Nu is het geval dat ze wel gewoon samen met mij en een ander stel de reis wil gaan maken die we geboekt hebben. Ze weet dat ze dan 24/7 met me zit " opgescheept" We hebben dezelfde kamer etc...
Haar huidige "vriend" gaat dus niet mee... Wat moet ik hier van denken?
Je maakt het alleen maar moeilijk.....Als je helder bent over je eigen gevoelens en zeker bent over die van haar.....dan moet je gewoon gaan.
Of er gebeurt wat en je krijgt weer hoop en het is daarna weer uit. Of er gebeurt niks en je ligt de hele tijd gefrustreerd naast 'r.
Lijkt me ook raar om iemand waar je close mee bent geweest ineens op afstand te zien.
Cancelen...
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 23-05-2003 10:05]
[Dit bericht is gewijzigd door BassieV op 23-05-2003 09:53]
quote:Ik snap echt nooit wat van dit soort puberale ik-heb-een-IQ-gelijk-aan-mijn-schoenmaat reacties........
Op vrijdag 23 mei 2003 09:48 schreef RedHead het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 23-05-2003 10:06]
Het is dus ook zonde van het geld... Misschien krijgt ze in die tijd wel weer ineens haar gevoelens voor mij terug...
quote:Ik denk dat ze probeert af te dwingen dat je jouw plek opgeeft voor haar nieuwe "vriend" en misschien is dat ook het beste.
Op vrijdag 23 mei 2003 09:45 schreef Paperclipjes het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic: Na 3,5 jaar is alles voorbij....Nu is het geval dat ze wel gewoon samen met mij en een ander stel de reis wil gaan maken die we geboekt hebben. Ze weet dat ze dan 24/7 met me zit " opgescheept" We hebben dezelfde kamer etc...
Ik zou zoiezo niet met haar meegaan (of haar niet meenemen.) Dat wordt voor beiden erg zwaar.
quote:Ze ligt met mij op de kamer en die mongool waar ze nu verliefd op denkt te zijn zit dan in Nederland... wij in egypte...
Op vrijdag 23 mei 2003 09:54 schreef Maichel het volgende:
Ga je niet fijn vinden als je hun hoort krikken
quote:Heb je geen annuleringsverzekering genomen ???
Op vrijdag 23 mei 2003 09:54 schreef Paperclipjes het volgende:
Reis kost ons zowat 900 euro en er is geen enkele annuleringsverzekering die een "gebroken relatie, mits samenwonend of getrouwd" dekt.Het is dus ook zonde van het geld... Misschien krijgt ze in die tijd wel weer ineens haar gevoelens voor mij terug...
En dat laatste bedoelde ik dus, dan krik je 'r twee weken en dan gaat het alsnog uit. Of ze is echt een slet.
Kun je tenminste dan niet proberen om een eigen kamer te krijgen ?
Ik weet het niet... maar ik hoor ook van een hoop mensen dat ik ze daarmee terug kan winnen, als ik dat zou willen...
quote:Dat is een rare situatie ja.. geen idee wat je hierover moet denken laat je verrassen...
Op vrijdag 23 mei 2003 09:45 schreef Paperclipjes het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic: Na 3,5 jaar is alles voorbij....Nu is het geval dat ze wel gewoon samen met mij en een ander stel de reis wil gaan maken die we geboekt hebben. Ze weet dat ze dan 24/7 met me zit " opgescheept" We hebben dezelfde kamer etc...
Ik ozu het niet doen, krijg je alleen maar problemen mee. (tja vrouwen he )
Ja weet je wat het is... dat andere stel zegt ook, we willen met jullie gaan en niet met haar en haar nieuwe vriend... ( als ze die dan heeft)
Ik heb nu het standpunt: Het is over ... heel moeilijk voor me maar niet anders. Ik moet verder.
Maar als ik nu ff rustig na denk en alles op een rijtje zet.
1. Ze heeft nog gevoelens voor mij...
2. We zijn 15 dagen weg..
3. We maken er een flink feest van..
4. De atmosfeer is er uitstekend ( Egypte)
5. Ik ben veel lekkerder
of heb ik dan te weinig vertrouwen..?
quote:sry, dat had ik nog ff niet gelezen..
Op vrijdag 23 mei 2003 10:15 schreef Paperclipjes het volgende:
ModjesJa weet je wat het is... dat andere stel zegt ook, we willen met jullie gaan en niet met haar en haar nieuwe vriend... ( als ze die dan heeft)
quote:Als of ik nu ineens rekening moet gaan houden met iemand die mijn vriendin heeft gemanipuleerd???
Op vrijdag 23 mei 2003 10:21 schreef day-dreamer het volgende:[..]
sry, dat had ik nog ff niet gelezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |