abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 22 mei 2003 @ 15:26:57 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_10609066
Hmm,

oke ik heb dus major probleem. Ik heb een abbo van T-Mobile van 150 minuten. Vorige maand een rekening van 87 euro..ouders he-le-maal over de zeik. Nu heb ik een rekening van 90 euro gekregen. Mn ma belde me net witheet op "ja als je thuis bent lever je die telefoon in en die flikker ik zo weg. Nou is t afgelopen !!!"

Euh...mijn ma kennende doet ze dat ook echt Wat ga ik doen om dit goed te maken ? Mja, tis dan wel mijn rekening maar mijn geld vliegt harder weg dan een F16 die gelanceerd wordt vanaf een vliegdekschip dus ik snap het ergens wel hoor. Maar ja, hoe ga ik dit oplossen....maar gewoon over me heen laten komen, de kwaadheid van mn ouders dan.

Ze had zelfs al naar T-Mobile gebeld om mn abbo af te laten sluiten, maar dat ging dus niet want dat kan alleen de rekeninghouder doen.

Ben ook nog serieus bang om naar huis te gaan strax. Niet dat me wat overkomt of zo (hoop ik ... ) maar dat ze me afslachten (figuurlijk dan) is gewoon zeker.

Mja, ik ben ook stom ook, ik denk steeds "ja dat kan nog wel" maar dis al de 2e x dat ik zo'n rekening krijgt. Wat wel gek is. Ik heb een Samsung A300 via www.gsmweb.nl
Toen ik die kreeg stond er al een pincode in. Die heb ik dus verandert naar mijn eigen code. Nu wilde ik net testen of ik mijn gesprekstellers op 0 kon stellen, of gewoon een bepaald aantal minuten in kan stellen dat ik maar kan bellen (en dan strax een pincode door mijn moeder laten instellen) en dat kan dus gewoon niet. Ik deed 0000, maar dat accepteert dat ding niet. Mijn pincode werkt ook niet, en ik weet dus niet wat het dan wel moet zijn.

Een vriend van me heeft een A800, ook via gsmweb en die had als pin2 code gewoon 0000.

What to do (about die pincode en mn ouders...)

Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:30:36 #2
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10609155
Je laaat je moeder alle bankafschriften van je openraggen ??? ze kon me wat, mijn post, mijn rekening, mijn geld, mijn telefoon.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:30:36 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10609156
Wie betaalt die rekening eigenlijk? (blijkt niet helemaal uit je post)
Als jij betaalt is het toch ook jouw probleem?
pi_10609162
Draai het om: Waar haalt je moeder in godsnaam het recht vandaan om jouw post open te maken?? Daar zou ik dus echt pissig om worden..
Big dick.
pi_10609168
En je dacht na de eerste keer niet: Nu ga ik wat rustiger aandoen. Ik snap dat echt niet hoor. Je bent toch geen ezel ofzo .

Ik had laatst ook een rekening van 60 euro. Was mn vader ook erg boos over, daar leer ik dan wat van en bel gewoon wat minder de maand daarna...

pi_10609173
hoe oud ben je?
pi_10609201
Betaald je ma je rekening dan?

zo ja, raarrrrrr

zo nee, dan is het je eigen probleem!

(ps, hoe oud ben je eigenlijk?)

Moderator donderdag 22 mei 2003 @ 15:33:42 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_10609239
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:30 schreef Frollo het volgende:
Wie betaalt die rekening eigenlijk? (blijkt niet helemaal uit je post)
Als jij betaalt is het toch ook jouw probleem?
Ja ik betaal die rekeningen, maar dat ligt een beetje moeilijk. Laten we het er op houden dat ze wel een beetje gelijk heeft dat ze kwaad is, maar dat besefte ik zelf ook al, dat was ook niet het doel van mijn post he

Over dat post openmaken...dat is bij ons geen probleem. Ik heb verder geen geheimen of zo, dus als zij post openmaken boeit me dat totaal niet. Ze zal nooit brieven of iets dergelijks openen, maar de telefoonrekening is altijd een hot item bij ons thuis. Toen ik nog wat met mijn ex had hadden we altijd rekeningen van rond de 500 gulden, maar dat was ons thuisnummer. Dit is mijn mobiele telefoon, dus prive, maar goed, nogmaals, ik heb geen zin om helemaal te gaan uitleggen hoe en wat, maar ze heeft een beetje gelijk wat betreft dat kwaad worden van dr, hoewel ik wel de gene ben die het moet betalen.

donderdag 22 mei 2003 @ 15:34:49 #9
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_10609265
Ik heb welis een rekening van 450gulden gemaakt (dat zou nu dus 205euro zijn)..

Nou, toen was ik 14 ofzo, dan moet je is zien hoe boos je ouders zijn

was in het BBS tijdperk

Je leeft maar één keer...
pi_10609276
Hoe fucking oud ben je dan?? Als je ma bij moet leggen omdat je het met je vakkenvulsalaris het niet red ben je inderdaad een stom rund!
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:35:36 #11
16082 Wytze
...Confidential
pi_10609287
Ik snap het probleem niet

Jouw rekening, jouw geld, jouw probleem... niet die van je ma

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_10609299
niet helemaal relevant meer........

[Dit bericht is gewijzigd door Greyfox op 22-05-2003 15:37]

pi_10609311
tss...als het abbo nou op de naam van je ma/pa stond zou ik het enigzins kunnen begrijpen..in dit geval begrijp ik er geen fuck van...het is toch jouw geld? En ach...je hebt mijn telefoonrekening nog nie gezien...
  Moderator donderdag 22 mei 2003 @ 15:36:40 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_10609314
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:35 schreef Neilza het volgende:
Hoe fucking oud ben je dan?? Als je ma bij moet leggen omdat je het met je vakkenvulsalaris het niet red ben je inderdaad een stom rund!
Vakkenvullen...hou op zeg. De vraag is niet of het stom is, dat snap ik wel, ik stel 2 andere vragen in mijn topic, daar gaat het me om.
pi_10609317
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:35 schreef Wytze het volgende:
Ik snap het probleem niet

Jouw rekening, jouw geld, jouw probleem... niet die van je ma

Behalve als meneer een kind is en moeders dan mag lappen.. Het lijkt daar wel op aangezien meneer het niet erg vind dat moeders de post opent
pi_10609341
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vakkenvullen...hou op zeg. De vraag is niet of het stom is, dat snap ik wel, ik stel 2 andere vragen in mijn topic, daar gaat het me om.

Ja tuurlijk heeft je ma het recht om je op je flikker te geven als ze bij zal moeten leggen enzo. Als jij het allemaal lekker zelf kán betalen zie ik niet in waar je je druk om maakt
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:37:44 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_10609342
Ik vind helemaal niet dat jouw ma gelijk heeft. En hoe durft ze je post open te maken! Geheimen of geen geheimen, je maakt geen post open als dat niet aan je geadresseerd is. Tss! Ik heb ook geen geheimen, maar dat betekent toch ECHT niet dat iemand anders dan ik mijn post mag openen.
pi_10609372
hoe oud ben je nou??
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:40:00 #19
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_10609401
Je moeder heeft wel weinig vertrouwen in jou zeg. Zij heeft er toch niks mee te maken hoeveel jij op je rekening hebt staan. Per slot van "rekening" betaal je het zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door wimpie-bosboom op 22-05-2003 15:40]

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  Moderator donderdag 22 mei 2003 @ 15:40:33 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_10609412
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:36 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Beter lezen, zijn moeder betaalt zijn rekening.
Anders had hij die vraag ook niet over de rekeninghouder.

On topic:
Ik vind je een stomme eikel.
Je wist dat dit ging gebeuren en toch doe je het.
Dan moet je ook de consequenties aanvaarden.
Gewoon telefoon inleveren, blijkbaar ben je nog niet oud genoeg om die verantwoordelijkheid te dragen.

Ik vind jou een stomme eikel. Als jij beter zou lezen zou je lezen dat mijn ma had gebeld om dat abbo af te sluiten, maar dat kon ze niet, aangezien alleen de rekeninghouder dat kan, en dat ben ik dus. Nogmaals, het gaat er niet om of het stom was want dat weet ik heel goed, hoewel ik er wel een goede reden voor heb om zoveel te bellen. Vind ik...heeft met de mishandeling van een vriendin van me te maken, maar als ik dat tegen mijn moeder zeg wil ze daar niets van horen, te meer ook omdat zij niets van die meid afweet. Ik denk dus steeds aan haar en niet aan mijn rekening, vandaar dat ie zo hoog is.

Neemt niet weg dat mijn ma hoe dan ook wel gelijk heeft om kwaad te worden, maar ik heb geen zin om uit te leggen waarom (ligt nogal ingewikkeld), ook al is het mijn rekening.

donderdag 22 mei 2003 @ 15:41:18 #22
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_10609433
superhoge telefoonrekening??
90 Euro is toch nog wel op te brengen???
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:41:40 #23
14806 CrashOne
100% compliant
pi_10609440
Als je het kan betalen moet ze toch niet zeuren? Als jij je geld op maakt aan uitgaan, telefoon of pokemonkaarten, het is jou geld, niet dat van je ma...
pi_10609444
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:40 schreef GREENSKiN het volgende:
Hij is 22.

Ik wil ZWAARDER worden !

oke dan moet je echt eens een keertje volwassen worden denk ik
pi_10609457
Je ouders zijn tot je 21e veandwoordelijk voor jou. (ookal ben je op je 18e al volwassen)

Je kan ze hoogstens in een goed gesprek er van overtuigen dat het je eigen geld is en dat je er mee doet wat je wilt.

edit: ik zie dat je 22 bent -> ze hebben niets te zeggen over je tel. rekening.

Tip, ga op je zelf wonen!

[Dit bericht is gewijzigd door basmatt op 22-05-2003 15:44]

Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
Tiepvouten? meldt ze hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')