[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-05-2003 17:52]
quote:¤7 incl.
Op dinsdag 20 mei 2003 21:26 schreef Zapper het volgende:
Kom nou dat kreng is nieuw in de winkel nog goedkoper te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-05-2003 17:53]
quote:idd, maar omdat er al hoger is geboden dat het bod van 5 euro inc. wat ik wilde doen doe ik het maar niet, of toch wel als de rest van de mensen hun bod terug trekt
Op dinsdag 20 mei 2003 21:50 schreef Thermo het volgende:
Hij ligt op het moment iedergeval bij de makro en mediamarkt voor 5 euro te koop om de best buy dvd's te promoten.
quote:hoes zonder deuken.
Op donderdag 22 mei 2003 12:05 schreef c0rneel het volgende:
is ie nog gesealed? en de hoes zonder deuken ?
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 24-05-2003 17:55]
quote:Warner Bros DVD's zijn altijd gesealed... nooit anders gezien.. en ik heb er heel wat in mn handen gehad
Op donderdag 22 mei 2003 12:07 schreef Patch het volgende:[..]
hoes zonder deuken.
Warner Brothers dvd's zijn vrijwel nooit gesealed.
Hij is nog nooit gedraaid.
Mint in verpakking dus.
quote:Dan weet ik niet waar je kijkt.
Op donderdag 22 mei 2003 12:09 schreef Retarded het volgende:[..]
Warner Bros DVD's zijn altijd gesealed... nooit anders gezien.. en ik heb er heel wat in mn handen gehad
quote:ehm.. ik werk bij de Free Record Shop.. ik krijg dagelijk 20 van die DVD's binnen en ik ben er serieus nog nooit 1 tegengekomen die niet gesealed binnenkwam... ik vrees toch dat ik gelijk heb hoor
Op donderdag 22 mei 2003 12:12 schreef Patch het volgende:[..]
Dan weet ik niet waar je kijkt.
Warner sealed alleen de Tip van de Maand, de andere echt niet hoor. Kijk nog maar eens goed.
quote:welles - nietes spelletje heb ik geen zin in.
Op donderdag 22 mei 2003 12:35 schreef Retarded het volgende:[..]
ehm.. ik werk bij de Free Record Shop.. ik krijg dagelijk 20 van die DVD's binnen en ik ben er serieus nog nooit 1 tegengekomen die niet gesealed binnenkwam... ik vrees toch dat ik gelijk heb hoor
quote:hm, kunnen we niks regelen als we een centraal inkoopactie houden bij jou van DVD's ???
Op donderdag 22 mei 2003 12:44 schreef Patch het volgende:[..]
welles - nietes spelletje heb ik geen zin in.
Ik werk bij Warner zelf en we versturen alleen de Tip van de Maand ingesealed. De rest absoluut niet.
Wat winkels er mee doen, of eventuele tussen-bedrijven a la. Als die beschikken over een seal apparaat dan is het natuurlijk mogelijk. Maar in principe, echt waar, sealen wij het gros van de titels niet in.
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:48 schreef sgoldie het volgende:[..]
hm, kunnen we niks regelen als we een centraal inkoopactie houden bij jou van DVD's ???
quote:hehehe
Op donderdag 22 mei 2003 12:48 schreef sgoldie het volgende:[..]
hm, kunnen we niks regelen als we een centraal inkoopactie houden bij jou van DVD's ???
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:58 schreef fastar het volgende:
10 euro en verzendkosten voor jou??
De rest via de email?
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 23-05-2003 09:16]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |