abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10536895
Mag ik hier ff mijn dumpen tegenover iedereen die GroenLinks altijd maar weer meteen associeert met bomen en weilanden..
Een polotieke partij heeft wel meer meningen en standpunten dan overal een bos neerpleuren...
pi_10536915
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:25 schreef Roellie80 het volgende:
Mag ik hier ff mijn dumpen tegenover iedereen die GroenLinks altijd maar weer meteen associeert met bomen en weilanden..
Een polotieke partij heeft wel meer meningen en standpunten dan overal een bos neerpleuren...
dumpen is slecht voor 't milieu.
  maandag 19 mei 2003 @ 16:26:35 #3
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10536928
quote:
O ja welke dan?
Hamelen
pi_10537107
GroenLinks is een progressieve partij.
We zijn voor een eerlijke inkomensverdeling. Door rechtvaardige belastingen kunnen de lage inkomens omhoog. De echte topinkomens worden dan zwaarder belast. GroenLinks is voor behoud van de Melkertbanen en wil dat het banen met een normaal salaris worden.

GroenLinks is een partij met zorg voor mensen.
We knokken voor beter onderwijs en goede gezondheidszorg. Over de wachtlijsten voor medische behandelingen en het schrijnende lerarentekort wordt te veel gepraat. Het is hoog tijd om er echt iets aan te doen. Daarom trekt GroenLinks in haar verkiezingsprogramma veel geld uit voor scholen, de thuiszorg en de zorg voor ouderen.

GroenLinks maakt werk van een veilige samenleving.
We willen meer toezicht op straat door stadswacht, wijkagent en buurtconciërge. Schooluitval tegengaan zodat jongeren uit de criminaliteit blijven. Meer projecten waar drugsverslaafden kunnen afkicken. En waar het mis gaat, moeten politie en justitie optreden.

GroenLinks is dé partij voor het openbaar vervoer en de fiets.
Geen enkele andere partij wil zoveel investeren in openbaar vervoer als GroenLinks. We willen goede bus- en tramverbindingen, voldoende fietsstallingen, veilige fietspaden en een einde aan de vertragingen bij de NS. GroenLinks strijdt tegen steeds duurdere trein- en buskaartjes.

GroenLinks werkt aan de multiculturele samenleving.
We nemen initiatieven om verschillen tussen mensen en bevolkingsgroepen te overbruggen, in plaats van ze tegen elkaar uit te spelen. We kaarten problemen aan en proberen ze op te lossen. Integreren doe je door de taal te leren. We willen dat immigranten die hier al langer wonen en onvoldoende Nederlands spreken de kans krijgen dit zo snel mogelijk in te halen.

GroenLinks is een veelkleurige partij.
Vrouwen en mannen, jongeren en ouderen, allochtonen en autochtonen, homo's en hetero's, groenen en progressieven in alle schakeringen, werken binnen GroenLinks samen aan een betere samenleving.

GroenLinks is een partij met oog voor de wereld.
Voor ons houdt politiek niet op bij de landsgrenzen. GroenLinks is onderdeel van een internationaal groeiende groene beweging. Samen met groene zusterpartijen in het buitenland keren we ons tegen globalisering die ten koste gaat van mens en milieu. GroenLinks is voor een democratisch Europa.

GroenLinks is een actieve partij.
Honderden volksvertegenwoordigers van GroenLinks in gemeenteraden, Provinciale Staten, de Eerste en Tweede Kamer en het Europees Parlement werken dagelijks aan een groene en sociale samenleving. We roepen niet zomaar wat, we laten met eigen plannen zien hoe het anders kan. En als dat niet helpt dan voeren we actie.

GroenLinks is een open en democratische partij.
Alle leden hebben stemrecht in hun afdelingen maar ook op de landelijke congressen. Ze beslissen mee over de standpunten van GroenLinks en de kandidaten voor gemeentelijke, landelijke en Europese verkiezingen. Leden houden ons scherp. En de leden van nu zijn de politici van morgen!

vergelijk dat maar eens met die VVD

pi_10537157
Hol geblaat.
pi_10537169
Uit hun tegenakkoord:
quote:
Nederland zal een immigratieland blijven. [...] Oude en nieuwe vormen van uitsluiting door gebrek aan onderwijs, taalbeheersing, discriminatie en etnische achterstelling dienen permanent te worden bestreden.
Gebrek aan discriminatie en het etnisch achterstellen moeten worden bestreden? Dus graag meer discriminatie en etnische achterstellen aub!!

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_10537184
Groen links, haha rotglol, ik kijk uit naar de dag dat niemand meer zo stom is om op deze geite wollen sokken partij te stemmen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_10537241
ok... er is kennelijk niemand van de Fok! jeugd te overtuigen...
dan gaan we toch gezellig met z'n allen over 30 jaar naar de terig
  maandag 19 mei 2003 @ 16:35:26 #9
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_10537272
- Wegen zijn nergens voor nodig...
- Bedrijven moet je afknijpen, dan rotten ze vanzelf wel op naar het buitenland...
- Defensie is onzin, waarom zouden we moeten kunnen vechten voor dit land???

We moeten de zwakken sterker maken en de makkelijkste manier omdat te doen is door de sterken te verzwakken!

Leve Femke,
dood aan kracht, ambitie en zelfredzaamheid!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_10537294
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:34 schreef Roellie80 het volgende:
Links lullen, rechts vullen heet dat he?

Femke Halsema met haar stijve kaakjes...als ik dat mens zie krijg ik al braakneigingen,....brr

pi_10537298
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:34 schreef Roellie80 het volgende:
Dan liever een SP-GL kabinet. Dan weten we zeker dat we er maar 15 jaar over doen om naar de tering te gaan.

goed onderbouwd he?

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_10537325
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:35 schreef MetalMessiah het volgende:
- Wegen zijn nergens voor nodig...
- Bedrijven moet je afknijpen, dan rotten ze vanzelf wel op naar het buitenland...
- Defensie is onzin, waarom zouden we moeten kunnen vechten voor dit land???

We moeten de zwakken sterker maken en de makkelijkste manier omdat te doen is door de sterken te verzwakken!

Leve Femke,
dood aan kracht, ambitie en zelfredzaamheid!

toch nog iemand die het met me eens is

[Dit bericht is gewijzigd door Roellie80 op 19-05-2003 16:37]

pi_10537334
Ik zou wel graag eens over haar gezicht willen komen. En dan een foto maken uiteraard en aan iedereen laten zien.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_10537367
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:37 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zou wel graag eens over haar gezicht willen komen. En dan een foto maken uiteraard en aan iedereen laten zien.
Dan zou jij toch eigenlijk die dikke kwak over zalm z'n dikke kale kop moeten uitsmeren ?
  maandag 19 mei 2003 @ 16:39:24 #15
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_10537411
quote:
Thank you for sharing!
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_10537752
quote:
Life is a crackwhore. And then you become one.
  maandag 19 mei 2003 @ 16:58:49 #17
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_10538090
quote:
Een politieke partij wel, maar daar reken ik groenlinks gelukkig niet tot.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_10538447
quote:
GroenLinks is een progressieve partij.
We zijn voor een eerlijke inkomensverdeling. Door rechtvaardige belastingen kunnen de lage inkomens omhoog. De echte topinkomens worden dan zwaarder belast. GroenLinks is voor behoud van de Melkertbanen en wil dat het banen met een normaal salaris worden.
Hahahaha, laat me niet lachen. De harde werkers worden door GroenLinks aangepakt. Wat is nou een topinkomen? Iemand die met keihard werken 80.000 euro verdiend? Jazeker. Dus die laten we betalen voor een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking die te lui is om te werken?????

De steuntrekkers en de uitkeringstrekkers die liever 's nachts op straat staan en geen fuck uitvoeren omdat ze 's ochtends te moe zijn? Dacht het niet.

We moeten de ECHTE probleemgevallen steunen.... de bijstandsmoeders die het zwaar hebben, de ECHTE invalide die niet kunnen werken. Niet nog meer regels zodat werknemers alleen maar rechten en werkgevers alleen maar plichten.

Maar ja, GL moet z'n achterban natuurlijk wel tevreden houden net als de PvdA dus veel geld naar deze mensen en mensen die hard werken bijna niks. Fantastisch plan hoor.

maandag 19 mei 2003 @ 17:11:11 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10538492
Ik zie het verband tussen topictitel en de first post niet echt Is dat een voorbeeld van (groen)linkse duidelijkheid? Ik geloof het toch niet...
[KNE]-Mod
  maandag 19 mei 2003 @ 17:16:20 #20
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_10538641
quote:
you're pathetic..
quote:
Groen links, haha rotglol, ik kijk uit naar de dag dat niemand meer zo stom is om op deze geite wollen sokken partij te stemmen.
Ok.. en je studeert Human Technology en je profileert je op deze manier?

Ik quote de opleiding:

quote:
"Human Technology is een nieuwe, technische opleiding, ontstaan vanuit de behoefte uit de markt naar een nieuw soort ingenieur. Sociaalvaardige technici met een brede blik."
Zo, dat is weer flink wat blamage, inconsistentie en prematuur verbaal gesputter dat we aan je imago kunnen toevoegen...We weten in elk geval waar dat simpele hokjesplaatsen vandaan komt.. pffrrrt control-c > paste.. zo.. jij komt in mn 'quotes-van-domme-mensen-boekje'
Grunn o/
pi_10540972
Groenlinks is er voor de zielige mensen die alleen maar kunnen klagen.

En die femke kan ook al niet articuleren. Leer zelf maar eens een goed politiek vertegenwoordiger zijn voordat je lijsttrekker wordt.

pi_10541038
Groenlinks....niks dan een stel boomknuffelende hippies.
  maandag 19 mei 2003 @ 18:46:50 #23
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10541049
GroenLinks is voor mensen die denken dat er ook echt zoiets is als milieu en natuur in nederland.
Ik zal jullie effe wakker maken... we hebben alleen maar gras en hier en daar een parkje.
pi_10541099
quote:
Ze willen uiteraard ook samen met de SP een communistische samenleving van nederland maken zodat zij iig alles kunnen bepalen.

-edit-
Zeg nou zelf eerlijk, kijk naar hun programma, je denkt toch niet echt dat zoiets serieus gaat nemen op een land dat groot is geworden door zijn kapitalistische instelling.

Inkomens gelijktrekken ... goed plan, dan voert niemand meer ene flikker uit want je krijgt toch wel genoeg.

Melkert banen houden, ja fijn laten we mensen gaan betalen om nutteloos werk te doen en dan nog MEER ook

ga zo maar door met hun debiele ideeën .. stonden ze maar alleen voor bomenplanten, dat zou dan hun zinnigste programma punt zijn dat ik tot nu toe van hun heb gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 19-05-2003 18:54]

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 19 mei 2003 @ 19:32:31 #25
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_10542388
Eigelijk zouden ze 1 keer Groen links en SP de macht moeten geven, dan fucken ze het land in 4 jaar (waarschijnlijk veel korter) helemaal kapot. Maar dan zijn we wel voor een jaar of 100 van hun betweterige gezeur af. God wat kots ik toch op die groen/rode eikels!
To hell with Kyoto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')