Het is, in mijn ogen, een heel handige en snelle manier van koffie zetten.
Je vult het reservoir met water ( voldoende voor 5 kopjes).
Je stopt een koffiepad in het houdertje, drukt op het knopje en voila!......in een paar seconden heb je een heerlijk bakje koffie.
Het zijn kleine bakjes koffie ( als je grote bekers gewend bent) maar de smaak is wel heerlijk.
Bij het apparaat krijg je 10 koffiepads cadeau en een bon voor een gratis koffie pakket met kopjes.
Nu maar wachten tot de winkels in de buurt ook de pads gaan verkopen, dat is op dit moment nog niet zo.
Het is geen handig apparaat voor een kamer vol visite maar voor een snel bakkie voordat je de deur uit-haast 's morgens vind ik het ideaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 06-02-2001 09:20]
En er komt overal water uit behalve uit dat gaatje waar het hoort te komen
En als alles goed gaat... de koffie is niet te zuipen...
Heb demo gezien en collega's hebben geproefd..
ssssst zakenpartner van ons bedrijf..
Advies prijs van 119,- geloof ik ?
istie niet waard..
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 06-02-2001 11:30]
En denk erom dat het geld verdient wordt op de filters en niet op het koffiezet apparaat.
Lexmark principe.. goedkope printer maar dure inktcartrige's..
Goedkope auto maar duur onderhoud etc. etc.
quote:Das niet helemaal waar hoor, bij bijna alle winkels met elektrische huishoudelijke apparaten is hij te koop. Het loopt alleen zo storm dat ze soms al uitverkocht zijn.
Op 07 februari 2001 16:38 schreef Capoeiristas het volgende:
Alleen leverbaar bij Blokker en kijkshop.
Ik maal trouwens liever mijn eigen boontjes...
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 07-02-2001 18:48]
quote:
Op 07 februari 2001 18:47 schreef BooBooSan het volgende:
Ik maal trouwens liever mijn eigen boontjes...
quote:Dat komt nog dan
Op 07 februari 2001 17:10 schreef Lois het volgende:
Das niet helemaal waar hoor, bij bijna alle winkels met elektrische huishoudelijke apparaten is hij te koop. Het loopt alleen zo storm dat ze soms al uitverkocht zijn.
Hoofd van bepaalde afdelingen etc. die hebben er allemaal een maar het personeel mag ze niet bestellen ivm de moeilijke leveringen.
Een bedrijf is met alle moeite aan het proberen om de senso's uit boekjes te krijgen anders komen er ong. 2000 a 3000 orders per dag.
En die zijn dus niet te leveren.
m'n 2e associatie was crematorium. hmm. beetje foute naam dus, wat mij betreft.
quote:Dan kom ik graag een keer op de koffie
Op 07 februari 2001 18:47 schreef BooBooSan het volgende:
Sja, oudste designer truuk die er is: ontwerp iets wat vaag associaties oproept met een fallus, zet er vervolgens een paar knopjes op, geef het tenslotte een suggestieve naam en elke vrouw MOET en zal zo'n ding hebben!Ik maal trouwens liever mijn eigen boontjes...
quote:Precies mijn gedachte.
Op 08 februari 2001 12:37 schreef bixister het volgende:
klinkt als: nieuwe verbeterde vloeibare croma - voor de gevoelige huid.
quote:Vind je 130 gulden voor een koffiezet apparaat duur dan???
Op 08 februari 2001 10:22 schreef Barb het volgende:
Zit je daar met je megadure koffiezetapparaat.
Van siemens uit de porche serie, blauw met zilver
quote:Ja
Op 08 februari 2001 13:40 schreef Gellarboy het volgende:
Vind je 130 gulden voor een koffiezet apparaat duur dan???
Vooral omdat de koffie uit een apparaat van 35 piek vaak hetzelfde smaakt als koffie uit een apparaat van 200 piek.
Over het algemeen zijn expresso-apparaten duurder dan de gewone koffiezetapparaten, en dus zal 120 piek niet zo heel veel zijn. Maar goed, ik ben en blijf voorlopig nog wel even student, dus ja, ik vind dat veel geld.
Hij is nu meer dan een jaar op de markt, wat zijn jullie ervaringen er tot nu toe mee?
Beetje jammer dat de koffie wat moeilijk te verkrijgen is maar ik kreeg een brief met de belofte dat die problemen binnenkort voorbij zijn.
En de koffie die er voor te koop is, is gewoon erg lekker
Maar klopt het dat er geen kopjes bij zitten?
quote:Ik heb hele leuke kopjes bij de Albert Heijn gekocht die er prima onder passen. En ja ik vond het ook heel raar dat er geen kopjes bij geleverd waren maar dan had ik evengoed er wat kopjes bijgehaald want mijn vaatwasser draait niet altijd elke dag. Ik heb een hele berg bekers die er net niet onder passen
Op vrijdag 26 april 2002 09:07 schreef bibi het volgende:
Nou ik heb hem, en ik moet zeggen erg lekkere koffie
Ik baal alleen dat er dus geen kopjes bij zitten, maar dat je die moet bestellen of ophalen in de de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |