Het acteerwerk vind ik minder: Jennifer, Craig en Sierra kunnen wel een jankcursus gebruiken....
quote:heb gezocht op internet hij heet Hunter Garner, en ja ergens heel ergnes in de verte lijkt ie wel wat op marymark, maar hij is het dus niet!
Op maandag 21 juli 2003 23:16 schreef Hik het volgende:[..]
Maar lijkt Billy nou op Mark Wahlberg of ben ik gek?Volgens RTL4 leeft het wel trouwens:
[..]
quote:Nee, dat hij het niet ís had ik wel door!
Op woensdag 23 juli 2003 10:22 schreef dreumesje het volgende:[..]
heb gezocht op internet hij heet Hunter Garner, en ja ergens heel ergnes in de verte lijkt ie wel wat op marymark, maar hij is het dus niet!
quote:We zullen het vanzelf wel zien...........
Op donderdag 24 juli 2003 11:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja geweldig was dat, en hoe Rose die telefoon opnam. Echt een heel komische scene. En we weten allemaal wat er nu gaat komen: Babs gaat Rose chanteren met de info die ze van James Stenbeck gekregen heeft en Rose gaat haar relatie dan beeindigen met Paul
quote:Rose: "What does every self-respecting Jersey girl have in her purse?
Op donderdag 24 juli 2003 11:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Echt een heel komische scene.
En Adam eerder die aflevering: "Abigail, can we please stop treating Jen like she's gonna fall apart. She never loved Bryant. She'll probably be over Billy by Halloween." .
Maar nou krijgt Jen nog al Bryant z'n poen ook. .
En Barbara heeft nog Pauls raam ingeslagen ook . Die gaat echt ver.
Woehahahaha! Rose ruled!!!
Als Barbara haar zin krijgt ben ik echt kwaaaaad!
quote:Mijn adem stokte helemaal toen ze dat zei. Ik dacht "oh my god, nu pakt Barbara echt een mes en steekt haar helemaal aan gort
Op donderdag 24 juli 2003 16:42 schreef Hik het volgende:
Hoe was-ie nou?
"Add two zeroes and recall one night with Craig. But this time the guy ends up smiling"
![]()
![]()
Woehahahaha! Rose ruled!!!
ow en geef jen echt serieus ff een jank curses
[Dit bericht is gewijzigd door Marjoow op 25-07-2003 16:56]
quote:Ze acteert wel heel goed. Zo lief, aanhankelijk en slijmerig (onderdanig bijna) tegen Paul, zo vicious tegen Rose.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:55 schreef Marjoow het volgende:
bah ik irriteer me echt dood aan die barbara.. dat gehijg
quote:ja maar toch
Op vrijdag 25 juli 2003 16:56 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze acteert wel heel goed. Zo lief, aanhankelijk en slijmerig (onderdanig bijna) tegen Paul, zo vicious tegen Rose.
En wat is Barbara toch een geweldig kreng. Ze zal wel snel horen van de deal tussen Carly en Paul en dan kan de leuke Rose/Carly/ Emily kidnap verhaallijn beginnen.
ATWT is de laatste tijd sowieso een stuk fijner zonder Holden, Lily en hun suffe verhaallijnen.
quote:idd! dat begon me echt te vervelen ja
Op vrijdag 25 juli 2003 17:00 schreef Markie-Mark het volgende:
....
ATWT is de laatste tijd sowieso een stuk fijner zonder Holden, Lily en hun suffe verhaallijnen.
al vond ik elke keer die dingen met Ben enzo ook very saai
heb t niet zo op hem
quote:Alleen 's ochtends.
Op zaterdag 26 juli 2003 13:41 schreef Koningin het volgende:
Wordt het trouwens alleen maar 's morgens herhaald of ook nog op een ander tijdstip??
Perfect voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |