quote:Ja...
Op woensdag 28 mei 2003 23:03 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Maar daar heb je de losse licenties toch voor? Het is in iedergeval geen reden om OEM versies te (ver)kopen.
zelfbouwers kunnen ook zelf doen. De bouwdoos voro compuer is hetzeflde als ikea-doos voor meubel.. pff
quote:ow???
Op woensdag 28 mei 2003 23:03 schreef MarkyB het volgende:
die bronnen die hierboven worden genoemd, geld, mins inziens, alleen voor WinXP die bij een pc gekoch zijn.
ik ben nogsteeds van mening dat dit niet mag, maarja als de modjes hem openhouden heb ik daar vrede mee.
dit was btw mijn laatste offtopic reply...
quote:ja.. ontopic beginnen en alle berichtejs deleten en schoon voor verkoop van dit software die nog steeds vergezeld is.
Op woensdag 28 mei 2003 23:06 schreef maestro1980 het volgende:[..]
ow???
en waar haal je die wijsheid vandaan dan...ik ben nogsteeds van mening dat dit niet mag, maarja als de modjes hem openhouden heb ik daar vrede mee.
dit was btw mijn laatste offtopic reply...
quote:[w]dat wil zeggen zonder de hardware waarvoor die software uitsluitend is bedoeld[/q]
Op woensdag 28 mei 2003 23:06 schreef maestro1980 het volgende:[..]
ow???
en waar haal je die wijsheid vandaan dan...
hier gaat het om een losse windows xp, die niet bij een pc is geleverd (denk ik) dus mag dat wel.
quote:als winXP voor bepaalde hardware is bedoeld, dan betekend dat, dat windows XP bij een pc is geleverd, en DEZE versies mogen niet los worden verkocht.
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef MarkyB het volgende:[..]
[w]dat wil zeggen zonder de hardware waarvoor die software uitsluitend is bedoeld
hier gaat het om een losse windows xp, die niet bij een pc is geleverd (denk ik) dus mag dat wel.
[/quote]
Ja.. het is nu anders.. ..
quote:Yep, geen flauw idee.. Is verwarrend inderdaad. 2 dingen die mij intrigeren:
Op woensdag 28 mei 2003 23:01 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Klopt maar waarom wordt er dan niks aan de verkoop van OEM videokaarten, cd branders etc bij de gevestigde winkels gedaan?
Thnx
quote:dat kan, maar dat gebeurt niet; tot die tijd is koppelverkoop in NL verboden en mogen OEM licenties dus los verhandeld worden, mits nog niet gebruikt uiteraard.
Op woensdag 28 mei 2003 23:01 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Even ja. maar dit duitse uitspraak geeft wel grote effect. want dit valt onder europese regels (richtlijnen). Daar kan europese hof dit uitspraak van duitse rechter bevestigen.
quote:omdat hij die niet heeft, knurft
Op woensdag 28 mei 2003 23:25 schreef sooty het volgende:[..]
Yep, geen flauw idee.. Is verwarrend inderdaad. 2 dingen die mij intrigeren:
1. is deze XP licentie nog registreerbaar bij MS ?
2. waarom niet het technisch betere produkt Win2000 ?
ontopic:
geen interesse... heb um al legaal, suc6 met de verkoop
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:26 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Sorry maar kunnen we hier verder gaan met bieden op het geen aangeboden is? En even verder in een windows XP licentie topic in DIG?Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |