Met Paul de Leeuw die tegen een lachspiegel staat te kijken als Marspolami.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 07-02-2001 17:19]
quote:Wil je me daar alsjeblieft niet meer aan herinneren!
Op 06 februari 2001 14:46 schreef Gellarboy het volgende:
Er was toch ook zo'n Mieke???
Op volle toeren, op volle toeren...
Jaaaaa, mensen, en dan nu die geweldige nieuwe plaat van Arne Jansen... En let op! Dat gaat er eentje worden hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-02-2001 00:14]
quote:MARSUPILAMI !!
Op 06 februari 2001 14:21 schreef Elbutre het volgende:
Ik vand dat nummer met die MarspolamiMarspolami.
![]()
![]()
Aanrader marsipulami.com
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 09-02-2001 11:35]
quote:
Op 08 februari 2001 00:54 schreef yvonne het volgende:
En bedankt, dat schlager gedonder kan me nix schelen, maar ik ben nu officieel lid van de Marsipulami club
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 17-03-2001 02:31]
Ik heb een maand geleden een geweldige breakbeat-mix gevonden van Hoebahop, het swingt de pan uit!
En ik ga zeker kijken, aangezien ik dol ben op alles wat fout en slecht is. Jammer dat Chiel Montagne er niet meer bij is.
quote:Hij is niet dood hoor
Op 08 februari 2001 14:17 schreef VictorVictor het volgende:Jammer dat Chiel Montagne er niet meer bij is.
Het hoogtepunt voor mij is altijd als er een tweeling van samen 400 kg. gaat playbacken.
Op de TROMPET ( echt wahr ).
Er zullen alleen nederlandstalige artiesten optreden. Het enige duitse eraan zou kunnen zijn dat het de bedoeling is dat de studio is omgetoverd in een soort apres-ski hut.
Christian organiseert wel aan het eind van het jaar weer het schlagerfestival. dus als je van schlagers houdt moet je daar zeker naar kijken.
quote:Dan hopelijk toch wel artiesten van het kaliber Bauer en Weber? Misschien wordt het wel net zo leuk als Nederland Muziekland: BZN in een tent op een plein in Gouda of waar dan ook.
Op 09 februari 2001 02:56 schreef Matador het volgende:
Er zullen alleen nederlandstalige artiesten optreden.
quote:* Elbutre voelt zich een ontzettende cultuurbarbaar dat hij de naam van dat beesie niet meer wist!
Op 08 februari 2001 00:48 schreef R@b het volgende:
MARSUPILAMI !!
excuses
quote:Gelukkig maar
Op 09 februari 2001 02:56 schreef Matador het volgende:
Voor de goede orde: het programma zal helemaal geen duitse schlagers bevatten. het is gewoon een zoveelste opvolger van " op volle toeren".
Maar af en toe een uurtje Hollandse artiesten op de tv is altijd lekkere kneuterige camp. Mag ik graag naar kijken
Eigenlijk zou er standaard één uurtje Op Volle toeren per week moeten worden uitgezonden. Of een soort flashback van Op volle Toeren, ze zullen nog oud materiaal zat hebben.
quote:21.30-22.10 uur NED 2: HOEBA HOEBA HOP...
Op 09 februari 2001 09:18 schreef VictorVictor het volgende:
Dan hopelijk toch wel artiesten van het kaliber Bauer en Weber? Misschien wordt het wel net zo leuk als Nederland Muziekland: BZN in een tent op een plein in Gouda of waar dan ook.
afl.1
Een nieuw gezellig muziekprogramma op de vrijdagavond,waarin Dennie Christian samen met collega-artiesten het populaire Nederlandse repertoire brengt. De titel 'Hoeba Hoeba Hop...' is ontleend aan het nummer 'Wij zijn twee vrienden', een van Christian's grootste hits ('Guust Flater en de Marsipulami').
Vanavond met Frans Bauer,Marianne Weber Wolter Kroes,de Sjonnies en Leo Nardell.
quote:Er treed toch alleen maar oud materiaal op
Op 09 februari 2001 11:34 schreef R@b het volgende:ze zullen nog oud materiaal zat hebben.
*Benny Neyman *BZN *Frank Boeijen
quote:
Op 09 februari 2001 16:25 schreef Guus Muisarm het volgende:
Er treed toch alleen maar oud materiaal op*Benny Neyman *BZN *Frank Boeijen
quote:Benny Neyman? Leeft die nog?
Op 09 februari 2001 16:25 schreef Guus Muisarm het volgende:*Benny Neyman
Mag van mij iedere week op tv, kijken de haters maar even de andere kant op.
Herpost plaatje ivm weghalen geocities
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |