleen even waar ze wel en niet moeten komen.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:46:35 #210
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_10868546
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:45 schreef Onjob het volgende:

[..]

hallo.. dat beest stond bol als een boog te blazen bovenaan de trap.. wat denk je hoe ik me voelde? opzouten uit m'n huis! en zoals ik al schreef het is niet dat ik ze vergiftig of de nek omdraai; ik leer ze alleen even waar ze wel en niet moeten komen.

Ohhh is dat het
    Kom maar even langs dan, dan leer tante Jerney jou ook wel het een en ander.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:48:48 #211
    55066 Onjob
    stempelkussen
    pi_10868587
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:46 schreef jerney het volgende:
    [..]
    Ohhh is dat het
    Kom maar even langs dan, dan leer tante Jerney jou ook wel het een en ander.
    leuk; mijn eerste fok!-meet! mail je me?
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:50:36 #212
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868607
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:45 schreef Onjob het volgende:

[..]

En dan pak je maar een honkbalknuppel.?????
    Nee.. dat doe je niet.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:50:39 #213
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_10868609
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:35 schreef Onjob het volgende:
    -knip-
    Dat jullie deze kneus geloven.. . .
    -
    pi_10868614
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2003 23:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Katten graven eerst een kuiltje, en na hun behoefte gedaan te hebben gooien ze het weer dicht.

Kom dat de katten hier in de buurt eens leren.
    Ik ga geen katten vergiftigen, maar ik ben er niet bepaald van gediend dat katten mijn tuin als kattenbak gebruiken.

* Halinalle zoekt nog steeds naar een werkend middel om katten uit mijn tuin te houden (dat niet schadelijk is voor katten natuurlijk)

woensdag 4 juni 2003 @ 00:51:56 #215
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868634
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat jullie deze kneus geloven.. . .

Het idee alleen al laat me bloed koken.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:52:30 #216
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_10868643
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Kom dat de katten hier in de buurt eens leren.
    Ik ga geen katten vergiftigen, maar ik ben er niet bepaald van gediend dat katten mijn tuin als kattenbak gebruiken.

* Halinalle zoekt nog steeds naar een werkend middel om katten uit mijn tuin te houden (dat niet schadelijk is voor katten natuurlijk)

Tijgerpoep schijnt perfect te werken heb ik vernomen
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:52:58 #217
    55066 Onjob
    stempelkussen
    pi_10868650
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Brennie het volgende:
    [..]
    En dan pak je maar een honkbalknuppel.?????
    Nee.. dat doe je niet.
    nouw.. in gebogen/sissende toestand zonder handschoenen aanpakken leek me ook niet wenselijk, en het was een praktisch hulpmiddel haar de benedenverdieping te wijzen, dus.. ja.
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:53:18 #218
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_10868653
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:51 schreef Brennie het volgende:

[..]

Het idee alleen al laat me bloed koken.

Logisch, maar als je op zo'n zielig figuur in gaat, krijgt ie alleen maar waar ie op uit is.. .
    Lekker negeren, das het enige dat werkt.. .
    -
    pi_10868665
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:52 schreef jerney het volgende:

[..]

Tijgerpoep schijnt perfect te werken heb ik vernomen

van de regen in de drup... mijn tuin vol met tijgerpoep, maar de katten schijten er niet meer...
      FOK!fossiel woensdag 4 juni 2003 @ 00:54:19 #220
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_10868672
    Tijdelijk dicht voor beoordeling door Bluezz.

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 04-06-2003 00:56]

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
      woensdag 4 juni 2003 @ 00:54:26 #221
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_10868674
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Logisch, maar als je op zo'n zielig figuur in gaat, krijgt ie alleen maar waar ie op uit is.. .
    Lekker negeren, das het enige dat werkt.. .

Weet ik.. ik hap soms nog te graag
    pi_10871616
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2003 00:54 schreef RemCow het volgende:
    Tijdelijk dicht voor beoordeling door Bluezz.
    Ik zie een herhaling van zetten, wat mij betreft zijn de standpunten wel duidelijk.
    Het gevaar is, dat als dit topic weer open gaat,
    het een eindeloze discussie wordt/blijft.
    Ik laat hem dicht dus.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')