quote:Oh ja hoor; als die zijn naam/adres netjes op het beestje heeft achtergelaten, zeker wel! En wordt mij door die baas ook netjes gevraagd of zijn/haar kat mijn tuin mag komen verstinken, of nog erger.. met dat krolse geblaat mijn nachtrust komen verstoren?
Op woensdag 4 juni 2003 00:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Echt laatste reactie: vertel je dan ook de baas van de kat wat je gedaan hebt? Zodat die maatregelen tegen je kan nemen en jij de gevolgen van je acties moet dragen?
Nee? Had ik ook niet verwacht...
Overigens vind ik meteen vergiftigen niet echt subtiel; iedereen verdient een tweede kans, dus ook die kat. Iedere ongewenste ontmoeting tussen hen en mij verloopt verschillend, maar twee voorbeelden uit de praktijk;
Weinig subtiel? Misschien. Maar het werkt(e)!
Inderdaad leren ze snel, die beestjes.. want ik heb ze niet weer gezien.
quote:*applaus*
Op woensdag 4 juni 2003 00:12 schreef Onjob het volgende:[..]
dat iets wat je in de open buitenlucht plaatst is dus ook de kat.
overgeleverd aan de natuur.
bij die natuur daar hoort de mens ook bij.
dus is die kat dan ook overgeleverd aan mij.
en als 't 'ie in mijn tuin komt, is 't 'ie van mij.Heeft niks met kattenhaterij te maken, is simpel gevalletje -naar keuze- huisvredebreuk/territorium afbakenen.
quote:Gadverdamme..
Op woensdag 4 juni 2003 00:35 schreef Onjob het volgende:[..]
Oh ja hoor; als die zijn naam/adres netjes op het beestje heeft achtergelaten, zeker wel! En wordt mij door die baas ook netjes gevraagd of zijn/haar kat mijn tuin mag komen verstinken, of nog erger.. met dat krolse geblaat mijn nachtrust komen verstoren?
Overigens vind ik meteen vergiftigen niet echt subtiel; iedereen verdient een tweede kans, dus ook die kat. Iedere ongewenste ontmoeting tussen hen en mij verloopt verschillend, maar twee voorbeelden uit de praktijk;
RLSITUATIE1: kat brutaalweg in tuin/op picknicktafel/in planten
oplossing: kat aan staart optillen en met ferme slinger over schutting zwieren (onbedoeld raakte het beestje in haar vlucht de schuur van de buren, maar elastisch als ze zijn speerde ze natuurlijk lenig als altijd weg..). zal ze leren niet nog eens op mijn duurbetaalde vierkante metertjes te verpozen!RLSITUATIE2: kat brutaalweg mijn openstaande achterdeur ingelopen op verkenningstocht gegaan in mijn huis!!
oplossing: zoals eenieder zal begrijpen werd ik aardig link toen ik haar boven aan de trap tegenkwam, en ze het Heilige Der Heiligen -(de master-bedroom) inglipte. Heb mijn honkbalknuppel van zolder gehaald, en het beest -na haar van de slaapkamer verjaagd te hebben- met een ferme tik van de trap gemept. Enige schrik toen het beest bleef liggen en trekkende bewegingen ging maken (ze zal toch leeglopen op m'n tapijt
.. ), maar gelukkig was mijn naderen voldoende aansporing om alsnog op te staan en de uitgang op te zoeken.
Weinig subtiel? Misschien. Maar het werkt(e)!
Inderdaad leren ze snel, die beestjes.. want ik heb ze niet weer gezien.
quote:Ik heb nog wel wat arsenicum liggen anders
Op woensdag 4 juni 2003 00:42 schreef Brennie het volgende:
Mensen die katten wat aandoen.. zijn zelf beesten.
Geen enkel respect en mededogen voor dierenbeulen.
Alles wat ze met een beest doen mogen ze in tienvoud terug doen bij die persoon.
En geloof me.. iemand die aan mijn katten komt... zal niet eens meer spijt kunnen hebben.. want hij leeft niet meer.
En ja.. das een feit.
quote:Eens zien hoe lekker die gore dierenbeulen dat vinden.
Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef jerney het volgende:[..]
Ik heb nog wel wat arsenicum liggen anders
quote:hallo.. dat beest stond bol als een boog te blazen bovenaan de trap.. wat denk je hoe ik me voelde? opzouten uit m'n huis! en zoals ik al schreef het is niet dat ik ze vergiftig of de nek omdraai; ik leer ze alleen even waar ze wel en niet moeten komen.
Op woensdag 4 juni 2003 00:38 schreef Brennie het volgende:
Het is heel simpel..
Van beesten blijf je af.
Er is geen enkel excuus een beest wat aan te doen.
Tenzij je eigen leven in gevaar is.
quote:Ohhh is dat het
Op woensdag 4 juni 2003 00:45 schreef Onjob het volgende:[..]
hallo.. dat beest stond bol als een boog te blazen bovenaan de trap.. wat denk je hoe ik me voelde? opzouten uit m'n huis! en zoals ik al schreef het is niet dat ik ze vergiftig of de nek omdraai; ik leer ze alleen even waar ze wel en niet moeten komen.
quote:leuk; mijn eerste fok!-meet! mail je me?
Op woensdag 4 juni 2003 00:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh is dat het
Kom maar even langs dan, dan leer tante Jerney jou ook wel het een en ander.
quote:En dan pak je maar een honkbalknuppel.?????
Op woensdag 4 juni 2003 00:45 schreef Onjob het volgende:[..]
hallo.. dat beest stond bol als een boog te blazen bovenaan de trap.. wat denk je hoe ik me voelde? opzouten uit m'n huis! en zoals ik al schreef het is niet dat ik ze vergiftig of de nek omdraai; ik leer ze alleen even waar ze wel en niet moeten komen.
quote:Dat jullie deze kneus geloven..
Op woensdag 4 juni 2003 00:35 schreef Onjob het volgende:
-knip-
quote:Kom dat de katten hier in de buurt eens leren.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:55 schreef schatje het volgende:[..]
Katten graven eerst een kuiltje, en na hun behoefte gedaan te hebben gooien ze het weer dicht.
* Halinalle zoekt nog steeds naar een werkend middel om katten uit mijn tuin te houden (dat niet schadelijk is voor katten natuurlijk)
quote:Het idee alleen al laat me bloed koken.
Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat jullie deze kneus geloven..
.
.
quote:Tijgerpoep schijnt perfect te werken heb ik vernomen
Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Halinalle het volgende:[..]
Kom dat de katten hier in de buurt eens leren.
Ik ga geen katten vergiftigen, maar ik ben er niet bepaald van gediend dat katten mijn tuin als kattenbak gebruiken.* Halinalle zoekt nog steeds naar een werkend middel om katten uit mijn tuin te houden (dat niet schadelijk is voor katten natuurlijk)
quote:nouw.. in gebogen/sissende toestand zonder handschoenen aanpakken leek me ook niet wenselijk, en het was een praktisch hulpmiddel haar de benedenverdieping te wijzen, dus.. ja.
Op woensdag 4 juni 2003 00:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
En dan pak je maar een honkbalknuppel.?????
Nee.. dat doe je niet.
quote:Logisch, maar als je op zo'n zielig figuur in gaat, krijgt ie alleen maar waar ie op uit is..
Op woensdag 4 juni 2003 00:51 schreef Brennie het volgende:[..]
Het idee alleen al laat me bloed koken.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 00:52 schreef jerney het volgende:[..]
Tijgerpoep schijnt perfect te werken heb ik vernomen
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 04-06-2003 00:56]
quote:Weet ik.. ik hap soms nog te graag
Op woensdag 4 juni 2003 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Logisch, maar als je op zo'n zielig figuur in gaat, krijgt ie alleen maar waar ie op uit is..
.
Lekker negeren, das het enige dat werkt...
quote:Ik zie een herhaling van zetten, wat mij betreft zijn de standpunten wel duidelijk.
Op woensdag 4 juni 2003 00:54 schreef RemCow het volgende:
Tijdelijk dicht voor beoordeling door Bluezz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |