Ik wilde al 3 jaar er naar toe, het kwam er niet van, nu ben ik ook toevallig dan al aardig lang zonder vriendin en dacht laatst 'ik doe het, what the heck!' en nu heb ik dan geboekt/betaald. Spannend hoor!
Ik zal mezelf tenminste goed/nog beter tegenkomen denk ik, en het is niet verkeerd om het een keertje gedaan te hebben, nee het zal mij heel goed doen, dat voel ik!
Dit is dus mijn verhaal en deeltje theorie van sommige dingen die daar dan zullen zijn/spelen denk ik.
Ik ga met de trein, ik dacht altijd dat ik bang was met vliegtuig voor de gebeurtenis op zich om ermee weg te gaan, maar ik heb zelf gewoon een algemeen slecht voorgevoel dus dan kan je niet zeggen dat als je het nooit gedaan hebt, hoe het dan is... want juist DIE keer kan dan fataal zijn.
Ik heb dit topic expres in General Chat geopend omdat ik em ook echt open om rond te kijken wie dit herkennen, wie over dit zo of dat denkt, en ook of je een (familie)link zou maken bijvoorbeeld. Vandaar niet in Thruth...
YEAH IK HEB ER ZIN IN... wordt voor mij dé ultieme uitdaging!
[Dit bericht is gewijzigd door dagwaarde op 31-05-2003 01:30]
quote:ow shit
Op zaterdag 31 mei 2003 01:14 schreef Kreator het volgende:
De familie van mijn moeder woont in Boedapest.Dat wou ik ff kwijt.
.
quote:nee toch? dit is toch een ander gehalte?
Op zaterdag 31 mei 2003 01:15 schreef Bluezz het volgende:
GC >>> Travel
dan zou het tóch eerder thruth worden
-edit- of niet Bluezz?
-edit2- ok ...
quote:Mooie stad trouwens. Maar het leukste is natuurlijk vooral als je alleen gaat om je door iemand rond te laten lijden (uhuh) die er ook woont...dan zie je nog es wat en dan heb je wat te babbelen...
Op zaterdag 31 mei 2003 01:15 schreef dagwaarde het volgende:[..]
ow shit
ik vergeet het erbij te zetten!
![]()
quote:ik ben der met z'n alle, de hele meute familie op m'n 4e geweest, maar kan 3 tot 4 momenten ofzo herinneren maar...
Op zaterdag 31 mei 2003 01:18 schreef Kreator het volgende:[..]
Mooie stad trouwens. Maar het leukste is natuurlijk vooral als je alleen gaat om je door iemand rond te laten lijden (uhuh) die er ook woont...dan zie je nog es wat en dan heb je wat te babbelen...
Tevens krijg je dan de gelegenheid om smorgens bij het kopje koffie de nodige palinka's achterover te slaan....
Het woord 'proost' niet vergeten en verder heerlijke meloenen & mais smikkelen die ze op straat verkopen.
quote:ehm... Kreator, met alle respect... maar toch ff... LOL
Neem een lekkere worst voor me mee, als je wilt....
Ik ga eigenlijk altijd alleen op reis (of in mn eentje mee met een groepsreis).
quote:ik denk dat je dan terug moet gaan naar de gewenning van de reiziger zelf, en zijn verhouding tot reageren in algemeen:
Op zaterdag 31 mei 2003 02:17 schreef k_man het volgende:
Waarom zou alleen gaan invloed moeten hebben op je bestemming?Ik ga eigenlijk altijd alleen op reis (of in mn eentje mee met een groepsreis).
ikzelf heb laatste 10 jaar laten uitbetalen altijd, of doorgewerkt etc etc... maar... ik deed best wel veel met vrienden, als ik toendertijd veel op vakantie ging, was ik of met (een) ex gegaan, óf misschien wel vrienden, waar het nu in mijn situatie om gaat, is dat dit mijn EERSTE keer wordt dat ik dat doe... losstaand van het idee dat ik me afvraag, hoort iedereen dat nou gedaan te hebben...
quote:aanvulling: zie ook mijn losse post hierboven over dat ik zelf al zeg dat dit topic in een verkeerd forum gezet is, daar het een fantasie-getint verhaal erom heen is, in de zin fantasie naar de lezer/poster toe van waar hij/zij naartoe zou willen en waarom ... en in mijn geval als topicopener gaf ik slechts MIJN reden/achtergrond op...
Op zaterdag 31 mei 2003 02:29 schreef dagwaarde het volgende:[..]
ik denk dat je dan terug moet gaan naar de gewenning van de reiziger zelf, en zijn verhouding tot reageren in algemeen:
ikzelf heb laatste 10 jaar laten uitbetalen altijd, of doorgewerkt etc etc... maar... ik deed best wel veel met vrienden, als ik toendertijd veel op vakantie ging, was ik of met (een) ex gegaan, óf misschien wel vrienden, waar het nu in mijn situatie om gaat, is dat dit mijn EERSTE keer wordt dat ik dat doe... losstaand van het idee dat ik me afvraag, hoort iedereen dat nou gedaan te hebben...
quote:heheh om wat ik denk?
Op zaterdag 31 mei 2003 02:35 schreef seriewoordenaar het volgende:
Peru
quote:Ik snap ook weing van wat je met dit topic wilt. Gaat het nou om het alleen op vakantie gaan en of iedereen dat eens zou moeten doen, zoals je hierboven zei? Of gaat het je om het fantaseren over toekomstige bestemmingen, zoals je nu lijkt te zeggen?
Op zaterdag 31 mei 2003 02:33 schreef dagwaarde het volgende:
aanvulling: zie ook mijn losse post hierboven over dat ik zelf al zeg dat dit topic in een verkeerd forum gezet is, daar het een fantasie-getint verhaal erom heen is, in de zin fantasie naar de lezer/poster toe van waar hij/zij naartoe zou willen en waarom ... en in mijn geval als topicopener gaf ik slechts MIJN reden/achtergrond op...
In beide gevallen is het trouwens typisch een TRV topic.
quote:Klinkt raar, maar dat ben JIJ toch echt op dit moment dan hoor. De vraagstelling van dit topic is toch echt duidelijk al in de titel zelfs weergegeven.
Op zaterdag 31 mei 2003 03:09 schreef k_man het volgende:[..]
Ik snap ook weing van wat je met dit topic wilt.
quote:JIJ haalt die dingen door elkaar, beste man. Ik niet.
Gaat het nou om het alleen op vakantie gaan en of iedereen dat eens zou moeten doen, zoals je hierboven zei?
(en die toekomstige bestemming van jou heeft hier NIETS mee te maken, dat wordt tenminste NIET gevraagd door mij in de gehele topictitel niet, zowel niet in dat gehele openingspostje niet. Het is én blijft immers een fantasie-getinte vraag, dus toekomst of niet, staat los van dit verhaal, want fantasie is fantasie) dus als jij het woord toekomstige bestemming gebruikt, toepast in jouw EIGEN opvatting, prima.
Maar ik heb het PUUR en niet anders dan over de FANTASIE-vraag aan de lezers/posters over HUN fantasiereis/bestemming.
quote:dat is dus TOTAAL niet waar! ik open ALLEEN maar het topic door erachter te komen WAAR naartoe het GENERAL CHAT volk (en niemand anders op dat moment die daar NIET leest) wil reizen als ze (in hun fantasie OF (volgens topictitel) volgens de 'stel'vorm ergens en dan ook waar naartoe zouden willen reizen. DAT IS ALLES WAT IK VROEG EN WILDE WETEN, GEOPEND VANUIT HET GC-PERSPECTIEF IN HUN VRAAGSTELLING QUA TOPICTITEL, EN ALS 2e VANUIT DAGWAARDE ZIJN VISIE OP EEN FANTASIE-/REELE REIS ZOALS IK DIE DAN TOEVALLIG ECHT GA BELEVEN, MAAR DAS EEN UITZONDERING WANT DAT ZEG IK OOK AL GELIJK IN MIJN OPENING, NL DAT IK éCHT GA NAAR DAT LAND.
Of gaat het je om het fantaseren over toekomstige bestemmingen, zoals je nu lijkt te zeggen?
quote:dat is niet waar, kijk maar naar de posts van mij waarin ik tevens de betreffende moderator tevergeefs 2x al duidelijk maak (en openingspost geeft dat ook al aan) dat het een Thruth topic en anders toch een GC topic was.
In beide gevallen is het trouwens typisch een TRV topic.
[Dit bericht is gewijzigd door dagwaarde op 31-05-2003 04:39]
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 01:17 schreef dagwaarde het volgende:[..]
nee toch? dit is toch een ander gehalte?
dan zou het tóch eerder thruth worden
-edit- of niet Bluezz?
-edit2- ok ...
quote:en wat BLUEZZ betreft, je negeert in jullie eigen GC-klachtenmoderatie-topic al mijn posts. En nog eens in dit topic 2 posts waarin ik duidelijk aangeef dat de doelstelling van topic naar TRAVEL onjuist is, omdat er een beslissend stuk THRUTH aan vast zat, maar tis nu inmiddels half 5 geweest en ik zit me nog de $^@%% te tikken omdat iemand van het verkeerde forum een verkeerd topic leest van iemand (ik dus) die hier ZWAAR op een verkeerd tijdstip nu zit.
Op zaterdag 31 mei 2003 01:26 schreef dagwaarde het volgende:
hmm ik denk alleen niet dat ik nu de juiste doelstelling zal bereiken met het topic, ik vraag me af hoeveel fokkers van General Chat hier zullen komen, laat staan reageren... of zie ik dat niet zo helder momenteel?
Dat je me niet begreep heb je me niet aangegeven, want ik heb een hele waslijst posts gemaakt in het topic van JOU EN SWEEK waarin jullie moderatie-klachten en verplaatsingsklachten behandelen maar je hebt mij in DAT GC-klachten-TOPIC gewoon maar voor JAN L. laten posten.
EN uiteindelijk kost het mij nu tijd om (DW/onrechtopkomende kennende) alles effies met een paar uurtjes nu recht breien.
Bedankt voor het niet-aangeven van je probleem aan de topicstarter... (die immers tevergeefs al na de 1e post geen antwoord meer kreeg) tot een stuk meer posts verder
En ondertussen heb ik al met de eerste een discussie achter de rug.
Ik ga nu pitten
dagwaarde
[Dit bericht is gewijzigd door dagwaarde op 31-05-2003 04:42]
helloooooooow DW !!!!!!!!!!!!
[/off topic]
eeeehhhhhh on topic ... ik ga niet alleen op vakantie..
maar ik zou wel alleen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |