quote:die is inderdaad nog erger.
Op woensdag 21 mei 2003 15:36 schreef Boink het volgende:
Olav mol heeft er tenminste verstand van....
Kan ik van diebij Studio Sport niet zeggen
Maar bij Olav Mol hoor je inderdaad vaker aan welke coureurs hij een hekel heeft.. hij heeft bijvoorbeeld een hekel aan Schumacher..
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 21-05-2003 15:38]
quote:Het niveau van die kerel is idd aan het dalen, maar ik kijk toch geen RTL meer! We hebben sinds kort Kabel-kluif dus.......
Op woensdag 21 mei 2003 15:35 schreef Pretzel het volgende:
Hebben jullie ook zo een pleuris hekel aan die olav mol, hij loopt helemaal niet onpartijdig commentaar te gevendie hufter is gewoon voor Mclaren e.d. , Hij loopt constant Michael Schumacher af te kraken! loser.
Ik was blij dat ik de race in barcelona in spanje zelf heb bekeken op de tribune's dan hoef ik niet zijn gezeik aan te horen BAH ik heb een hekel aan die, ik hoopte eigenlijk dat ik hem nog tegen zou komen maar ja dat is helaas niet gebeurd!
quote:hij blijft een sukkel, die oude man bij de bbc die was goed en die bracht het ook spannend, en zelfst tijdens de race in barcelona was er nog beter commentaar, terwqijl ze daar engels en spaans spraken!
Op woensdag 21 mei 2003 15:36 schreef Boink het volgende:
Olav mol heeft er tenminste verstand van....
Kan ik van diebij Studio Sport niet zeggen
quote:Evenals jan lammers en tom corronel.
Op woensdag 21 mei 2003 15:40 schreef Koos_26 het volgende:
Olav is de beste.Ruud ter Weijden moet oprotten!
quote:Bijna helemaal goed
Op woensdag 21 mei 2003 15:42 schreef Tweek het volgende:[..]
Evenals jan lammers en tom corronel.
quote:jij begrijpt hjet
Op woensdag 21 mei 2003 15:49 schreef GrymReaper het volgende:
Afschieten die Olav........ echt een naar mannetje vind ik dat!
quote:Zullen jou es afschieten
Op woensdag 21 mei 2003 15:49 schreef GrymReaper het volgende:
Afschieten die Olav........ echt een naar mannetje vind ik dat!
quote:geloof me , hij is meer voor ferrari dan voor mclaren
Hebben jullie ook zo een pleuris hekel aan die olav mol, hij loopt helemaal niet onpartijdig commentaar te gevendie hufter is gewoon voor Mclaren e.d. , Hij loopt constant Michael Schumacher af te kraken! loser.
Ik was blij dat ik de race in barcelona in spanje zelf heb bekeken op de tribune's dan hoef ik niet zijn gezeik aan te horen BAH ik heb een hekel aan die, ik hoopte eigenlijk dat ik hem nog tegen zou komen maar ja dat is helaas niet gebeurd!
quote:Er zit ook een knopje BRTN op je televisie... En anders schaf je Canal+ aan...
quote:For Your information er is geen f1 meer op canal + en wat dacht je dat ik voorheen had, he en die brtn is slecht ontvangst hier
Op woensdag 21 mei 2003 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Er zit ook een knopje BRTN op je televisie... En anders schaf je Canal+ aan...
Dus niet zo zeuren...
quote:Bedankt voor deze informatie die ik me hele leven bij me zal dragen...
Op woensdag 21 mei 2003 15:58 schreef Pretzel het volgende:[..]
For Your information er is geen f1 meer op canal + en wat dacht je dat ik voorheen had, he en die brtn is slecht ontvangst hier
Je bent wel een zeikerdje hoor...
quote:En terecht
Op woensdag 21 mei 2003 15:38 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
die is inderdaad nog erger.
Maar bij Olav Mol hoor je inderdaad vaker aan welke coureurs hij een hekel heeft.. hij heeft bijvoorbeeld een hekel aan Schumacher..
quote:Dat wou ik zeggen. Die man heeft een pleuris hekel aan ron dennis (en hij is niet de enigste). en dus ook mclaren.
Op woensdag 21 mei 2003 15:53 schreef StefanFM het volgende:[..]
geloof me , hij is meer voor ferrari dan voor mclaren
quote:Ferrari
Op woensdag 21 mei 2003 16:02 schreef trance40 het volgende:[..]
Dat wou ik zeggen. Die man heeft een pleuris hekel aan ron dennis (en hij is niet de enigste). en dus ook mclaren.
quote:En wat heb jij tegen Jan Lammers?
Op woensdag 21 mei 2003 15:42 schreef Tweek het volgende:[..]
Evenals jan lammers en tom corronel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |