Dit zodat iedereen op hen stemt....
quote:het is tatu , en er is idd al een hele rel over.
Op woensdag 21 mei 2003 14:52 schreef Pjederdy het volgende:
Hopen dat het geen lelijke wijven zijn.
van de frontpage
De organisatie van het Eurovisie Songfestival is bang dat zaterdag het optreden van het Russische duo t.A.T.u. aanstoot zal geven. De lesbische tieners hebben aangekondigd een extravagant optreden neer te zullen zetten. Kenners tippen t.A.T.u als winnaars van het festival.
Volgens één van de organisatoren blijft het een familiefestival en moet voorkomen worden dat een deelnemer dit op het spel zet: "We weten niet wat ze op het podium zullen doen, met deze groep weet je het nooit. We houden een opname van de repetities achter de hand, als het moet kunnen we altijd naar die overschakelen."
De twee Russische zangeressen hebben aangegeven dat ze zullen gaan trouwen als ze het Eurovisie Songfestival winnen. Ze doen mee met het stevige gitaarnummmer 'Ne Ver, Ne Bojsia, Ne Prosi', wat 'Geloof niet, wees niet bang en vraag niet' betekent.
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 21-05-2003 14:54]
quote:ik werd er niet echt warm van....
Op woensdag 21 mei 2003 14:52 schreef Pjederdy het volgende:
Hopen dat het geen lelijke wijven zijn.
quote:ow was dat tatu?
Op woensdag 21 mei 2003 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
het is tatu , en er is idd al een hele rel over.
quote:dat trouwens zeiden ze idd ook op tv
Op woensdag 21 mei 2003 14:53 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
het is tatu , en er is idd al een hele rel over.
van de frontpage
De organisatie van het Eurovisie Songfestival is bang dat zaterdag het optreden van het Russische duo t.A.T.u. aanstoot zal geven. De lesbische tieners hebben aangekondigd een extravagant optreden neer te zullen zetten. Kenners tippen t.A.T.u als winnaars van het festival.
Volgens één van de organisatoren blijft het een familiefestival en moet voorkomen worden dat een deelnemer dit op het spel zet: "We weten niet wat ze op het podium zullen doen, met deze groep weet je het nooit. We houden een opname van de repetities achter de hand, als het moet kunnen we altijd naar die overschakelen."
De twee Russische zangeressen hebben aangegeven dat ze zullen gaan trouwen als ze het Eurovisie Songfestival winnen. Ze doen mee met het stevige gitaarnummmer 'Ne Ver, Ne Bojsia, Ne Prosi', wat 'Geloof niet, wees niet bang en vraag niet' betekent.
quote:dime
Op woensdag 21 mei 2003 14:54 schreef El_Catalan het volgende:
Al gaan ze met z'n allen naakt staan! Beth wint toch wel
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 14:56 schreef Timmor het volgende:
Vage onder invloed van wodka onbeschaamde vrouwen. En ik maar denken dat het songfestival voor homo's was
quote:Ja. Jeweetwel... Tatu - !modemmers: veel plaatjes!
Op woensdag 21 mei 2003 14:51 schreef amaranta het volgende:
Ik hoor net op tv dat de deelneemsters van rusland (geloof ik)
naakt gaan zingen op het songfestival....Dit zodat iedereen op hen stemt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |